Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 21, 2003 Hey LAN-rødder! Tak for et forrygende arrangement. Det var sgu´ hyggeligt! ...og helt klart en success der skal gøres om igen. Nu vil jeg drøne i sovemaskinen...og skrive noget mere konstruktivt imorgen. Fordi...tænke klart lige nu!?...no way. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret September 21, 2003 Ja klart klart super arrangement bare lidt ærgeligt at undertegnede og Totter hele tiden løb af med førstepladserne til sidst blev det sq lidt trivielt ;-) (bemærk venligst min ironi) Nå men anyways skulle der komme en omgang LAN mere så stiller jeg helt sikkert op :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest steelsky Anmeld indhold Besvaret September 21, 2003 God "morgen". Vildt hyggeligt, det må vi gøre om. Mange tak til de 3 som lagde lejlighed til. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret September 22, 2003 Jeps uden tvivl er jeg klar endnu engang! Håber jeg til næste arrangement har en computer der faktisk også kan trække spillene ordentlig. Selvom det jo faktisk gik ok efter jeg skiftede port på switchen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 *HOV*...havde da helt glemt at ligge billeder op fra arrangementet! Faldt lige over mappen på mit skrivebord. Så her er de...billederne fra ÖresundsLAN2003! ...bedre sent end aldrig © Bo Nexø & Jesper Giovanni 2003 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Go'e billeder Gio.. lidt for mange af undertegnede, men ellers gode :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 23, 2003 Jamen, Thyge...du var jo alle vegne! hehe Især da den ene gruppe røg, og relæet var ved at smelte! *gg* Well....billederne er nu bare taget som sådan nogle jo bliver: på må og få. Næste gang skal vi lige huske et samlet billede...og måske tænke lidt over hvor langt Nikon´ens indbyggede blitz egentlig rækker! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 30, 2003 Jesper Lau: Jeg snakkede med Martin Thygesen igår og fandt ud af at du ikke havde fået din Switch tilbage ... ehmm .. skal vi ikke lige finde ud af det? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 1, 2003 Vincent: Du har ret. Jeg havde helt glemt det :-) Hvis du gider kan du bare smide den af i Amaliegade 25 i receptionen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 2, 2003 will do, det blir tirsdag, hvis jeg ellers kan få lov at hente den hos Thygesen mandag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret November 3, 2003 Hej Vincent.. et lidt sent svar, men har været på arbejde i 30 timer i weekenden.. du kommer bare forbi og henter den. Er hjemme fra 17.30 tiden..s kriv lige på msn inden du kører. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Switch modtaget ... vil blive afleveret på DSS i receptionen i morgen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret November 4, 2003 Glimrende :-) I kan bare sige til hvis der er andet I skal låne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 5, 2003 Der var lukket da jeg kom kl. lidt i 16 ... afleverer den i dag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2010 hva så. er der stædigvæk liv i LAN klubben :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2010 hva så. er der stædigvæk liv i LAN klubben :DHA! Hvad hulen har du lavet i arkivet!? Nej - det blev, som så meget andet, ved den ene gang. Men det var sjovt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Don A 10 Anmeld indhold Besvaret April 2, 2010 Tja. Søgte faktis på cola og så kom den tråd frem -:) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Juff 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2010 haha...... Øresundslan 2003 Det skulle jeg lige have vidst da vi kom til malmö samme år... Jeg var en farlig counterstrike clan war spiller [VP]Juff =) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2010 Jeg har netop ladet mig fortælle, at Starcraft II udkommer i næste uge. Det kunne måske være anledning til at samles. :D Dog aner jeg ikke, om min laptop rent faktisk kan trække skidtet. :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2010 Er også frisk på LAN :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Menace 10 Anmeld indhold Besvaret July 21, 2010 Jeg har netop ladet mig fortælle' date=' at Starcraft II udkommer i næste uge. Det kunne måske være anledning til at samles. :D Dog aner jeg ikke, om min laptop rent faktisk kan trække skidtet. :)[/quote'] det er ok at i andre har sløve computere... så har vi andre bedre chancer :) but no whine..... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
sup3rior 22 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Jeg har netop ladet mig fortælle' date=' at Starcraft II udkommer i næste uge. Det kunne måske være anledning til at samles. :D Dog aner jeg ikke, om min laptop rent faktisk kan trække skidtet. :)[/quote'] Hep - det er jeg frisk på :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
dannemare 21 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Lyder som en plan. Hvor mange herinde kunne reelt være interesseret i at mødes en weekend engang i september, når det er knapt så varmt i vejret? Udfordringen bliver nok at finde et sted med plads til 4-6 mand. Jeg har i princippet pladsen, men med en bette baby (+en hyperaktiv storebror) bliver der formentligt ikke megen fred og ro - og hvis vi bliver ved natten igennem, bliver jeg næppe populær hos fruen. :D Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Swan 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Jamen jeg vil godt stille min lejlighed til rådighed, hvis der ikke kommer bedre muligheder. Har en 3v ude i Annestad med en fornuftig størrelse stue/køkken i et.. Hvis vi så bare kan skaffe en bordplade og nogle bukke eller lignende + en gigabit switch, så kunne jeg godt huse et lille LAN :) Har 100 mbit internet :) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Lynge 10 Anmeld indhold Besvaret July 22, 2010 Hehe morsomt lige at se denne gamle tråd, det var sku en sjov weekend og glemmer aldrig da ralæet var ved at koge over, fik sku lidt sved på panden der LOL Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites