Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 14, 2003 Hmm, på onsdag så? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 14, 2003 skal nok være klar onsdag ... med begge mine ketchere Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret November 14, 2003 Jeg er blevet mobil igen, så onsdag er fint med mig... Vincent> Så længe du kun bruger en ad gangen er det OK Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 16, 2003 SUPER! Jeg prøver at få en bane Onsdag aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 16, 2003 Sig lige til når banen er i hus ik? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 17, 2003 Hva' Dahl?! Fik du booket den bane der, eller skal jeg gøre det i morgen? Uanset hvad, bliver det jo nok kl. 21-tiden til 45 SEK vi får Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 17, 2003 Rolig nu.... Der er styr på det Vi har en bane Onsdag aften fra kl. 20:00 Vel mødt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 17, 2003 Hørte man Vince sige: "Top Nice" Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 18, 2003 Så vil jeg hellere ... jeg vil hellere ... jeg vil meget meget hellere ha en Star Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Citat: "Vince: Håbede jeg da også du gjorde haha. Men nu er jeg altså alligevel bare så negativ og uterlig, at du hellere må medbringe begge din badminton ketchere (igen) i aften, for nu er det her altså mere end bare en "krig på ord" du! Ses.... Citat slut Er du sikker??? ... jeg har det jo med at slå dine server hjem ... du ved ... hjem til fuglebrystet Pip pip *basker med armene* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Øv ja, de returneringer havde jeg lykkeligt glemt *kigger ned i jorden* ...måske jeg bare sku sørge for at komme på hold med dig i aften i stedet Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Jeg bliver nødt til at aflyse i aften Har sovet 3 timer i nat - jeg er for smadret til at holde mig vågen mere i dag, sorry. Er klar til næste gang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Jeg er heller ikke for frisk i dag, så jeg vil også trække mig. Det er heller ikke så sjovt at spille 3. Lad os booke en tid i næste uge... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 *Dræner mig selv totalt for mana, og smider den største fireball mod de to svage kobolter* Går ud fra at vi så skal ha en øl næste gang? Hold kæft nogle undskyldninger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 I er da nogle hængerø.. Jeg er helt enig med Toft, det der kan kun koste ØL. Jeg kan ikke Onsdag i næste uge, så hvad siger i til torsdag kl. 20? Vincent : Du kan sove når du bliver gammel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 19, 2003 Ja, Dahl mht øl og sådan, hvor blev du så egentlig selv af i aften? Jeg ku da ik se at nogen af os to havde lavet et last minute afbud.... Ventede nede i Aura, og var klar til en single. Indtil dommeren tildelte mig sejren på 3-0 uden kamp, og jeg kunne køre hjem igen.. Jeg kan ik i næste uge, for der er jeg ik frisk og skal sove Ej, jeg arbejder om aftenen alle ugens syv dage, så for mit vedkommende blir det om to uger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 20, 2003 Ja Toft, jeg var der ca. 19:50 til 20:20 og jeg var rundt på alle 20 baner, og inde i alle omklædningsrum ( incl. pigernes ) for at lede efter jer. Så jeg kan kun sige at du må have gemt dig godt. Jeg foreslår, at næste gang vi mødes, udveksler vi lige mobilos-nr. Så er det lidt nemmere at få fat i hinanden. PS. Sjovt nok tildelte dommeren også mig en 3-0 sejr, så det ser ud til at vi står lige. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 20, 2003 nøøj hvor er i irriterende Men tjooo ... kan da godt tage et par Tuborg Super Light med næste gang .... det er jo også øl Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 20, 2003 Dahl: Jeg var ved indgangen fra 19.42 til 19.55 så med mindre du er gået ind af en bagindgang, må dit ur være fem min bagefter Nåh, men sådan kan det gå.... ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 25, 2003 OK, Så lad os aftale en ny tid Hvad med Onsdag d. 3 december Kl. 20:00? PS. Jeg kan ikke torsdag d. 4 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret November 25, 2003 Næste onsdag er fint med mig... Jeg skal nok dukke op... Really! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 25, 2003 Eftersom Vince ville tage et par Tuborg Julebryg med, så kommer jeg også den 3/12 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 30, 2003 Godt så.... Kunne man forestille sig at Vince meget snart ville give besked om han vil spille med os andre tre på onsdag, eller om han bare er blevet sur og ikke gider? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret December 1, 2003 Ihhhhhhhhh ... jeg kommer altså!! *GG* Gider bare ikke annoncere med at jeg også tager øl med ... to skælduddere må være dårligere end 1 ik? hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret December 2, 2003 Dahl: Havde du også booket en bane til i morgen, eller har vi travlt med at finde en løsning? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites