Jump to content
Guest toft

Badminton i Malmö

Recommended Posts

Guest martin

hejsa drenge.. hvor er det i spiller henne? har i et nummer eller en adresse man kan køre forbi? vi er nemlig to her som godt kunne tænke os at være med.. så ville jeg ringe og høre om der var en ledig bane mere kl. 20..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hej Martin og evt. andre! Dahl, Spiff, Vincent og jeg selv spiller som regel en double hver onsdag kl. 20-21. Vi havde sådan set luftet tanken om at gøre lidt mere reklame her for vores ugentlige event, da det er helt perfekt med en times motion, og hyggeligt at mødes med et par andre flinke hoveder. Skulle der være andre der har lyst til at folde sig ud på et sportsligt meget højt plan, så ser vi gerne nogle flere give sig til kende i denne tråd happy.gif Adressen er: Aura Badminton Eriksfältsgatan 30 Tlf. 040-885 00

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hejsa.. jeg har fået en bane til i aften kl. 20.. Vi er tre så vi kunne da godt bruge en til... så Credde.. der er en ledig plads på en bane.. Hilsen Thygesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Det finder vi vist normalt ud af når vi kommer derud. Bare kig efter en gruppe på 5-6 invandrere happy.gif (hehehe) Vi plejer at være der ca. 19.45-19.55 ... derefter går turen til omklædningsrummet og derefter ned på banen happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Nu har jeg bestilt bane til de "nye" altså os der var der sidst.. vi er igen selv tre stk. så der er en ledig plads på "vores" bane.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites