Jump to content
Guest zeni

Risk 8. november

Recommended Posts

Guest maj

Japp, svenskt TP. Godt nok Genius-udgaven, men jeg tror ikke det spiller den store rolle? ;-) Jamen.. okay... Jeg kan den weekend med lørdag den 22. november.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

jeg vil også være med.. ved dog endnu ikke om jeg kan den dato det bliver men jeg holder øje med det og så giver jeg besked om jeg kan eller ej

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Efter at have kigget i kalenderen, så tror jeg sgu bare at jeg ser hvilken dato de mest aktive folk her finder frem til. Hvis det skal være en lørdag, ja så kan jeg sådan set kun den 6/12 da jeg arbejder hver 2. weekend, og resten er fyldt op med julefrokoster. Ellers så må jeg joine ind til Sæson 2004 happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hmm, sidder vi alle så bare og håber der kommer en mere der kan den 6/12, og som inviterer os alle hjem? Hvor skal vi holde TP-2003? Det kan jo ik blive her, da jeg lige pt bor på 12 m2 (med lyserøde vægge) da de sidste 78 m2 af skuret er en stor byggeplads. Men satser da på at 3. eller måske 4. afdeling af TP-2004 kan afholdes her (også for cyklens skyld) happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jamen, med lidt snilde kan vi da sagtens møve os ind hos os. (selvom det nok kun er 50% af hjemmet der deltager i TP) Andre der vil lægge hus/lejlighed til ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest lars

Hejsa Nu har jeg efterhånden læst et indlæg eller to her på forumet og tænkte at de det kunne da være sjovt at møde nogle af jer andre eksil-danskere... Så jeg vil da gerne være med til et spil TP 6/12 selvom jeg sikkert ikke ved hvad Lill-Babs første album hedder og andre umulige spørgsmål :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

Jeg er altså ikke klar over sværhedsgraden! ;-) Jeg har ikke smugkigget i spillet som fortfarende befinder sig i bilen - tror vi bare skal lade det være en overraskelse for alle. Men jeg må hellere tjekke om der er terninger - dén slags har de vist et problem med herovre...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Vince: Jaja du, lad os nu se når tiden nærmer sig ik? Kan i hvert fald anbefale dig at sove mere end tre timer natten mellem den 5. og 6. december happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest maj

Okaj, vi skal vist til at lave hold! Helle for ikke at være på hold med nogen der svarer "Lil Babs" til alle spørgsmål crazy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

En fintælling viser, at der er 9 stk som er klar den 6/12: Toft Maj zeni Palle Thomas Lars Vincent Gio Allan C Så mangler vi bare tid og sted samt evt 3 mere, for så at være 2 på hver hold ..... første vælger!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest steelsky

Jeg er da også absolut klar på en gang TP, desværre er jeg ikke god til at finde tid til at kigge her så smid mig gerne en mail med planerne når de findes. Må jeg tage min indfødte kæreste med som hjælp nu vi skal spille svensker TP? /Søren - steelsky@steelsky.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest steelsky

Hvis der er et par stykker der tager egen stol med kan vi godt være hos os. Jeg har enda checket det med regeringen og hun er med på ideen og minder mig om at vi faktisk har et helt "normalt" Snevsk TP. /Søren - Er det noget der ved hvordan man får sit password tilsendt? Jeg aner ikke hvad mit er og Steens mails adresse bouncer bedre end bounce@dk-hostmaster.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites