Jump to content
Gio

Öresunds-LAN 2003

Recommended Posts

Guest jesper

Thomas F.: Du er hermed noteret på "nørd-listen". Vedr. switchen, så ville det jo bare være kanon. Selvom vi lader til at ahve fået stry på problemet, så skader det jo ikke med en i reserve. En opdateret deltagerliste ser nu således ud: Thygesen + to Totter Søren W. John P. Iwan Bo Jan Bjarke CSA Tommy Thomas F. (DarkSaint) Gio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg har forresten lige et spørgsmål: Parkering... Hvad kan lade sig gøre i nærheden af Thygesen? Jeg kender allerede til to der kommer i hver sin bil. Og de skulle jo gerne kunne parkere et sted. Selv regner jeg bare med at smide gearet op, og så køre hjem og parkere bilen på min faste plads. Men...Malmö er jo ikke nem at parkere i. Og slet ikke for danskere uden erfaring, samt SE-monetos på æ´ lomme! Så...hvad har i af forslag?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Uhhh så er vi ved at være der! Gio? Kan jeg få min skærm med i din bil? Jeg kan i øvrigt fortælle at jeg bliver nød til at løbe ved en 18 tiden om lørdagen og nogle timer frem. Darksaint? Er det fra Starcraft? Eller hvor har du det fra? Og så til noget om fodbold happy.gif Om søndagen spiller MFF mod DIF fra klokken 17 af. Hvis der er nogle der vil med, så skriv lige her - men der skal vist lidt fart på for dette er nok en kamp der bliver udsolgt. Jeg skal i hvert fald se denne kamp eller den mod Sporting om 14 dages tid.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hejsa Alle jer der kommer i bil. Jeg vil sige det sådan at man kan godt parkere nede lige foran os, men det koster penge. Vi har 1 plads nede i garagen som vi selvfølgelig kan låne ud. Ellers ved jeg faktisk ikke hvor nemt det er at finde plads. Og man skal passe på for jeg har set mange få bøder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Thomaas: da jeg ikke selv har bil er jeg faktisk ikke sikker på at der er nogen steder i nærheden hvor den kan stilles uden at der skal betales, men det drejer sig vist kun om ca. 4timer der skal betales for.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vincent Switchen kan afhentes i Amaliegade 25. Jeg skrev forkert i min første post. Switchen er en 3Com 1100 SuperStack II med 24 10 Mb huller og 2 100 Mb huller = 26 huller ialt. Giv mig et praj på +4522912246 Vh Jesper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Lau: *uhh* Damn..jeg hører lige DarkSaint om hans switch er en ren 10/100Mbit. At sidde til et LAN med kun 10Mbit på sugerøret er IKKE sjovt! :-/

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Jeg har skaffet en HP med 24 porte á 100/10 men jeg regner med at jeg er der ikke søndag, då ser får vi måske et problem...med mindre i kan love mig at i passer MEGET på den ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bonanza

Jeg er stadig ikke helt klar på det med parkeringen, jeg kommer f.eks. også i egen bil Og har ikke lige nogen sparegris med svenske moneter, så er der en der kan sørge for der ligger en bunke mønter man kan veksle sine danske med..please ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hejsa Alle.. Ok ang. Switchen, jeg skal sgu nok låse den ind i mit pengeskab!! har faktisk sådan et eller andet der kan lukkes med nøgle bygget ind i vores skab.. men pengeskab ... bop bop.. men vi skal nok passe godt på den. Husk vi har en Garage plads.. først til mølle får den plads.. Ang. byttepenge: så skal jeg nok veksle et par hundrede.. så må vi se om vi kan klare den med det..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Csa: Nu er der jo kun åbent for "admins" inden kl. 10! ;o) Almindelige "brugere" har først passérkort fra kl. 10. *s*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Ja ja nu er det jo mig der skal åbne døren, og dørtelefonen bliver ikke sat til før kl. 09,59 :-) så kan i sgu prøve at komme ind uden den *S*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

He he...godt ord igen! *g* Vi ses omkring 10. Desværre bliver Forsberg en kende forsinket med switchen...ca. 11-12 stykker. Men mon ikke det går?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites