Jump to content
Guest toft

Badminton i Malmö

Recommended Posts

Guest spiff

Sidst snakkede vi om at mødes kl. 20 selv om vi ikke har en bane - Der plejer jo at være usynlige Svenskere på en del af banerne alligevel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jeg kigger forbi ved 20 tiden, der er alligevel ALTID 4-5 baner der er ledige kl. 20-21, selv om man får at vide at der er booket fuldt op. Jeg tager en byge sne med i morgen happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Os fra Gasverksgatan 3 mangler en person til at spille i morgen, onsdag kl 20-21.. nogle der har lyst til at være med???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Nåh, men så ses vi i morgen kl. lidt i 21... Hvad fanden er der sket når ik vi spiller mere på det sædvanlige tidspunkt 20-21?? Eller skal vi bare møde op kl. 20 og spille som vi plejer alligevel? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Jeg kan ikke være med i aften, har nogle ting i DK som jeg SKAL nå idag - det må være noget med et par øl næste gang happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Palle kommer og gir den gas sammen med os andre tre i aften. Så vi ses i aften lidt i 20... Vince: den blir dyr happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Det er ikke fordi vi ikke spiller mere at vi ikke skriver så meget her i tråden ... det er fordi vi har booket hver onsdag kl. 20 resten af året happy.gifhappy.gifhappy.gif Ingen grund til at gentage sig selv hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Resten af denne måned!! Det er den 6. happy.gif Jeg tror nu mere grunden er at du ikke har råd til alle de øl du efterhånden skylder hehe.. Palle, støver du ketcheren af og tropper op i morgen, og resten af måneden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg er (som sædvanlig) klar på at være supersub, eller bare sub.... Min (ellers udemærkede og usædvanlig) lækre bil kræver dog at jeg får et lift.... Kender I een på een uge har haft følgende...defekt bil, defekt motorcykel og defekt vandrør i køkkenet ????

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Vi havde lige planlagt at tage et smut til Gylland i påsken i Volvo'en, og grundet det store km-antal, har vi været nødt til at spare hvor vi kunne - når man jo også skal have råd til at male.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Håber du snart får solgt din lejlighed herovre. Det kan da ikke være sjovt at lege spare-gris hele tiden. Og da slet ikke når du har været vant til velfærds-sverige happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

John, Palle og Torben: Så er der come back i morgen kl. 20, eftersom jeg har fået "ja" fra jer alle i løbet af dagen her. Så må vi håbe vi stadig har vores bane som er booket resten af året ;-) Vi ses! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites