Guest lars Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 Hehe CS bliver aldrig passé, men du har ret med hensyn til steam - det sutter den brede!!! ;) Men NFSU går man ikke af vejen med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 Lars V.: Jeg er bange for du kommer til at spille det alene...eller i max. 20 min mod os andre! *g* Skal vi være hos Martin igen, så er der heller ikke umiddelbart adgang til Internettet. Men det finder vi en løsning på, hvis det bliver aktuelt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 Hola mujeres & chicas... Skal vi prøve at puste liv i et ÖresundsLAN igen!? Nu nærmer sommeren sig jo snart, og med dén aktivitetsniveauet for de fleste mennesker ;o) Siden sidst kunne jeg jo spørge om lokaler! Er der nogen der har mulighed for at lægge rum til? Sidste gang holdte vi det oppe hos Thygesen & Co. på Gasverksgatan. Og det forløb forrygende. Men det optimale kunne være en gildesal i et hus, eller et fælleslokale i en forening. Og helst med internet-adgang!! Bare stikket er der, så sørger vi andre for den nødvendige hardware. Oplægget er et arrangement der varer en hel dag. Typisk med start omkring middag, og så til folk ikke gider længere. Kunne man lægge det i gildesals-regi, så kunne dette også forløbe over et par dage, så man kunne få sovet lidt i mellemtiden og derefter fortsætte. Men hvad siger i? Nogle nye lokale-muligheder siden sidst? Lad os starte her, og så tage det skridt for skridt. Nå ja...og er der i det hele taget interesse for et sådant arrangement igen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
birkster1977 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 Hej Gio! Jeg er frisk! mvh Jesper Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 Jeg er også klar igen...det var jeg ganske hyggeligt sidst Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2004 Jeg er der også gerne igen, skal bare finde en weekend som passer. Det er der nok bare ikke så mange af tilbage før vores bryllup den 19. Juni så hvis i finder en som passer jeg så ser vi om jeg kan den weekend. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2004 Søren: Tillykke! ...og til facts: Jeg tror nu ikke vi når at få banket noget op inden 19 juni alligevel. Så jeg regner da med at se dig igen - hvor vi så end kommer til at afholde det henne. Vi mangler en med et stoooort hus Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
molnartos 0 Anmeld indhold Besvaret April 16, 2004 Jamen så vil jeg da også slå til og melde mig under fanerne... Har intet stort hus så det bliver ikke hos mig!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites