Jump to content
Gio

Öresunds-LAN 2003

Recommended Posts

Guest martin

Ups.. lille taste/kalenderfejl: så her er den igen, med den rigtige dato til jer: Hejsa alle der skal med til LAN d.20/21.. Vi har nu lidt opdateret info til jer: Vi mødes på: Gasverksgatan 3 Fra: Kl. 10 Lørdag Til: Kl. 15 Søndag Mad: Købes på den lokale så vi kan få lidt luft :-) Chips: medbringes selv Sodavand: medbringes selv Andre fornødenheder: medbringes selv Computer og netkabler: medbringes selv Husk et eller andet at sove i, hvis i altså skal sove.. mvh. Öresundslan-LAN 2003 udvalget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest julie

Hej Med jer Jeg har tidligere skrevet at jeg gerne ville deltage, men det bliver desværre ikke denne gang, vi skal til foreningsfest i vores villaforening, og efter hvad vi har "hørt på gaden" så skulle det være lidt af en oplevelse, og selvfølgelig også en rigtig god mulighed til at integrerer os selv lidt i det svenske samfund.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Julie: Helt ok...men du er også for sent ude. Jeg skrev (for længe siden) at folk skulle tilmelde sig via mail til mig. Og da vi nåede 13 tilmeldinger blev der lukket. Men det skal jo ikke undre mig om der kommer nogle afbud, desværre. Men hvis det går godt, så er det med garanti ikke det sidste af sin slags. Så du hopper bare med næste gang. Og i dén forbindelse vil jeg godt bede jer der ikke har bekræftet (efter datoen blev fastsat) om at maile mig om i kommer eller ej. Jeg ville ægre mig, hvis vi står på dagen med 4 tomme pladser som andre kunne have fået!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Wassaaaaa!? Er alle klar til Ö-LAN2003? Jeg spørger, fordi i endelig bare skal stille spørgsmål hvis i er i tvivl om noget. Jeg spekulerede bl.a. på, om der var nogen der havde mulighed for at tage en ekstra maskine med, som vi kunne bruge som dedikeret server til div. spil!? Det er ikke voldsomt nødvendigt...men sjovere end at én skal hoste på sin egen maskine.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest csa

jeg kan nok godt mønstre en ekstra Athlon 700 med 512mb ram til dette formål...den har PT win2k men dette kan ændres om nødvendigt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Hehe CSA, vi købte vist computer samtidig dengang. Min secondære computer er også 700mhz og 512mb happy.gif Jeg har to nye spil siden sidst: Jedi Academi og Tron 2.0. Tron har blandt andet et mindre bikespil, som virker rimelig sygt!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Swoop: Jeg tror det ville være en fordel med en Windåze. Selvom både BF1942 og CS bl.a. har dedikerede server-progs til *nix, så ville det nok være smartest med Win32. Igen..du har heller ikke den store erfaring i at sætte spilservere op på Linux!? (Det har jeg ihvertfald ikke...hehe) CSA: En Athlon 700!?..tja..mon ikke den kunne klare skærene? Den skal jo kun køre dedikeret. Og da den har 512 MB ram, så lyder det ikke helt ved siden af. (Win2k er vist fint nok....ellers kunne vi jo smide XP på, hvis det går helt i null!) happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gio; Næææ jeg har skam ikke erfaring indenfor opsætning af game servere på *nix, men det har jeg jo heller ikke indenfor Windows. Men lad mig høre, hvis der bliver behov for noget *nix til LAN'et, så napper jeg den med.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bonanza

Hvis CS (med evt. WarcraftMod) muligvis skulle komme på bane, så er der jo muligheden at jeg hiver vores "InternetGames.dk 2 | RFF" server med, er en 1GHz med 768MB ram Kunne jo eventuelt også kigge på at få smidt BF1942 på den hvis det skulle være..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jamen...så syntes jeg da at CSA og Bonanza hver især skal tage en maskine med. Så kan de stå og køre hver deres dedikerede spil. Det er jo heller ikke lige sikkert alle gider spille det samme på samme tid. Totter: Jedi Academy er funky nok. Vi skal nok være et par stykker der kommer til at danse en del rundt med lyssværdet...*s* Tron 2.0 har jeg ikke prøvet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Hej Thomas... Umiddelbart ikke, da der ikke er nogen der har meldt fra. Jeg håber da ikke at opleve at der er nogen som ikke dukker op... ;o) Men du skal være hjertelig velkommen næste gang. Og skulle der dukke en afmelding op, så skal jeg nok poste herinde, så interesserede har mulighed for at tilmelde sig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Á propos afbud: Persson har meldt fra, grundet studie og arbejde. Dette betyder der er én plads ledig nu! Først til mølle på gio@ig.dk med subject "ÖresundsLAN2003 - ekstra tilmelding" får pladsen. Kom kom kom.... happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vi snakker selvfølgelig Christian P. (Persson) i den tidligere post...sorry! Deltagerlisten ser nu sådan ud: Thygesen + to Allan A. (Swoop) Totter FC Søren W. John P. Iwan Bo Jan Bjarke Tommy Gio ..altså plads til én mere der bruger Rexona! ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

CSA: Du er hermed noteret. (sent du fandt ud af du ikke stod der!?) happy.gif Deltagerlisten er nu: Thygesen + to Allan A. (Swoop) Totter FC Søren W. John P. Iwan Bo Jan Bjarke CSA Tommy Gio

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg har desværre lige modtaget afbud fra Allan (Swoop). Så nu er der endnu engang en ledig plads til ÖresundsLAN2003! Skriv til mig på gio@ig.dk hvis du vil med...hurtigst muligt! Og en anden ting: Swoop var manden der skulle forsyne os med switchen til LAN´et. Den kommer vi nu ikke til at se noget til, desværre. Så derfor skal vi finde en alternativ løsning. Er der nogen der ligger inde med en 16-24 ports switch de kunne tage med?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Det var godt nok noget skidt at han er faldet fra.. håber vi kan finde nogle switche og sætte sammen eller at vi kan finde en anden der har en stor router.. Routere er selvfølgelig også ok

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg kan godt skaffe en switch 3com 3300. Desværre bor jeg ikke i Malmø men i Kävlinge. Det kunne være smart hvis en eller anden kunne køre forbi Amaliegade i Kbh.K. og hente den i løbet af næste uge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites