Jump to content
Guest cawle

Musik i Kulturbolaget.

Recommended Posts

Guest toft

Anne: Så vidt jeg kan se åbner dørene i morgen i KB allerede kl. 19, og mon ikke musikken så starter kl. 20..? Totter & Persson: Skal vi mødes kl. 18.30 i morgen ude foran indgangen til KB, og så finde et sted og få en kold pilsner??

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke om jeg kan nå det til 1830, kan en af jer fanges mobilt eller ? Ellers lyder det jo som en udsøgt plan *GG*, især den del der indeholder en kold pils. Ser lige i løbet af imorgen (Skal jo også lige nå at få fat i en billet inden ...;-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Ok så...Hvis der ikke er udsolgt så dukker jeg op til klokken 18:30 foran KB. Den bar der ligger lige ved siden af, har lukket om mandagen lader det til sad.gif Skal vi ikke hellere sige tak for tilbuddet af Anne og dukke op der? Så er det også nemmere for Persson hvis det går helt galt for ham. Jeg er dog frisk nok på at give den 10 minutter. Lad mig lige høre hvad det bliver til.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jamen, selv om jeg ikke har været på nettet siden i søndags, så lykkedes det os jo alligevel med lidt almindelig forviring at finde hinanden i mandags ude foran KB happy.gif Arch Enemy var jo som sædvanlig i topform!! Og Nevermore gav den også gas med en formidabel koncert, så alt i alt var det en herlig aften. Det var hyggeligt var det ja..! ;-) PS. og så håber vi vel at vi en anden god gang kommer forbi Anne's til lidt hævi & humle! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

AV... Smerte... ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. hvid støj... 'Hvad siger du ????' ... AV.. Smerte.. ouiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.. hvid støj... Dette korte resume af den efterfølgende uge for mit vedkommende, kan vel kun understrege kvaliteten af koncerten. Tilbage er vel kun at konstatere at: 1. jeg er blevet gammel 2. jeg er ude af form 3. nutidens ungdom er kedelige 4. AV .. smerte er min ven, og Leif hader mig !! Ser frem til næste gang, jeg havde en dejlig aften til trods for den svenske øl *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anne

Ja, for søren hvor var musikken høj. Jeg kunne ikke høre mig selv eller andre flere timer efter. Var det bare mig eller var NM's lyd helt ude af kontrol. Ham Warrel Dane burde da kunne synge KB op uden så meget rumklang. Og resten af bandet havde al for meget distortion på deres instrumenter. Hmmm... Men koncerten var nu fed alligevel. Synd I ikke nåede at kigge forbi, men I er da velkommende en anden gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Nåh, men det er vel ved at være tid igen ;-) Tirsdag spiller Dimmu Borgir og Hypocrisy jo i Kulturbolaget, men der var vist ikke mange der havde lyst til det. Og skulle der være nogen som fik lyst alligevel nu, så har der været udsolgt i tre uger nu! Jeg slæber dog en kammerat fra KBH med på tirsdag, så hvis der skulle være andre der har sikret sig billet, og har lyst til at mødes til en kold vase, så bare sig til? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ja, og det var jo så helt magisk i tirsdags i KB. Dimmu Borgir og Hypocrisy på samme aften i et total udsolgt KB med kold Tuborg i hanerne whoohoo happy.gif Er der nogen der skal med til Iced Earth i KB onsdag den 7. april 2004? USA's absolut bedste power metal band (i stil med tyske Gamma Ray). Hvis nogen er friske, så sig lige til?! Og kender man Nevermore, burde man jo også kende både Gamma Ray og Iced Earth ;-) Sidste år da Iced Earth spillede i Lille Vega, gik de på scenen og spillede i ca. 3 timer - hold da kæft hvor var det bare stort!!! Billetten til Iced Earth i KB koster 210 SEK. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ja, det er vel på tide at jeg skriver lidt igen her i min helt egen tråd (tråd hehe, hvis man forstår). Det er jo ik fordi der er meget respons, men der skal sgu mere til at slå mig ud happy.gif Lørdag den 3/3-04 spiller FISH i Kulturbolaget. Er der nogen der har lyst til at hygge lidt med et par øl og noget genial musik sådan en aften her? FISH er den tidligere forsanger i det lige så geniale band (den gang) MARILLION. Skotsk folke-pop/rock når det er bedst - simpelthen unikt! Billetten koster 240 SEK. Officiel FISH website: www.the-company.com/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Billetter købes ved Kulturcentralen (Södra Förstadsgatan 18). Det kan anbefales at købe billetten der, da jeg tror der bliver udsolgt, inden den 6/3-04.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

For dem af os der har fundet ud af at der intet sker på fredag (16/5), og at der absolut intet er i TV.. er der måske alligevel et åndehul i intethedens vacuum.. Nåh ja, der er jo et bryllup et sted i Danmark... Anyways, Kulturbolaget har den store ære at lægge scene til en af de helt store klassikere blandt PMRC's ærkefjender: WASP Så kom med ned og drik et par bajere med os og nyd musiken - det kan kun blive en oplevelse *gg*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Hva satan Persson, skriver du i min tråd!!? ;-) Ja, som sagt er WASP jo ikke lige....hmmm....men de kolde fadøl og selskabet ville hæve niveauet til over middel på fredag i KB. Men jeg skal jo på arbejde hele fredagen, så det blir næste gang i KB.. Tror i øvrigt ikke du får lokket andre her fra sunddebatten derned på fredag. Det virker (desværre) som om at langt de fleste folk herinde er discohjerner, der lader sig nøjes med den samme elendige "musik" fra diverse radiokanaler happy.gif Hvilket jo i øvrigt er helt ok.. Håber dog stadig der med tiden flytter flere koncert freaks over, der ved at musik spilles med guitarer, bass og trommer (og ikke med Roland og Yamaha) happy.gif Go koncert på fredag Persson, og drik en øl for mig hehe.. "DEATH BEFORE DISCO"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

jamen jamen jamen .. WASP er jo kult ???!!! Og jeg syntes da ikke at man skal lade sig afskrække bare fordi man er et discöhöved *gg* .. Selv jeg er set på et diskotek tiltrods for den skrækkelige lam der kommer ud gennem højttalerne sådan et sted.. Men når vi nu lokker med kolde øl, og godt selskab .. så må selv de største discöhöveder jo krybe til korset og tage med :-) (selv Gio !!) Og nu er WASP ikke ligefrem det hårdeste Metal der er set.. Men frygt ej, din øl er i godt selskab :-D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

...så så... Bare fordi man kan klaske 4 beats sammen, og ryste r**** i takt til dem samtidig, så behøver jeg ikke være et discöhöved pr. definition happy.gif Men ok...ret skal være ret: Jeg har et lettere anstrengt forhold til growle-metal. At musikerne er ekstremt dygtige er jeg ikke i tvivl om. Men hvorfor skal de voldtage deres instrumenter på dén måde!? rofl.gif Jeg er også godt klar over at hvepsen ikke hører til blandt de ekstreme...men nu er de jo også efterhånden nogle gamle fyre. De dukker vel også snart op i et dokumentar-program, hvor vi kan følge deres familie og div. kæledyr handle ind i Wallmart biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Jeg skal med nogle venner (danske -- er endnu ikke integreret) ind i aften og se Covenant. Andre der er til den slags?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Hold da ferie det rykkede TOTALT! KB må jeg også sige er et lækkert sted for en mindre koncert. Lyden var for en gangs skyld helt i top!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er nu vågnet op efter fredagens koncert -ihvertfald mentalt, min krop er stadig hensat til de evige jagtmarker. Det var omkring den fedeste koncert jeg har oplevet gennem de sidste 19 års - mishandling af egen krop, øldrikning og generel hoppen rundt med et lallende grin på læberne - på alverdens koncertsteder. WASP (+opvarmning) spiller igen på mandag i Amager Bio - tror det kommer til at kræve stor overtalelse at skulle holde sig væk derfra...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Endelig skal der friskes op i min tråd her happy.gif Lørdag den 13. november spiller Machine Head i KB (supportband er: God Forbid). Prisen for en billet er 270 sek, og da jeg har set Machine Head seks gange tidligere, kan der godt loves valuta for de penge der!! proud.gif I øvrigt kan man også opleve samme koncert i Pumpehuset, onsdag den 3. november. happy.gif Er der nogen der er frisk på en cool lørdag? www.machinehead1.com "DEATH BEFORE DISCO"

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites