Jump to content
Guest zeni

Risk 8. november

Recommended Posts

Guest totter

Altså nu er det jo Zeni's "call", men vi kunne jo først spille RISK fra 17-20 eller sådan cirkus også kunne nogle af TP hovederne kigge forbi? Også tager vi en omgang af det? Kunne være hyper morsomt om vi kunne skaffe en svensk version (og du holder bare kaje Palle ;). Under alle omstændigheder ser jeg frem til at skabe en fredfyldt verden via vold med mine blå armeér happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Adressen til spillebulen: Salongsgatan 20E i Västre Hamnen (ved Kockum Fritid og Malmö Messan. Området er desværre ikke med på alle kort endnu. Samtidig er skiltningen ikke perfekt, så er det nogle problemer med at finde det, er nummeret til nødtelefonen: +45 2081 4166 Når man kommer ud af vejen forbi Kockum Fritid, skal man til venstre for enden, ellers havner man i en industriområde.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

Jeg er ikke lige ledig på lørdag, men jeg skal nok kigge efter et svensk TP. Er det reelt set nogen der fatter et ord skriftligt svenskt? happy.gif TP Hoved

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg tror ikke det er så svært at læse svensk... Men...de spørgsmål der omhandler svensk historie, eller bare om sverige genrelt, er nok liiidt svære at svare på ! I det danske TP er der jo nogle spørgsmål ala dette "hvem har hånden oppe i r.... på kaj & andrea ?" Forestil dig lige et spørgsmål om svenske børneudsendelser i 70'erne !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest janni

Flere grunde til at jeg ikke spiller se-tp, jeg flyttede fra Tyskland til sverige og kan ikke engang spille det danske - kan vi ikke tage den tyske version *loller* Janni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Totter: tilykke med den imponerende sejslykke i går happy.gif Jeg mistænker lidt, at missionskortene, terningerne, stjerne på himmelen og Totter i at være i led tog med hinanden ... andre som føler det på samme måde? ;-) Zeni: Kanon arrangement og godt initiativ. Også rart at få sat lidt flere ansigter på hovederne herinde. Det er sku et hyggeligt/flot område derude. Jeg er allerede stemt for et lignende spil en anden aften - jeg er sku nødt til at have revance.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Damn TP på tysk .... Mit tysk niveau holder sig til: ein große bier (stave-/grammatiskefejl ikke udelukket). Så jeg er ikke rigtig stemt *hehe* Men er ellers klar på et ganske normalt slag TP. Jeg kan også lokkes til en omgang SE TP, men så skal der nogle kolde på bordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ja det var hyggeligt igår, er helt sikkert klar på næste runde. Og Swoop, Jeg kan da kun give dig ret i at de blå arméer de ik ligefrem er så frygtindgydende :-( Men hva' f..... det er jo hyggen og selskabet der er det vigtigeste, så tillykke til vinderne happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeps, jeg er også klar på TP.... Desværre har jeg det jo med Risk som jeg har det med rundbold....Der er jo sikkert flere der husker mine frygtindgydende vinder slag fra rundbolden...eller....mangle på samme. Nå men, jeg er cirka lige så god til Risk ... Hvad med Poool ?? hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Hold da op, er I har så tidligt, det havde jeg ikke regnet med, dømt ud fra sluttilstanden. har selv været ude og cykle 55km i stiv pelikan. Det var i hvert fald kanon hyggeligt, men er dog skuffet over, at det ikke blev til nogen hjemmebane sejr i Risk, men så fik jeg da revance i ½tolv ik Thomas og Palle. Jeg havde vist ret mange clips .... *GGG* Nu kende i adressen og nummeret, så "välkommen hid närsomhelst"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeps det var super hyggeligt! Selv efter "tænke Toft" kom med i spillet happy.gif Som jeg måske gjorde klart tidligere i tråden her er jeg klar på næsten alt der har med bare lidt strategi og brætspil at gøre. Ikke umuligt jeg prøver at stable lidt TP på banen. Hvor mange ville umildbart tilslutte sig dette? Lad os prøve at finde en dato inden vi når ind i december ellers ender vi vel i 2004 (og vi kan jo lige nå at få en 2003 champ!). PS: Rart at se dig skrive her på tråden Toft, var sgu i tvivl om du nåede helskindet hjem. Aldrig har jeg set en cykel svinge så meget uden at vælte!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

Jeg vil gerne tilslutte (i weekenden). Inden december... det var sørme snart? Jeg har i hvert fald kun én ledig tilbage happy.gif Toft, havde du hjelm på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg er også på en weekend-TP-inden-jul! Og så tror jeg det bliver i Taxa hjem bagefter. Hører der var vådt da i spillede sidst! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Nåh nåh, man skal høre meget ;-) Mig og min cykel er rigtig gode venner og bruger meget tid sammen. Den bliver snart tre år, og har allerede fragtet mig over 23.000 km! Så som regel sætter jeg mig bare op på den, og så triller den mig hjem uden jeg behøver gøre så meget *GG* I hvert fald har den kun kørt galt (af sig selv) to gange, hvilket er en fantastisk præstation sammenlignet med min forrige cykel tsk-tsk..... Og ja Mai, jeg har haft en hjelm i 7 år, og har da mindst brugt den en enkelt gang (det var nok også for 7 år siden). Årh ja forresten, Jeg er vel klar til en TP dato (helst i december), selv om jeg nok ikke lige kommer i top 3, men det bliver sikkert sjovt alligevel happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

TP er jeg også gerne deltagende i. Jeg har sågar et eksemplar (på dansk), så hvis der ikke er andre som tager teeten, fremsender jeg gerne en dato, men lad høre om andre er emsige for at være ordstyrer.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeg har 3 forskellige TP genus udgaver, et styk "Backup" og "Hvem vil være millionær". Alle er dog på dansk sad.gif ... happy.gif Gad dog rigtig godt at prøve den nye Tp udgave der vist har noget med de 7 kontinenter at gøre? Så den I Føtex her den anden dag. Hvad siger I til 21-23? PS: Toft - Machine Heads nye er helt og aldeles godkendt og Imperium er den nye Davidian! Den bør du også kigge på Gio, omend det lige er en tand hårdt, så er det ikke med growl og sådan.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Hov og det var altså ikke for Allan ikke må være med happy.gif Bare den dato jeg kan i November, men ellers kan jeg godt nogle december dage...F.eks 12-14 december (uden dog at kunne sige god for den endnu).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Totter:

quote:
PS: Toft - Machine Heads nye er helt og aldeles godkendt og Imperium er den nye Davidian! Den bør du også kigge på Gio, omend det lige er en tand hårdt, så er det ikke med growl og sådan.

Hvad for noget af det skulle jeg tjekke? Machine Heads eller Imperium? *s* Bevares...klokken var jo også mange da du skrev dit indlæg ;o) Vedr. weekend-datoer jeg kan..så kan jeg ikke melde ud endnu. Vagtplanerne på det nye arbejde er endnu ikke på plads. Alt det grove manuelle arbejde tager 100% af vores tid. Så måske jeg pludselig bare hopper på en af jeres datoer, hvis jeg kan....med kort varsel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Gio>> Totter mener, Det nye MACHINE HEAD album, som hedder "Through the ashes of empires" - og på den skive hedder det første nr. "Imperium" som er et temmelig ok nummer ligesom Nummeret "Davidian" der ligger på deres første skive "Burn my eyes" fra 1994. Godt så happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Toft: takker...måske også tidspunktet gjorde at jeg skulle blive forvirret! hehe. Jeg lurer på Maskin-hovedet ved førstkommende lejlighed. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Whoop! Svensk TP! Skriv så nogle datoer Maj, Toft og jer andre! Mht musik snakken; Ja det blev vist lidt indforstået et sekund. Kan bare huske at du anbefalede den nye med Nickelback (Gio), og selvom Machine Head er i den helt anden skala af "hård rock" genren (ok en del hårdere end det også), så kunne det jo være happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites