Jump to content
Gio

Öresunds-LAN 2003

Recommended Posts

Købte en ny laptop i MediaMarkt i torsdags. Målet var at få mest muligt (gaming) power for pengene, uden at gå for meget på kompromis med kvaliteten af tastaturet. Valget faldt - efter en grundig tastaturtest i butikken - på en Packard Bell EasyNote TJ75-JN-820NC (Intel Core i5-430M, 6 GB RAM, ATI Radeon Mobility HD 5650 (1 GB RAM)): http://www.packardbell.se/pb/sv/SE/content/model/LX.BH602.029 Her en test af en søstermodel (TJ75-JO-070GE), i store træk med samme specs: http://www.notebookcheck.net/Review-Packard-Bell-Easynote-TJ75-Notebook.27217.0.html

Particularly the gaming performance should appeal to many potential buyers. The ATI Mobility Radeon HD5650, with a core clock speed of 550 MHz, and 800 MHz GDDR3 memory, proves itself to be the strongest GPU in the ATI mid-range (5 series). The Radeon HD 5650 can process 3D games, partly even with high detail and at the native resolution. But also on the subject of build quality, the EasyNote TJ75-SX059V scores points. The case - with the exception of the lid - is very firm, and the matte surfaces should appeal to anti-glare fans and office users. The keys have a very good feedback, and the multi-Touchpad is very big. In addition the temperatures and system noise are office suitable.
Starcraft II liger bare og venter på at blive installeret... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Så har du en lille måned til at komme i form :) Så skal jeg bare have fundet tiden så jeg kan gøre det samme :D
Jeg er heldigvis på barsel hele denne uge, så når bare den helt bette sover (og knægten enten stadig er i dags, eller hvis det er efter hans sengetid), står den på Starcraft II for mit vedkommende. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Købte en ny laptop i MediaMarkt i torsdags. Målet var at få mest muligt (gaming) power for pengene' date=' uden at gå for meget på kompromis med kvaliteten af tastaturet. Valget faldt - efter en grundig tastaturtest i butikken - på en Packard Bell EasyNote TJ75-JN-820NC (Intel Core i5-430M, 6 GB RAM, ATI Radeon Mobility HD 5650 (1 GB RAM)): [url']http://www.packardbell.se/pb/sv/SE/content/model/LX.BH602.029 Hvad koster sådan en svend ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er heldigvis på barsel hele denne uge' date=' så når bare den helt bette sover (og knægten enten stadig er i dags, eller hvis det er efter hans sengetid), står den på Starcraft II for mit vedkommende. :D[/quote'] Så får du jo lige frem et forspring :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Opsummering Tid: 18.-19. sep. (weekenden uge 37). Sted: Hos bananas (Västra Hamnen) Deltagere: Swan Menace dannemare sup3rior bananas Lollikken Rene Lynge Don A Juff? larsk? Gio? Bjarne233?? darksaint??? (har jeg glemt nogle...? ellers råb op :)) Spilfokus: Starcraft II Return to Castle Wolfenstein Atomic Bomberman plus det løse...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Tid: 18.-19. sep. (weekenden uge 37). Sted: Hos bananas (Västra Hamnen) Deltagere: Swan Menace dannemare sup3rior bananas Lollikken Rene Lynge Don A Juff? larsk? Gio? Bjarne233?? darksaint??? (har jeg glemt nogle...? ellers råb op :)) Spilfokus: Starcraft II Return to Castle Wolfenstein Atomic Bomberman plus det løse...
Jeg er desværre ikke på, da der står firmafest på min kalender i dén weekend. Jeg må prøve at snige mig med til næste arrangement :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Jeg er desværre ikke på' date=' da der står firmafest på min kalender i dén weekend. Jeg må prøve at snige mig med til næste arrangement :)[/quote'] Det var pudsigt vi har skal også have firma arrangement, så jeg må også springe over desværre. Ser ellers ganske godt ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg kan muligvis også finde en ekstra mand - en kollega. Spørger ham, når han er tilbage fra ferie næste uge. Har ikke fået spillet endnu. Måtte gå på jagt efter en moderne mus i går, da jeg kun havde nogle tudsegamle ps/2-mus. :flov:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites