Jump to content
Guest cawle

Musik i Kulturbolaget.

Recommended Posts

Guest totter

Hell ya! KB er sagen og MH ikke så lidt! Måske der er en lille chance for en bitte øl og lidt bold på Gloria/Sir Toby´s inden happy.gif 13. november= 13:00 Tottenham Hotspur vs Arsenal 16:00 Liverpool vs Crystal Palace 17:05 Newcastle United vs Manchester United 18:15 Birmingham City vs Everton

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Så "The haunted" på forrige års Malmö festival, det var ikke det helt vilde. Kan dog godt lide deres slogan "The haunted made me do it" happy.gif "Within temptation" så jeg på dette års Roskilde festival og de var klart fede. Måske jeg er klar på dem når tiden nærmer sig. Udover det tak for sidst. Og Ronni lever du stadig et eller andet sted derude!? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ronni

Yes, jeg er i live endnu, men jeg kan godt forstå du er i tvivl happy.gif Jeg måtte jo gå inden Machinehead var færdige, og så var jeg ellers syg det næste døgns tid. Næste gang husker vi lige at spise noget også ;) //Ronni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh, nu har denne tråd her ligget stille for længe! Søndag den 18. september spiller selveste Opeth i Kulturbolaget :th2: Billetten koster 200 sek, og der er ingen undskyldning for at blive væk :p www.opeth.com Persson, Totter, Ronni, anyone..?? :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

D.A.D spiller onsdag den 2. november i KB, hvis der skulle være nogen som har lyst til at drikke et par kolde vaser, og høre lidt godt gammeldags ko tråd? :) Billetten koster 240 SEK. Anyone?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

tyvär Det betyder at jeg sidder bare arbejde og græder snot, over at misse en super chance for at opleve DAD som de skal opleves. En intim koncert, hvor de virkeligt sparker RØV i forhold til Grøn Koncert, Roskilde etc .. Enhver der misser dette uden gyldig grund, fortjener at blive sendt på fredsmission til månen uden rumdragt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så skal det siges, at OPETH endnu engang spillede en formidabel koncert på KB! Var der andre end mig herinde fra til koncerten? Og sjovt, at være til mædl koncert hvor der hverken blev drukket eller røget.. Men de kan alligevel fyre den af de svenskere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, selvfølgelig var jeg der i søndags - og Totter var også med. Desværre skulle jeg op kl. 4.20 mandag morgen, så det blev bare til to kolde vaser for mit vedkommende. FANTASTISK at være til koncert, uden at skulle kvæles i røg alle vegne :th2: 6/6 sterner til Opeth - SÅDAN to timers klasse underholdning! 1/6 stjerner til Extol (opvarmningsbandet), og den ene stjerne får de kun fordi de heldigvis spillede et kort set på en halv time.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites