thygesen 0 Anmeld indhold Skrevet October 1, 2003 Hejsa Alle unge og dem der stadig vil være ung med de unge (Palle :-) ) På fredag, d. 3/10-03 holder vi noget fest derhjemme og dem der har lyst til at komme kan lige smide en besked herinde. Vi regner med at i kan komme fra kl. 20 af. Vi har også inviteret nogle "indfødte" altså svenskere, så der vil blive drukket alkohol. Mellem Kl. 24 - 02 vil folk blive sendt i byen således at vi undgår klager og undertegnede kan få sin skønhedssøvn. Jeg skal nemlig møde på arbejde Lørdag morgen kl. 8. Håber at se nogle af jer. mvh. Dem på Gasverksgatan. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
csa 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2003 Ville sq gerne med men har en anden fest jeg har sagt ja til, så det må jeg ha til gode Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2003 Damn, jeg er allerede lovet ud af min kæreste til anden side. Ville ellers MEGET gerne have deltaget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 1, 2003 Ja ja, dårlige undskyldninger er der jo nok af i verden :-) Jamen der bliver jo nok en anden gang.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 2, 2003 Jeg VIL være ung...nej, vrøvl...jeg er med....og, skal nok drikke sammen med svenskerne... Må man godt være svensker-stiv ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret October 2, 2003 Det er helt tilladt at være svensker stiv, som du kan se er du indtil nu eneste der har tilmeldt sig herinde, men vi har tilsagn fra ca. 7 svenskere, to danskere, os tre der bor her og dig som kommer. Du kan da tage ying(eller hvordan det nu staves) med.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 4, 2003 *æv*! Jeg ville gerne have været med...men kom først hjem igår aftes. Nå...håber i alle har djævelske tømmermænd idag! *gnæk gnæk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest henriette Anmeld indhold Besvaret October 5, 2003 Hej alle. Jeg er lige blevet oprettet som bruger af denne side. Jeg glæder mig til at deltage i debatten. Jeg har boet i Malmø i godt 1 år og er glad for det :-) Har tit tænkt på hvorfor der ikke var en hjemmeside for danskere i Skåne indtil jeg blev bekendt med denne. Godt initiativ! Mvh. Henriette. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 5, 2003 Hej Henriette...og velkommen til debatten. Da du er hardcore "Öresundare", så glæder vi os til dine bidrag herinde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites