Jump to content
Guest toft

Badminton i Malmö

Recommended Posts

Guest spiff

Vincent> Hvornår flytter du tilbage til DK? Vi må jo ud og headhunte en ny mand på holdet. Det bliver en svær plads at fylde - Dine server er jo helt unikke happy.gif. Der er booket bane igen onsdag kl. 20. Toft skal arbejde, men Palle er måske stand-in igen...?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Spiff: Jeg ved ikke hvornår jeg flytter, men jeg tager det som et kompliment når du siger mine server er unikke *GG*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg er klar til at tage pladsen....og tage kegler happy.gif Så længe mine arbejdstider tillader det, så har jeg vist godt af at få lidt motion.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Palle.. actually.. onsdag er vi igen nok til at fylde banen.. indtil videre. Vi er nemlig selv tre og ham svenskeren er tilbage igen.. såååå.. medmindre Kim melder fra, så er vi desværre dem vi skal være på vores bane denne gang.. sorry

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Eftersåm jeg er dobbelt så dårlig som alle andre får jeg doppelt så mange dæsk som de andere hvis ikke der kommer 1 der kan spille lidt fjerbol. Hvad med hende Trine? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Så er vi jo et lige antal igen. Thygesen> Vi kan evt. skifte rundt på de 2 baner og skiftes til at spille single og double. Eller... Palle+Gio> Har i lyst til at hoppe på en double i stedet for en single?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeres planlægning sux :o) hehehe Jeg snakker lige med Gio senere.... Det lille pus skulle hjem og sove lidt, inden vi skulle ud og spille... (noget med vanvittige mødetider)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Planlægning.. er der nogen der kan forklare det ord.. jeg tror ikke jeg ved hvad det er nemlig.. men vi er friske på det hele.. vi er 3 styk og i er 3 og palle og gio = 8 så det passer med to baner, men kan være de hellere vil spille single :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Spiff, Dahl & Vince: Kan vi i næste uge spille tirsdag, eller alternativt torsdag? Jeg skal til koncert i kbh på onsdag, så det er lidt uheldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Vincent> Der er booket en badminton bane onsdag kl 20. Er du frisk, eller har du for travlt med flytteprojektet? Toft har travlt med arbejde, så vi mangler en spiller...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites