dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2010 Købte en ny laptop i MediaMarkt i torsdags. Målet var at få mest muligt (gaming) power for pengene, uden at gå for meget på kompromis med kvaliteten af tastaturet. Valget faldt - efter en grundig tastaturtest i butikken - på en Packard Bell EasyNote TJ75-JN-820NC (Intel Core i5-430M, 6 GB RAM, ATI Radeon Mobility HD 5650 (1 GB RAM)): http://www.packardbell.se/pb/sv/SE/content/model/LX.BH602.029 Her en test af en søstermodel (TJ75-JO-070GE), i store træk med samme specs: http://www.notebookcheck.net/Review-Packard-Bell-Easynote-TJ75-Notebook.27217.0.html Particularly the gaming performance should appeal to many potential buyers. The ATI Mobility Radeon HD5650, with a core clock speed of 550 MHz, and 800 MHz GDDR3 memory, proves itself to be the strongest GPU in the ATI mid-range (5 series). The Radeon HD 5650 can process 3D games, partly even with high detail and at the native resolution. But also on the subject of build quality, the EasyNote TJ75-SX059V scores points. The case - with the exception of the lid - is very firm, and the matte surfaces should appeal to anti-glare fans and office users. The keys have a very good feedback, and the multi-Touchpad is very big. In addition the temperatures and system noise are office suitable. Starcraft II liger bare og venter på at blive installeret... :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Ser sku lækker ud... så er det snart gaming tid :-) Har fået spillet SC2 et par gange nu og det lever helt op til mine forventninger..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Starcraft II liger bare og venter på at blive installeret... :) Skal du ikke øve dig lidt ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Skal du ikke øve dig lidt ;) Jo, må vist hellere gå i træningsmode fra i morgen. ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Jo' date=' må vist hellere gå i træningsmode fra i morgen. ;)[/quote'] Så har du en lille måned til at komme i form :) Så skal jeg bare have fundet tiden så jeg kan gøre det samme :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 16, 2010 Så har du en lille måned til at komme i form :) Så skal jeg bare have fundet tiden så jeg kan gøre det samme :D Jeg er heldigvis på barsel hele denne uge, så når bare den helt bette sover (og knægten enten stadig er i dags, eller hvis det er efter hans sengetid), står den på Starcraft II for mit vedkommende. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Hvis man har spillet starcraft: brood wars så er man imeligt med.... det har ikke ændret sig meget, men single player delen synes jeg er fed med historien Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
darksaint 0 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Købte en ny laptop i MediaMarkt i torsdags. Målet var at få mest muligt (gaming) power for pengene' date=' uden at gå for meget på kompromis med kvaliteten af tastaturet. Valget faldt - efter en grundig tastaturtest i butikken - på en Packard Bell EasyNote TJ75-JN-820NC (Intel Core i5-430M, 6 GB RAM, ATI Radeon Mobility HD 5650 (1 GB RAM)): [url']http://www.packardbell.se/pb/sv/SE/content/model/LX.BH602.029 Hvad koster sådan en svend ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Jeg er heldigvis på barsel hele denne uge' date=' så når bare den helt bette sover (og knægten enten stadig er i dags, eller hvis det er efter hans sengetid), står den på Starcraft II for mit vedkommende. :D[/quote'] Så får du jo lige frem et forspring :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 hvad koster sådan en svend ? sek 7777,- Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Opsummering Tid: 18.-19. sep. (weekenden uge 37). Sted: Hos bananas (Västra Hamnen) Deltagere: Swan Menace dannemare sup3rior bananas Lollikken Rene Lynge Don A Juff? larsk? Gio? Bjarne233?? darksaint??? (har jeg glemt nogle...? ellers råb op :)) Spilfokus: Starcraft II Return to Castle Wolfenstein Atomic Bomberman plus det løse... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Tid: 18.-19. sep. (weekenden uge 37). Sted: Hos bananas (Västra Hamnen) Deltagere: Swan Menace dannemare sup3rior bananas Lollikken Rene Lynge Don A Juff? larsk? Gio? Bjarne233?? darksaint??? (har jeg glemt nogle...? ellers råb op :)) Spilfokus: Starcraft II Return to Castle Wolfenstein Atomic Bomberman plus det løse...Jeg er desværre ikke på, da der står firmafest på min kalender i dén weekend. Jeg må prøve at snige mig med til næste arrangement :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Jeg er desværre ikke på' date=' da der står firmafest på min kalender i dén weekend. Jeg må prøve at snige mig med til næste arrangement :)[/quote'] Det var pudsigt vi har skal også have firma arrangement, så jeg må også springe over desværre. Ser ellers ganske godt ud. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 17, 2010 Det var pudsigt vi har skal også have firma arrangement' date=' så jeg må også springe over desværre. Ser ellers ganske godt ud.[/quote']Skal vi dele en bårevogn hjem? ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2010 Jeg har en deltager mere.. dabp kommer også med :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2010 Jeg har en deltager mere.. dabp kommer også med :) cool :th2: a.k.a. Lee Priest (hans avatar) ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2010 Jeg kan muligvis også finde en ekstra mand - en kollega. Spørger ham, når han er tilbage fra ferie næste uge. Har ikke fået spillet endnu. Måtte gå på jagt efter en moderne mus i går, da jeg kun havde nogle tudsegamle ps/2-mus. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2010 hmm det er weekenden midt i vores ferie.... Hvis vi ikke tager et sted hen på ferie, står den på 30 års fødselsdag i aalborg :/ = Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret August 19, 2010 Til dem som måtte være interesserede: http://www.piratpartiet.se/feed-item/piratpartiet-utmanar-sina-politiska-motståndare-i-starcraft-ii :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2010 uge 37 hopper jeg på Swan, har du sæt den nye tråd startet af bananas?: http://www.sunddebat.com/showthread.php?t=20250 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret September 12, 2010 Jow :) Skal nok give besked snarest.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites