Guest zeni Anmeld indhold Skrevet November 2, 2003 Hvis der er nogle strategisk hjerner eller bare nogle, som er friske på et slag RISK og et par øl/rødvin/Xider o.l lørdag den 8 november, så lægger jeg gerne lejlighed til. Bor i Västre Hamnen (ved Messan). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Jeg er på... Måske dog ikke den mest strategiske person i denne verden... men, vi kan jo ikke alle erobre universet, vel ??? Jeg er med !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Kanon Palle Måske jeg lige skulle sætte en tid på: Hvad med start 17:00. Spillet tager nok 2-3 timer. Evt kan vi fortsætte med et andet eller blot sludre frit fra leveren. Adressen og busnumre kommer senere på ugen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 3, 2003 Pis også! Det gad jeg total godt, men så skal jeg tapetsere og sådan i weekenden, da et par kammerater kigger over forbi :-( Er dog (forhåbentligt) klar til næste lignende arrangement. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 3, 2003 Yes! Så kom der endelig en strategi mand ud af busken! Jeg spiller normalt lidt mere advanceret strategi end RISK. Men det er da en start! Jeg er klar 17 sharp! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 3, 2003 Super Så er vi da nok til at spille (pt 3) men 3 stk mere max kunne være perfekt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 3, 2003 Jeg skal lige høre roomies'ne derhjemme om det er noget for dem.. kan ikke selv da jeg skal til noget gym træning.. ellers er vi normalt tre mennesker de rer klar til det.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 3, 2003 Hva' så, Totter ??? Er du også dobbelt amtsmester i strategi spil ??? hehehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Jeg er da også frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Nej men jeg har faktisk deltaget i amtsmesterskaberne i skak (I de to efterfølgende år efter jeg var blevet træt af Billiard) Lad os sige sådan at jeg kan lide at spille alle spil der ikke har specielt meget med held at gøre (RISK kan til nød gå an, mens Backgammon og Yatzi er bandlyst). F.eks. har jeg et strategispil der hedder Diplomacy - som mest af alt er en blanding af skak (ingen held involveret) og ren og skær "forhandling". Det hele munder ud i backstabbing én masse og muligheden for at pludselig hade sine venner Har også det altid populære Formula De, som navnet måske afslører er det et Formel 1 spil, hvor man slår en masse terninger, ganske morsomt når man er mange. Normalt plejer jeg dog at spille CIV (som nogen måske kender fra computeren) og forskellige afarter af Axis&Allies. Og så har jeg lige købt en ny udgave af Trivial Pursuit og snakken mellem mig og Palle omkring noget TP bør vist snart munde ud i en episk duel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Totter, Backgammon er da lidt mere end at slå med terningerne Men jeg kan regne ud du ikke er så glad for Ludo ;-) Har du købt TP på svnekst? Maj Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Nåh Totter, så bliver det vel nok ikke dig der lægger hus til det åbne skånske mesterskab i meyer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Toft, tar du terninger med næste gang vi går ud? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Ja selvfølgelig har du ret i det Maj, men hvis du slår 10-20% bedre end din modstander og du har prøvet det bare et par gange før, så bør man vinde over hvem som helst. Lidt som med Ludo ;) (men der er jo altid både Helte Ludo og Smølfe Ludo!) Overvejer stadig kraftigt at købe det på svensk og har spurgt alle mine naboer om de havde det. Men ak ingen havde det og det eneste grund til jeg købte TP udgave nummer 3 var fordi det kostede 200kr i Føtex! PS: Også grinte Palle vist af mig da jeg foreslog om vi ikke skulle finde et svensk TP spil Men jeg syntes det kunne være vildt sjovt at spille det på svensk (oplagt drukspil ! Meyer er dog noget helt andet! I det jeg aldrig har set eller prøvet at spille det ædru i mere end 10 minutter Og nu vi er ved terninger - tænkeboks det sjovt og endnu mere som drukspil! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Zeni, kan man komme ved 19-20 tiden på lørdag? Til 2. halvleg af RISK måske? For så har jeg med lettere genial snilde og manipulation fået mulighed for at deltage i eventen alligevel Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Toft. Er det med vanlig Bispebjerg snilde .... Selvfølgelig er du velkommen. Jeg tør dog ikke love, at der tages hul på 2. omgang, men så kan vi jo åbne for nogle omgange af noget andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 OPSUMMERING Til RISK lørdag den 8 november kl 1700 deltager: Zeni Palle Totter Thomas der er stadig mulighed for to mere. Toft vil bidrage med fremmøde senere (19-20) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Totter, jeg fornemmer du SKAL drikke når vi skal spille ?? Så er det vel også meget heldigt du kommer kl. 19-20, så er der jo chance for at holde hele aftenen, dit lille pus HAHAHAHA..... Jo, TP på svenska.... Javisst... Det skal nok blive dejlig nemt, at svare på, hvem der sang kor på Lil Babs 78'er fra 1959 .... ;o) Eller, "Hvad er det EGENTLIG kokken i Muppet Show synger ?" . . . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 og... "Bli'r en smølf mere blå i hovedet, hvis man kvæler den ?" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 "Drink while your winning" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Palle: Du behøver da vist ikke at drikke på lørdag, da du vist allerede nu er for stiv til at kende forskel på Toft og Totter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maj Anmeld indhold Besvaret November 5, 2003 Jeg er afgjort med på dét svenske TP! ...men nu skal jeg nok blande mig uden om RISK-snakken Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 5, 2003 TP er jeg også frisk på...hvis jeg må blande mig!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2003 Jeg er ogsaa klar paa Risk paa loerdag kl 1700 ... Det er hammer laenge siden jeg har spillet RISK, saa jeg er den oplagte taber, men frisk er jeg i hvertfald. Jeg kan sikkert nemt lokkes til TP engang :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 5, 2003 Kanon, 5 stk. Jeg finder lige ud af, hvilke busser som kører til området og vendet tilbage med adresse, busser og "nødtelefon nummer". Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites