Guest spiff Anmeld indhold Besvaret March 3, 2004 Sidst snakkede vi om at mødes kl. 20 selv om vi ikke har en bane - Der plejer jo at være usynlige Svenskere på en del af banerne alligevel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret March 3, 2004 Jeg kigger forbi ved 20 tiden, der er alligevel ALTID 4-5 baner der er ledige kl. 20-21, selv om man får at vide at der er booket fuldt op. Jeg tager en byge sne med i morgen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret March 9, 2004 Os fra Gasverksgatan 3 mangler en person til at spille i morgen, onsdag kl 20-21.. nogle der har lyst til at være med??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret March 9, 2004 Martin ... OS ??? Skal du ikke ud og dykke ??? :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret March 9, 2004 Jeg har booked en bane i morgen (Onsdag) fra 21-22 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret March 9, 2004 Nåh, men så ses vi i morgen kl. lidt i 21... Hvad fanden er der sket når ik vi spiller mere på det sædvanlige tidspunkt 20-21?? Eller skal vi bare møde op kl. 20 og spille som vi plejer alligevel? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret March 9, 2004 Jo jo Palle.. men det er fordi de andre ikke selv skriver herinde.. jeg skal nok komme bare rolig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret March 9, 2004 Kl. 20:00 er fint med mig. Men jeg holder ikke 2 timer lige som sidst . Hvad siger revisoren? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret March 10, 2004 tropper op kl. 20 asså Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret March 16, 2004 Jeg kan ik i morgen gutter, håber en anden er frisk med lidt kort varsel :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret March 17, 2004 Det er altså i dag kl. 20.00 vi mangler en spiller, hvis der skulle være en der har lyst...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret March 17, 2004 Skal supersub'en slå til igen ???? Jeg er med.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret March 24, 2004 Jeg kan ikke være med i aften, har nogle ting i DK som jeg SKAL nå idag - det må være noget med et par øl næste gang Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret March 24, 2004 Palle kommer og gir den gas sammen med os andre tre i aften. Så vi ses i aften lidt i 20... Vince: den blir dyr Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret March 24, 2004 The supersub strikes again !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret April 1, 2004 Det er ikke fordi vi ikke spiller mere at vi ikke skriver så meget her i tråden ... det er fordi vi har booket hver onsdag kl. 20 resten af året Ingen grund til at gentage sig selv hehe Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret April 6, 2004 Jeg kan ikke komme i morgen. Jeg har ikke råd til at tage til malmø resten af denne måned. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret April 6, 2004 Resten af denne måned!! Det er den 6. Jeg tror nu mere grunden er at du ikke har råd til alle de øl du efterhånden skylder hehe.. Palle, støver du ketcheren af og tropper op i morgen, og resten af måneden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret April 6, 2004 Jeg tager humle med i morgen. Nu Nicolaj ikke gider Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret April 6, 2004 Jeg er (som sædvanlig) klar på at være supersub, eller bare sub.... Min (ellers udemærkede og usædvanlig) lækre bil kræver dog at jeg får et lift.... Kender I een på een uge har haft følgende...defekt bil, defekt motorcykel og defekt vandrør i køkkenet ???? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret April 7, 2004 Hej Palle, hvis jeg var dig, ville jeg grave mig ned i et stykke tid og vente på bedre tider. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret April 7, 2004 Palle> Smutter forbi og samler dig op. The usual time & place. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret April 13, 2004 Vi havde lige planlagt at tage et smut til Gylland i påsken i Volvo'en, og grundet det store km-antal, har vi været nødt til at spare hvor vi kunne - når man jo også skal have råd til at male. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret April 13, 2004 Håber du snart får solgt din lejlighed herovre. Det kan da ikke være sjovt at lege spare-gris hele tiden. Og da slet ikke når du har været vant til velfærds-sverige Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret May 25, 2004 John, Palle og Torben: Så er der come back i morgen kl. 20, eftersom jeg har fået "ja" fra jer alle i løbet af dagen her. Så må vi håbe vi stadig har vores bane som er booket resten af året ;-) Vi ses! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites