Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 Jeg er med ..... Jeg bliver vel nødt til at stille op, for at få min revanche ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 Palle: Hov-hov, hvordan kan du få revanche uden mig? Gav min ketcher en skideballe da jeg kom hjem sidst, så nu er den vist i godt humør til den 25/2 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Er det ved at være sidste udkald, Vincent? Når du forlader holdet, er en omgang humle vel egentlig påkrævet? Palle> Kører du med Vincent, eller skal jeg smutte forbi og samle dig op? Nu kan jeg vejen uden GPS Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 17, 2004 Jeg har stadig et par runder tilbage før jeg dropper badminton'en Regner med at holde en afskedsfest og thrashe min lejlighed totalt før de nye købere flytter ind *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 23, 2004 Double igen onsdag til sædvanlig tid? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Jeg var frisk....hvis det ikke var fordi jeg har 15 - 23 i hele denne uge. Sorry guy´s - ingen nemme point denne gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Jeg er helt frisk, hvis I mangler en mand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Jep, jeg er der i morgen kl. 19.50 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Super sub'en har fundet en makker.... så vi spiller en single (Trine får æren af at sende palle hansen på løbetur) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Det er godt at høre i er friske Jeg nåede desværre ikke at få en bane på onsdag fra 20-21, så jeg bookede en fra 21-22. Men hun sagde at de havde et par ledige baner fra 19-20! Hvis det passer bedre så skriv? så kan jeg prøve at ændre det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Trine bookede en bane til os, til kl 20 imorgen. Det gjorde hun i formiddags. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Jeg har lige snakket med dem igen, de havde stadig ikke nogen ledige baner i morgen 20-21. Er i nu også sikre på at de har reserveret en bane til jer? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 19-20 passer mig fint. Men hvis der er mere stemning for 21-22, er det helt OK. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 Jeg kan sagtens 19-20 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret February 24, 2004 .........til sidst lyseslukkeren her.......Jeg kan ikke fra 19-20. Men 21-22 passer egentlig talt noget bedre da jeg kommer med med tog og sådan fra Nordsjælland. Så hvis ingen alligevel skal i seng kl. 22 i morgen, så er den vel i vinkel? Ellers er jeg også frisk på at komme kl. 20 alligevel i morgen, og spille på en af de sædvanlige 4-5 baner der er "booket" men ingen spiller på kl. 20-21 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 25, 2004 Hvad bliver det til? Skal vi tage kl. 21-22 i stedet? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 25, 2004 Jeg går også ud fra at det er 21-22..? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret February 25, 2004 Da Toft ikke kan fra 19-20, så bliver det fra 21-22. Men når det er sagt, så er jeg med på at komme f.eks. 20:30 og spille / varme op, på de baner der er booked af usynlige svenskere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 25, 2004 God idé, Dahl - Jeg dukker også op ved 20:30 tiden. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 25, 2004 palle er stand-in for mig i aften. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret March 1, 2004 Spiff, Dahl & Vince: Kan vi spille på torsdag, eller alternativt i morgen? Jeg skal til koncert i kbh på onsdag, så det er lidt uheldigt (igen) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret March 1, 2004 Det skal være torsdag så i mit tilfælde Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret March 2, 2004 Torsdag er fint med mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret March 2, 2004 Så skulle vi have en bane på torsdag, godt nok fra 21-22, men jeg er frisk på at tage derhen allerede kl. 20 - hvad siger i? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret March 2, 2004 jeg er der kl. 21 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites