Guest totter Anmeld indhold Besvaret September 29, 2004 Hell ya! KB er sagen og MH ikke så lidt! Måske der er en lille chance for en bitte øl og lidt bold på Gloria/Sir Toby´s inden 13. november= 13:00 Tottenham Hotspur vs Arsenal 16:00 Liverpool vs Crystal Palace 17:05 Newcastle United vs Manchester United 18:15 Birmingham City vs Everton Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret November 18, 2004 Så er der igen koncerter i farvandet Torsdag den 3. februar 2005: WITHIN TEMPTATION (280 sek) www.within-temptation.com Torsdag den 10. februar 2005: THE HAUNTED (ingen billetpris endnu) www.the-haunted.com Nogen der er friske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret November 19, 2004 Så "The haunted" på forrige års Malmö festival, det var ikke det helt vilde. Kan dog godt lide deres slogan "The haunted made me do it" "Within temptation" så jeg på dette års Roskilde festival og de var klart fede. Måske jeg er klar på dem når tiden nærmer sig. Udover det tak for sidst. Og Ronni lever du stadig et eller andet sted derude!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ronni Anmeld indhold Besvaret November 22, 2004 Yes, jeg er i live endnu, men jeg kan godt forstå du er i tvivl Jeg måtte jo gå inden Machinehead var færdige, og så var jeg ellers syg det næste døgns tid. Næste gang husker vi lige at spise noget også ;) //Ronni Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret May 26, 2005 Nåh, nu har denne tråd her ligget stille for længe! Søndag den 18. september spiller selveste Opeth i Kulturbolaget :th2: Billetten koster 200 sek, og der er ingen undskyldning for at blive væk :p www.opeth.com Persson, Totter, Ronni, anyone..?? :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 D.A.D spiller onsdag den 2. november i KB, hvis der skulle være nogen som har lyst til at drikke et par kolde vaser, og høre lidt godt gammeldags ko tråd? :) Billetten koster 240 SEK. Anyone? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 I'm countin' the cattle: 1, 2, 3, 4, 5... I'm countin' the cattle Just to check if there alive I'm countin' the cattle: 6, 7, 8, 9, 10 I'm countin' the cattle once again. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 Persson, betyder det at du har fået udgangstilladelse den 2. nov, og vi så ses? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2005 tyvär Det betyder at jeg sidder bare arbejde og græder snot, over at misse en super chance for at opleve DAD som de skal opleves. En intim koncert, hvor de virkeligt sparker RØV i forhold til Grøn Koncert, Roskilde etc .. Enhver der misser dette uden gyldig grund, fortjener at blive sendt på fredsmission til månen uden rumdragt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Anne 10 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2005 Så skal det siges, at OPETH endnu engang spillede en formidabel koncert på KB! Var der andre end mig herinde fra til koncerten? Og sjovt, at være til mædl koncert hvor der hverken blev drukket eller røget.. Men de kan alligevel fyre den af de svenskere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Toft 0 Anmeld indhold Besvaret September 20, 2005 Ja, selvfølgelig var jeg der i søndags - og Totter var også med. Desværre skulle jeg op kl. 4.20 mandag morgen, så det blev bare til to kolde vaser for mit vedkommende. FANTASTISK at være til koncert, uden at skulle kvæles i røg alle vegne :th2: 6/6 sterner til Opeth - SÅDAN to timers klasse underholdning! 1/6 stjerner til Extol (opvarmningsbandet), og den ene stjerne får de kun fordi de heldigvis spillede et kort set på en halv time. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites