Guest toft Anmeld indhold Skrevet October 21, 2003 Denne tråd skulle hermed gerne tage over hvor den gamle tråd "fylder meget" under FRI DEBAT. Desuden har denne tråd her så også fået en mere relevant overskrift i EMNE. Jeg er frisk i denne uge hvis nogen af jer andre også er det. Vince presser jo lidt på kunne jeg se før hehe.. Er der evt stemning for en double på torsdag aften? Eller er det stadig søndag eftermiddag der er bedst for de fleste? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 21, 2003 Steen kan du ikke lige vende op og ned på trådene? Vi er jo vanedyr og dermed vant til at indlæggene går fra bund til top Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret October 22, 2003 Toft> Tak for sidst. Torsdag er ikke så god for mit eget vedkommende. Hvad med fredag kl. 19? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 22, 2003 Not for me. Kæresten kommer forhåbentlig fredag og ikke som først antaget Torsdag aften. Andre dage er åbne for mig Undtagen lørdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Jeg er klar søndag. Men det skal mellem 12 og 14:30. Skal nemlig over grænsen og se FCK super lamme tæve FCN!! Jeg har ingen ketcher dog? Og lige præcis hvor meget indesko skal de indesko være? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Jeg er også klar snarest...er dog ikke sikker vedr. på søndag. Men næste gang burde jeg være på, medmindre der kommer andet i vejen. Totter: Jeg ved ikke om man kan leje ketchere dernede, faktisk. Og vedr. sko, så må de generelt ikke være med mørke såler der laver mærker - samt være blevet brugt udendørs. Du kan få et ganske ok par i den nærmeste sports-tingest for 2-300 kr. Så kunne du jo også lige investere i en ketcher samtidig!? Du bliver glad for det i længden, gør du. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Jeg har en ekstra ketcher. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 24, 2003 Jeg kan ikke resten af denne uge her. Og ellers er det for mit vedkommende desværre kun mandag og onsdag i næste uge der kan bruges. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret October 28, 2003 Toft> Jeg er evt. frisk i morgen, hvis du stadig er på. Ellers hedder den for mit eget vedkommende fredag, søndag, eller næste uge: Tirsdag, torsdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2003 Jeg kunne godt være frisk søndag. Ellers en hvilken som helst aften i næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 28, 2003 Jeg er nødt til at se hvad mit nye arbejde bringer, før jeg kan komme med evt. dage jeg kan. Jeg starter nyt job på mandag...må jo så se hvor meget det vælter rundt på tingene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 29, 2003 Spiff: Har først lige læst dit sidste indlæg nu, og så må det vist være lidt sent at arrangere noget badminton nu (i aften). Men da Vince har meldt ud at han kan alle aftener i næste uge, skal vi så ikke se om vi kan ælte en double sammen i næste uge? Kom nu folkens! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret October 30, 2003 Heysan gutter. Jeg er lige flytte til malmö, så det kunne da være fedt at møde nogle danskere herovre. Jeg er fit for fight for et slag fjerbold (mentalt i hvertfald) men er nok lidt rusten, da det er nogle år siden jeg spillede sidst. Sig endelig til hvis i mangler en mand, jeg kan alle hverdags aftener i næste uge på nær fredag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret October 31, 2003 Nu da vi har fået en ny mand på banen, burde det kunne lade sig gøre at stable en double på benene. Hvem er frisk tirsdag kl. 19!? Alternativt torsdag samme tid...!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 31, 2003 Me me meee ... pick meee Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 31, 2003 Jeg er også frisk på fjerbold, men... orker ikke lige at følge med i tråden...der skrives vist mere end der spilles. ;o) Vincent holder mig informeret, korrekt, Vincent ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 31, 2003 Jeg triller forbi Aura idag og ser om vi kan få en bane kl. 19 enten tirsdag eller torsdag i næste uge. PS. Min ketcher beviste mandag aften i København at den er tæt på topform! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret October 31, 2003 tirsdag eller torsdag kl. 19:00 - jeg er med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 1, 2003 Ja, det er åbenbart ikke så nemt at få tider tidligt på en hverdagsaften. Jeg har booket en bane på torsdag kl. 21, det var hvad det kunne blive til. Til gengæld er prisen efter kl. 21 nede på 45 SEK. Er der stadig stemning for badminton på torsdag eller er det for sent for nogle? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret November 1, 2003 Toft> Jeg er stadig på selv om det er kl. 21. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Er klar til kl. 21 på torsdag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Jeg er også med torsdag kl. 21 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Cool, så kan vi spille double . Jeg vil foreslå at vi møder 10-15 minutter før, så vi kan nå at klæde om inden vi får banen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 Jep, total opperen! Så ses vi i indgangen, på torsdag kl. 20.45 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dahl Anmeld indhold Besvaret November 12, 2003 Hejsa gutter - tak for sidst. Hvis i er friske på en omgang mere, så skriv lige hvornår i kan, så booker jeg en bane. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites