Guest martin Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Ups.. lille taste/kalenderfejl: så her er den igen, med den rigtige dato til jer: Hejsa alle der skal med til LAN d.20/21.. Vi har nu lidt opdateret info til jer: Vi mødes på: Gasverksgatan 3 Fra: Kl. 10 Lørdag Til: Kl. 15 Søndag Mad: Købes på den lokale så vi kan få lidt luft :-) Chips: medbringes selv Sodavand: medbringes selv Andre fornødenheder: medbringes selv Computer og netkabler: medbringes selv Husk et eller andet at sove i, hvis i altså skal sove.. mvh. Öresundslan-LAN 2003 udvalget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret August 28, 2003 Hej Med jer Jeg har tidligere skrevet at jeg gerne ville deltage, men det bliver desværre ikke denne gang, vi skal til foreningsfest i vores villaforening, og efter hvad vi har "hørt på gaden" så skulle det være lidt af en oplevelse, og selvfølgelig også en rigtig god mulighed til at integrerer os selv lidt i det svenske samfund. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 29, 2003 Julie: Helt ok...men du er også for sent ude. Jeg skrev (for længe siden) at folk skulle tilmelde sig via mail til mig. Og da vi nåede 13 tilmeldinger blev der lukket. Men det skal jo ikke undre mig om der kommer nogle afbud, desværre. Men hvis det går godt, så er det med garanti ikke det sidste af sin slags. Så du hopper bare med næste gang. Og i dén forbindelse vil jeg godt bede jer der ikke har bekræftet (efter datoen blev fastsat) om at maile mig om i kommer eller ej. Jeg ville ægre mig, hvis vi står på dagen med 4 tomme pladser som andre kunne have fået! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 3, 2003 Wassaaaaa!? Er alle klar til Ö-LAN2003? Jeg spørger, fordi i endelig bare skal stille spørgsmål hvis i er i tvivl om noget. Jeg spekulerede bl.a. på, om der var nogen der havde mulighed for at tage en ekstra maskine med, som vi kunne bruge som dedikeret server til div. spil!? Det er ikke voldsomt nødvendigt...men sjovere end at én skal hoste på sin egen maskine. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Yeah, jeg er klar .... En extra maskine? Hmm ... Hvilket operativ system skal den køre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 jeg kan nok godt mønstre en ekstra Athlon 700 med 512mb ram til dette formål...den har PT win2k men dette kan ændres om nødvendigt Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Jeg vil kunne mønstre en Athlon 1,3GHZ (cirka) med 384 MB RAM. Den kører Debian GNU/Linux - dette kan dog ikke ændres. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Hehe CSA, vi købte vist computer samtidig dengang. Min secondære computer er også 700mhz og 512mb Jeg har to nye spil siden sidst: Jedi Academi og Tron 2.0. Tron har blandt andet et mindre bikespil, som virker rimelig sygt! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 4, 2003 Swoop: Jeg tror det ville være en fordel med en Windåze. Selvom både BF1942 og CS bl.a. har dedikerede server-progs til *nix, så ville det nok være smartest med Win32. Igen..du har heller ikke den store erfaring i at sætte spilservere op på Linux!? (Det har jeg ihvertfald ikke...hehe) CSA: En Athlon 700!?..tja..mon ikke den kunne klare skærene? Den skal jo kun køre dedikeret. Og da den har 512 MB ram, så lyder det ikke helt ved siden af. (Win2k er vist fint nok....ellers kunne vi jo smide XP på, hvis det går helt i null!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 5, 2003 Gio; Næææ jeg har skam ikke erfaring indenfor opsætning af game servere på *nix, men det har jeg jo heller ikke indenfor Windows. Men lad mig høre, hvis der bliver behov for noget *nix til LAN'et, så napper jeg den med. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 5, 2003 All ok... Jeg giver lyd, hvis og såfremt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bonanza Anmeld indhold Besvaret September 5, 2003 Hvis CS (med evt. WarcraftMod) muligvis skulle komme på bane, så er der jo muligheden at jeg hiver vores "InternetGames.dk 2 | RFF" server med, er en 1GHz med 768MB ram Kunne jo eventuelt også kigge på at få smidt BF1942 på den hvis det skulle være.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bonanza Anmeld indhold Besvaret September 5, 2003 Er forresten en *nix maskine, ikke at jeg dog har en dyt forstand på det ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 5, 2003 Bonanza: Forrygende! Hvad siger i andre ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret September 6, 2003 Jeg mener at det vil v?re super, hvis et par stykker hiver et lidt Windows og *NIX servere med ... og vi har jo plads nok - i switchen til dem. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 6, 2003 Jamen...så syntes jeg da at CSA og Bonanza hver især skal tage en maskine med. Så kan de stå og køre hver deres dedikerede spil. Det er jo heller ikke lige sikkert alle gider spille det samme på samme tid. Totter: Jedi Academy er funky nok. Vi skal nok være et par stykker der kommer til at danse en del rundt med lyssværdet...*s* Tron 2.0 har jeg ikke prøvet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret September 8, 2003 Er der flere ledige pladser? (Kan ikke rigtig finde rundt i jeres samtale her) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 8, 2003 Hej Thomas... Umiddelbart ikke, da der ikke er nogen der har meldt fra. Jeg håber da ikke at opleve at der er nogen som ikke dukker op... ;o) Men du skal være hjertelig velkommen næste gang. Og skulle der dukke en afmelding op, så skal jeg nok poste herinde, så interesserede har mulighed for at tilmelde sig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 8, 2003 Á propos afbud: Persson har meldt fra, grundet studie og arbejde. Dette betyder der er én plads ledig nu! Først til mølle på gio@ig.dk med subject "ÖresundsLAN2003 - ekstra tilmelding" får pladsen. Kom kom kom.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 8, 2003 Vi snakker selvfølgelig Christian P. (Persson) i den tidligere post...sorry! Deltagerlisten ser nu sådan ud: Thygesen + to Allan A. (Swoop) Totter FC Søren W. John P. Iwan Bo Jan Bjarke Tommy Gio ..altså plads til én mere der bruger Rexona! ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret September 9, 2003 Hmm..jeg burde da være på den liste men er det ikke...så må jeg vel hellere holde mig til og sige haps nu... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 9, 2003 CSA: Du er hermed noteret. (sent du fandt ud af du ikke stod der!?) Deltagerlisten er nu: Thygesen + to Allan A. (Swoop) Totter FC Søren W. John P. Iwan Bo Jan Bjarke CSA Tommy Gio Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 11, 2003 Jeg har desværre lige modtaget afbud fra Allan (Swoop). Så nu er der endnu engang en ledig plads til ÖresundsLAN2003! Skriv til mig på gio@ig.dk hvis du vil med...hurtigst muligt! Og en anden ting: Swoop var manden der skulle forsyne os med switchen til LAN´et. Den kommer vi nu ikke til at se noget til, desværre. Så derfor skal vi finde en alternativ løsning. Er der nogen der ligger inde med en 16-24 ports switch de kunne tage med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 11, 2003 Det var godt nok noget skidt at han er faldet fra.. håber vi kan finde nogle switche og sætte sammen eller at vi kan finde en anden der har en stor router.. Routere er selvfølgelig også ok Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 12, 2003 Jeg kan godt skaffe en switch 3com 3300. Desværre bor jeg ikke i Malmø men i Kävlinge. Det kunne være smart hvis en eller anden kunne køre forbi Amaliegade i Kbh.K. og hente den i løbet af næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites