Guest dahl Anmeld indhold Besvaret December 3, 2003 Banen er booket! Vi ses kl. 19:45 i forhallen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret December 9, 2003 Så har vi en bane Onsdag d. 10 kl. 20:00. Ses. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 Jamen lyder top nice ... ses kl. 19.45 i forhallen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Jeg er på benene igen, så skal vi prøve igen på onsdag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Hvis I står og mangler en mand mere, så er jeg klar .... I har vist alle mit nummer ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Jeg er klar onsdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 me 2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret December 15, 2003 Banen er Ready! Ses Onsdag kl. 20. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret January 2, 2004 Godt nytår gutter! Var det så onsdag den 7/1-04 kl. 20.00 vi blev enige om? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret January 2, 2004 Godt nytår!... Jeg er frisk på onsdag... Kl. 20 as usual? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret January 5, 2004 Godt Nytår :^) Så er banen også på plads - Ses d. 7 kl. 20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret January 6, 2004 Hva' med dig Vincent, mangler du en ketcher? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 6, 2004 Nej nej ... jeg er da også klar Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret January 6, 2004 hejsa drenge.. hvor er det i spiller henne? har i et nummer eller en adresse man kan køre forbi? vi er nemlig to her som godt kunne tænke os at være med.. så ville jeg ringe og høre om der var en ledig bane mere kl. 20.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret January 6, 2004 Hej Martin og evt. andre! Dahl, Spiff, Vincent og jeg selv spiller som regel en double hver onsdag kl. 20-21. Vi havde sådan set luftet tanken om at gøre lidt mere reklame her for vores ugentlige event, da det er helt perfekt med en times motion, og hyggeligt at mødes med et par andre flinke hoveder. Skulle der være andre der har lyst til at folde sig ud på et sportsligt meget højt plan, så ser vi gerne nogle flere give sig til kende i denne tråd Adressen er: Aura Badminton Eriksfältsgatan 30 Tlf. 040-885 00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret January 6, 2004 jamen jeg ringer i morgen og forhører mig om en bane mere.. tak for hurtigt svar Toft.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Hvis i mangler en mand til i aften er jeg frisk. Har spillet meget badminton i mine yngre dage. Spiller selv single med en kammerat fortrinsvis om mandagen. mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Hejsa.. jeg har fået en bane til i aften kl. 20.. Vi er tre så vi kunne da godt bruge en til... så Credde.. der er en ledig plads på en bane.. Hilsen Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Den er i vinkel. Jeg er der kl. lidt i 20 omklædt. Hvad bane nummer er det? mvh, Christian ps: min svenske arbejdsmobil 070 775 2675 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Det finder vi vist normalt ud af når vi kommer derud. Bare kig efter en gruppe på 5-6 invandrere (hehehe) Vi plejer at være der ca. 19.45-19.55 ... derefter går turen til omklædningsrummet og derefter ned på banen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 7, 2004 Ok, jeg må se at høre efter nogen som snakker dansk indbyrdes ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Nu har jeg bestilt bane til de "nye" altså os der var der sidst.. vi er igen selv tre stk. så der er en ledig plads på "vores" bane. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Thygesen: jeg overvejer at hoppe på igen. Hvornår er der banetid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Mon ikke det er samtidig som os andre? Onsdag kl. 20-21? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret January 12, 2004 Det er nemlig helt rigtigt Vincent.. banen er reserveret fra kl. 20-21 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites