Guest spiff Anmeld indhold Besvaret January 27, 2004 Palle> Min mobil gik død efter jeg fik din besked. Jeg smutter forbi og samler dig op ved 20:40 tiden... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret January 30, 2004 Vincent> Hvornår flytter du tilbage til DK? Vi må jo ud og headhunte en ny mand på holdet. Det bliver en svær plads at fylde - Dine server er jo helt unikke . Der er booket bane igen onsdag kl. 20. Toft skal arbejde, men Palle er måske stand-in igen...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret January 31, 2004 Spiff: Jeg ved ikke hvornår jeg flytter, men jeg tager det som et kompliment når du siger mine server er unikke *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 31, 2004 Desværre... Jeg har en aftale med drengene fra Gasverksgatan... Går jeg da ud fra :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 31, 2004 Jeg er klar til at tage pladsen....og tage kegler Så længe mine arbejdstider tillader det, så har jeg vist godt af at få lidt motion. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret February 1, 2004 Palle.. actually.. onsdag er vi igen nok til at fylde banen.. indtil videre. Vi er nemlig selv tre og ham svenskeren er tilbage igen.. såååå.. medmindre Kim melder fra, så er vi desværre dem vi skal være på vores bane denne gang.. sorry Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 2, 2004 Alrighty.... Spiff, Toft osv osv... i må lige sige til, hvis i skal bruge en extra spiller Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret February 2, 2004 Palle: Vi kan nappe en bane for os selv!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 2, 2004 Gio+Palle> Skrive lige hvis i booker en bane... Så mangler vi stadig en spiller nemlig . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 2, 2004 Jeg regner med at komme onsdag? kl. 20-21? som sædvanligt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 2, 2004 Gio og jeg har booket til onsdag kl. 20.00 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 2, 2004 Vincent> Ja, vi er nu de sædvanlige minus Toft. Dvs. vi mangler en spiller... Anyone...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 3, 2004 Eftersåm jeg er dobbelt så dårlig som alle andre får jeg doppelt så mange dæsk som de andere hvis ikke der kommer 1 der kan spille lidt fjerbol. Hvad med hende Trine? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 Ok.. nu er Lars den lille knægt blevet syg og vi er også down en spiller.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 Så er vi jo et lige antal igen. Thygesen> Vi kan evt. skifte rundt på de 2 baner og skiftes til at spille single og double. Eller... Palle+Gio> Har i lyst til at hoppe på en double i stedet for en single? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 ja jeg er ligeglad ... jo flere kampe jeg spiller, jo flere taber jeg *GGG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 Jeres planlægning sux :o) hehehe Jeg snakker lige med Gio senere.... Det lille pus skulle hjem og sove lidt, inden vi skulle ud og spille... (noget med vanvittige mødetider) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret February 4, 2004 Planlægning.. er der nogen der kan forklare det ord.. jeg tror ikke jeg ved hvad det er nemlig.. men vi er friske på det hele.. vi er 3 styk og i er 3 og palle og gio = 8 så det passer med to baner, men kan være de hellere vil spille single :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret February 5, 2004 Spiff, Dahl & Vince: Kan vi i næste uge spille tirsdag, eller alternativt torsdag? Jeg skal til koncert i kbh på onsdag, så det er lidt uheldigt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 5, 2004 Jeg kan begge dage, så det er OK med mig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret February 5, 2004 Jeg vil helst tirsdag i så fald... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret February 5, 2004 Tirsdag er OK med mig. Jeg melder lige tilbage når banen er på plads. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret February 6, 2004 Så er der reserveret en bane på Tirsdag (10/2) kl. 20-21. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 Vincent> Der er booket en badminton bane onsdag kl 20. Er du frisk, eller har du for travlt med flytteprojektet? Toft har travlt med arbejde, så vi mangler en spiller... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret February 16, 2004 Spiff: Tak for meldingen! Tirsdag skal vi underskrive købsaftalen, så onsdag er fin fin for mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites