Guest thomas Anmeld indhold Skrevet October 16, 2003 Er der andre herovre der spiller turnerings paintball? Jeg mener -ikke- det der med udlejnings knald for sjov...så det gider jeg ikke have kommentarer på. Jeg mener på turneringsplan. Har på www.paintball.se set der er enkelte profiler fra Malmø, men har ikke kunne finde nogen baner i byen. Er der nogen af jer der spiller på lokale hold herovre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 17, 2003 Hmmm det var ikke mange. Så må jeg nok skyde efter mig selv.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 17, 2003 Tja...vi andre tør jo ikke, på "udlejningsknald-plan", at spille mod dig nu alligevel... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 18, 2003 Ha ha ha .....hvis du prøver det "rigtigt" så ved du hvad jeg mener...vil du med en dag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 Har fået godt fat i kontakter på begge sider af Øresund. Såfremt man kunne tænke sig at dyrke sporten, så tag gerne kontakt til mig. Der er kommer en ny forening på Holmen her i Januar, og en del Skånske spillere vil komme der mere eller mindre fast. Vil man vide mere om sporten generelt, er www.paintball.se et godt sted at kigge. Ydermere begynder jeg at træne med Skåninge her i Malmø/Sjöbo området snart. Så har det intresse så giv mig et praj, så finder vi ud af noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 Og det var lige ordet Sjöbo der fangede min interesse. Konen og jeg har længet ville spille Paintball - i første omgang på nybegynder niveau ( skal jo lige lære det ). Og vi bor tæt på Sjöbo. Så aften Paintball i Sjöbo ( eller omegnen ) vil vi gerne høre mere om. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dan 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 UNDSKYLD - hold kæft en kvajer. Jeg sidder sgu og sover her på min pind... Det er jo slet ikke Paintball vi vil spille men SQUASH..... De to ord ligger sgu da også så tæt op af hinanden.... *GGG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest peter Anmeld indhold Besvaret December 10, 2003 Thomas: Jeg er klar... du ringer bare.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret December 11, 2003 Holdaop er du til sådan noget også. Godt, for at sætte tingene lidt i perespektiv, så er der altså GO på i turnerings PB. Jeg var ude at spille 7 spil a`5 minutter sidste søndag. De 2 første spil kunne jeg mærke at min årelange pause havde gjort mig lidt kluntet. Jeg blev skudt ud efter at have afgivet højest 20 kugler. Men i de efterfølgende spil (5 x5minutter) fik jeg da hældt 1200skud af. Rart at have fået en markør med elektrisk aftræk, og 4500 PSI fiberspundet flaske på. Den går 6-10 skud i sekundet. Du vil nok kunne låne en udlejningsmarkør i starten. Der starter en rigtig forening (klub) på Holmen i Januar, og jeg ved en del Skånespillere vil komme der også. Men vi kan lige snakkes ved. Check dette ud: www.derder.com , kig under videoclips. Det er lidt vildt, men det er jo også i USA hvor der er mange penge på spil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites