Jump to content
Guest zeni

Risk 8. november

Recommended Posts

Guest totter

Snevsk TP er meget sværere end Svensk! ;) Glæder mig til at høre om runde 1 og glæder mig endnu mere til runde 2! For så kan jeg være med ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Godt så... Jeg kunne egentlig godt tænke mig at vide om vi stadig er 11 der er friske på lørdag? Mere vigtigt, hvilken adresse skal man evt så troppe op på, og hvad tid?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

Jamen, jeg vil stadig gerne med. Jeg tænkte bare, at ikke så mange havde glæde af at jeg meldte min lejlighed som mødested happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg er også på stadig. Maj vil godt ha´ mig med, selvom jeg har truet med "Lil Babs"-svaret på alle de svenske spørgsmål happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg er selvfølgelig også med.... og, vil også godt lægge lejlighed til, men.... hvis vi bliver 10-12 persner, så har jeg altså ikke plads nok (læs: sidde på gulvet som alternativt, og det er jo ikke det fede !)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg har hverken spisebord eller stole heroppe. Det er én af de ting der lige venter lidt, p.g.a. økonomien...og sekundært nødvendigheden happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Da ingen andre har meldt sig, så mødes vi hos mig. Da jeg ikke har noget TP, vil det unægteligt være en fordel hvis der er en af jer der mendbringer et (måske også et dansk ?) Hvad tid skal vi mødes ? Send mig en email, så får i adressen: Hansenpalle32@hotmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest steelsky

Jeg bor i Nydala, ca 1km fra Mobilia. Hvis det skulle blive nødendigt er pladsen der stadig til andre eller lignende arrangementer, vi har enda 12 stole nu efter vi var i Stockholm og svigermor ville af med nogle. Nok desværre bare ikke LANs eftersom vi kun har 2*10 og 1*6 amp sikringer og vi så jo hvad der skete med den relativt nye installation sidst. /Søren aka Steelsky

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Selv om datoen har været kendt længe, så behøver man jo ikke planlægge det hele før i sidste minut happy.gif Nåh, jeg har lige haft Palle i røret, og seancen i aften bliver afholdt hos Palle kl. 19.00.. Så håber vi da at folk stadig vil komme og dele ud af deres viden. Og hygge med et par øl eller lidt vin... Palles adresse smider han selv lige rundt til jer senere idag, når han er kommet hjem. Vi ses!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Superhyggeren!...det må jeg sige! Tak for en sjov aften, med umulige svenske TP-spørgsmål i overflod happy.gif -- Hambo-Gio rofl.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hep, også 10548 gange tak for en hyggelig aften herfra (selv om jeg godt nok var ramt efter julefrokost torsdag+fredag)... Og tak for liftet hjem i bil til S&S, nu da det er forbudt at ride på en elg hjem happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vi blev taxa-ramt, Maj og jeg. Vognen var for længst væk da vi kom ned. Et opkald til 3 x 15 førte til en sviner fra telefondamen. Vi kunne dælme bare stå der når vognen kom...så vi kunne bestemt ikke få en vogn foreløbig! *hmm* Alternativet blev et af de andre selskaber - efter at have stået og frosset et kvarter. *eeeks*...det var koldt. Men hjem kom vi. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Udover der var en tydelig mangel på spørgsmål som havde svaret "Lil Babs" så var det en fed aften. Helt sikkert noget som skal gentages, me gerne med en dansk TP så vi kan vise Sussie vi ikke er helt væk i roen :-) /Søren

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeps, det var kanon hyggeligt.... jeg er også med på en dansk udgave .... Det svenske TP er jo præcis lige så svært som forudsagt/frygtet.... "hvad er distancen for en kvart marathon for hambo dansere ?" (i oversætter selv til svensk !) ... et spørgsmål i klassiker genren ...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

He he Palle, til gengæld glemmer man aldrig svaret på det spørgsmål. Og jeg lærte jo osse at en koalabjørn slet ikke er en bjørn 8-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites