Jump to content
Guest toft

Badminton i Malmö

Recommended Posts

Hej Martin, Tak for sidst. Jeg kan desværre ikke i denne her uge og i næste uge, da jeg bor i min lejlighed i DK skal rydde op og pakke mine ting. men jeg kan spørge min kammerat som er flyttet om han har lyst. mvh, Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Gio.. gider du ikke svare senest i morgen om du har tænkt dig at komme.. for ellers vil vi selv lige ud og finde en anden, sådan så vi kan spille noget double..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest dahl

Damm it!! Jeg var for sent ude denne gang - Alt var optaget sad.gif - Sorry guys! PS. Har sikret en bane onsdag d. 21 kl. 20-21

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Dahl: Tja, så er vi vel ude i noget der kunne ligne en dummebøde.. Fire Tuborg? happy.gif Gasverksgatan: Mangler i stadig en 4. ketcher til double i morgen, eftersom nogen har glemt at booke vores bane? Jeg er da frisk så..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Vi har faktisk en ledig plads alligevel.. ham vi havde fundet selv, meldte tilbage i morges at han ikke kunne alligevel.. så 1 stk. ledig plads på vores bane

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg har reserveret bane til på onsdag kl. 20 - 21. Vi mangler en enkelt frisk person til at komme ned og være med. /Thygesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Nu har jeg skam været ude og kigge på sko i Stadion, men de billigste kostede 400skr? De havde haft nogen til 300, men Toft havde vist købt hele lagret happy.gif Er der nogen billige sko der kan anbefales? Og er Vincents låneketcher optaget nu?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest nikolaj

Nu er det ikke normalt et sted jeg handler, men hvad med "Tøj og Sko" ? Jeg ved de har nogle billige ting, der ligger vist nok en lidt nede af vesterbrogade, dog før Føtex - ved ikke om de har sportssko.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hej Sanni.. jeg har jo snakket med dig, men du kan finde den specifikke adresse lidt længere nede i denne tråd.. resten snakkede vi om :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Arh, Totter nu må du sgu da lige spænde hjelmen ;-) Jeg var i Stadium (Mobilia) igår, og der kan du få en Nike (Multicourt, tror jeg den hedder), til 299 sek. De havde stadig størrelse 41, 42, 42½ og 44 så vidt jeg lige fangede i farten. De har også en anden indendørssko til 299 sek (SR et-eller-andet), et mærke som jeg ik lige er så bekendt med. Bortset fra det, så er det vel heller ikke hele din økonomi der afhænger af om du køber et par sko til 299 sek, eller du hiver et par til 399 sek ned fra hylden i stedet happy.gif Mine Nike til 299 sek, som jeg har haft i små to måneder er total for seje - har kun vrikket om på højre foden tre gange indtil nu.. Tilbage til Stadium med dig du!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

21-22 er ok med mig og Palle også. Dog er Palles bil, eller peugeot er det vel, gået i stykker. Så er der en af jer to andre gutter der evt kan køre en tur omkring Rosengården og hente Palle, og køre ham tilbage igen senere? Jeg har jo kun råd til at holde cykel her i landet, så Palle og jeg håber lidt på en af jer andre happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jamen....Toft... Det har vi da allerede tjek på. Desuden ern min bil ganske fin.... det er bare en slange til køleren der har en lille revne hehe

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites