Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 26, 2003 Snevsk TP er meget sværere end Svensk! ;) Glæder mig til at høre om runde 1 og glæder mig endnu mere til runde 2! For så kan jeg være med ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Godt så... Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om vi stadig er 11 der er friske på lørdag? Mere vigtigt, hvilken adresse skal man evt så troppe op på, og hvad tid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Jeg må aflyse ... Er blevet ... ehmmm ... scoret *G* Så der er noget andet en TP der trækker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Hmm, nu er du vel ik blevet scoret af en trækkerdreng? Nåh, dårlig joke... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Jamen, jeg vil stadig gerne med. Jeg tænkte bare, at ikke så mange havde glæde af at jeg meldte min lejlighed som mødested Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Jeg er også på stadig. Maj vil godt ha´ mig med, selvom jeg har truet med "Lil Babs"-svaret på alle de svenske spørgsmål Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Jeg er selvfølgelig også med.... og, vil også godt lægge lejlighed til, men.... hvis vi bliver 10-12 persner, så har jeg altså ikke plads nok (læs: sidde på gulvet som alternativt, og det er jo ikke det fede !) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Jeg har hverken spisebord eller stole heroppe. Det er én af de ting der lige venter lidt, p.g.a. økonomien...og sekundært nødvendigheden Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Toft: Vidste ikke du var til bogstavrim *GG* ... men ok ... små hjerner små glæder Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Da ingen andre har meldt sig, så mødes vi hos mig. Da jeg ikke har noget TP, vil det unægteligt være en fordel hvis der er en af jer der mendbringer et (måske også et dansk ?) Hvad tid skal vi mødes ? Send mig en email, så får i adressen: Hansenpalle32@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Hvof´ var der ingen der reagerede på Steelsky´s indlæg længere nede? (http://www.sunddebat.com/cgi-bin/discus/show.pl?tpc=842&post=6390#POST6390) Han havde også plads. Men ellers er det fint at afholde seancen oppe hos Palle, går jeg ud fra. Steel...hvor er det lige du bor henne? Kan ikke huske det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Det vil også mest være gulvpladser hos mig, desværre. Håber dog stadig, at vi finder et sted... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Hey allan, hvis du kigger et par indlæg længere nede kan du se at der er fundet et sted! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 4, 2003 Jeg er vågnet! Takker, Thomas Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest steelsky Anmeld indhold Besvaret December 5, 2003 Jeg bor i Nydala, ca 1km fra Mobilia. Hvis det skulle blive nødendigt er pladsen der stadig til andre eller lignende arrangementer, vi har enda 12 stole nu efter vi var i Stockholm og svigermor ville af med nogle. Nok desværre bare ikke LANs eftersom vi kun har 2*10 og 1*6 amp sikringer og vi så jo hvad der skete med den relativt nye installation sidst. /Søren aka Steelsky Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 6, 2003 Selv om datoen har været kendt længe, så behøver man jo ikke planlægge det hele før i sidste minut Nåh, jeg har lige haft Palle i røret, og seancen i aften bliver afholdt hos Palle kl. 19.00.. Så håber vi da at folk stadig vil komme og dele ud af deres viden. Og hygge med et par øl eller lidt vin... Palles adresse smider han selv lige rundt til jer senere idag, når han er kommet hjem. Vi ses! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 6, 2003 Okaj... Jeg har nu ikke set noget endnu. Men han skal vel også lige hjem først!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 6, 2003 Hej Gio..... Ring lige på +45 30637292 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 7, 2003 Superhyggeren!...det må jeg sige! Tak for en sjov aften, med umulige svenske TP-spørgsmål i overflod -- Hambo-Gio Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 7, 2003 Hep, også 10548 gange tak for en hyggelig aften herfra (selv om jeg godt nok var ramt efter julefrokost torsdag+fredag)... Og tak for liftet hjem i bil til S&S, nu da det er forbudt at ride på en elg hjem Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret December 7, 2003 Ja, tak for en rigtig hyggelig aften selv om jeg også var lidt julefrokost-ramt... Jeg mødte dog ingen glasögonbjörna på hjemturen :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret December 8, 2003 Vi blev taxa-ramt, Maj og jeg. Vognen var for længst væk da vi kom ned. Et opkald til 3 x 15 førte til en sviner fra telefondamen. Vi kunne dælme bare stå der når vognen kom...så vi kunne bestemt ikke få en vogn foreløbig! *hmm* Alternativet blev et af de andre selskaber - efter at have stået og frosset et kvarter. *eeeks*...det var koldt. Men hjem kom vi. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret December 8, 2003 Udover der var en tydelig mangel på spørgsmål som havde svaret "Lil Babs" så var det en fed aften. Helt sikkert noget som skal gentages, me gerne med en dansk TP så vi kan vise Sussie vi ikke er helt væk i roen :-) /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 Jeps, det var kanon hyggeligt.... jeg er også med på en dansk udgave .... Det svenske TP er jo præcis lige så svært som forudsagt/frygtet.... "hvad er distancen for en kvart marathon for hambo dansere ?" (i oversætter selv til svensk !) ... et spørgsmål i klassiker genren ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 He he Palle, til gengæld glemmer man aldrig svaret på det spørgsmål. Og jeg lærte jo osse at en koalabjørn slet ikke er en bjørn 8-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites