Jump to content
Guest toft

Badminton i Malmö

Recommended Posts

Guest toft

Hva' Dahl?! Fik du booket den bane der, eller skal jeg gøre det i morgen? Uanset hvad, bliver det jo nok kl. 21-tiden til 45 SEK vi får happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Citat: "Vince: Håbede jeg da også du gjorde haha. Men nu er jeg altså alligevel bare så negativ og uterlig, at du hellere må medbringe begge din badminton ketchere (igen) i aften, for nu er det her altså mere end bare en "krig på ord" du! happy.gif Ses.... Citat slut Er du sikker??? ... jeg har det jo med at slå dine server hjem ... du ved ... hjem til fuglebrystet happy.gif Pip pip *basker med armene*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Øv ja, de returneringer havde jeg lykkeligt glemt *kigger ned i jorden* ...måske jeg bare sku sørge for at komme på hold med dig i aften i stedet happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Jeg er heller ikke for frisk i dag, så jeg vil også trække mig. Det er heller ikke så sjovt at spille 3. Lad os booke en tid i næste uge...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

*Dræner mig selv totalt for mana, og smider den største fireball mod de to svage kobolter* Går ud fra at vi så skal ha en øl næste gang? Hold kæft nogle undskyldninger happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

I er da nogle hængerø.. Jeg er helt enig med Toft, det der kan kun koste ØL. Jeg kan ikke Onsdag i næste uge, så hvad siger i til torsdag kl. 20? Vincent : Du kan sove når du bliver gammel.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ja, Dahl mht øl og sådan, hvor blev du så egentlig selv af i aften? Jeg ku da ik se at nogen af os to havde lavet et last minute afbud.... Ventede nede i Aura, og var klar til en single. Indtil dommeren tildelte mig sejren på 3-0 uden kamp, og jeg kunne køre hjem igen.. Jeg kan ik i næste uge, for der er jeg ik frisk og skal sove happy.gif Ej, jeg arbejder om aftenen alle ugens syv dage, så for mit vedkommende blir det om to uger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

Ja Toft, jeg var der ca. 19:50 til 20:20 og jeg var rundt på alle 20 baner, og inde i alle omklædningsrum ( incl. pigerneshappy.gif ) for at lede efter jer. Så jeg kan kun sige at du må have gemt dig godt. Jeg foreslår, at næste gang vi mødes, udveksler vi lige mobilos-nr. Så er det lidt nemmere at få fat i hinanden. PS. Sjovt nok tildelte dommeren også mig en 3-0 sejr, så det ser ud til at vi står lige.happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Dahl: Jeg var ved indgangen fra 19.42 til 19.55 så med mindre du er gået ind af en bagindgang, må dit ur være fem min bagefter happy.gif Nåh, men sådan kan det gå.... ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Godt så.... Kunne man forestille sig at Vince meget snart ville give besked om han vil spille med os andre tre på onsdag, eller om han bare er blevet sur og ikke gider? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites