Guest csa Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 GIO: jo mon ikke ;-) Jeg synes slet ikke jeg ser Warcraft III(FT) i alt det her? ...det er jo en personlig favorit..og så self. NFS HP 2...ved godt det er et 1 år gammelt...men det holder max! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 Eneste rigtige FPS spil jeg har spillet er Mohaa og Wolfenstein (den nye gratis MP del/spil). Tidligere har den da stået på lidt CS, men nok mere Rainbow six. Quake kan jeg ikke snuppe, mens Unreal lige går an. CMR3 har jeg ikke selv prøvet endnu, tænke bare det var noget der kunne få bilspils folk op af skolen. Bare meget smart om vi alle har prøvet de spil og har dem med inden vi skal spille. F.eks. Har jeg ikke Warcraft 3 ligende længere, så hvis mere end en gider spille det, kan jeg da godt få fat i det igen. For det er da OK. John: Hvis du kan spille Delta Force BHD burde du også kunne spille CMR3. Prøv dig frem med lidt drivere, check readme filen ud, læs på deres forum osv. Tilgengæld underligt med CMR3! Ingen MP er sgu svagt i 2003. Specielt i et bilspil. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 John: NFS HP 2 = jow..ganske sjovt. Men til de sidste par LAN´s jeg har været til, der har vi netop "skoddet" NFS til fordel for MotoGP2. Dette spil har det hele der skal til, for at gøre det til et kanon spil. Specielt til LAN. Og egentlig går det jo ud på det samme, bortset fra at du her kører på bane og på motorcykel. Hvis du ikke har prøvet det...så er det klart på tide! Grafikken er også fantastisk. Men ellers må jeg generelt sige jeg er til mere action-prægede spil, når der er LAN på programmet. Sim´s og RPG´s er ikke min kop te. Der skal være hurtig og heftig action til et LAN!...og pils!...og smøger!...og og og og....*gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 Gio: Øh... Jeg foreslog nu også F1 Challenge 99-02 , og ikke NFS. NFS er også OK. Jeg tager min nok sammen til at få formatteret en ny harddisk og lægger XP på. Så er der nok større håb for at jeg kan få liv i CMR3. Jeg kører primært Win2000 pga. arbejde. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 John: Sorry...det var CSA der foreslog NFS. Varmen, du véd! *s* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 Har lige prøvet MGP2... Flot grafik, men svært at styre med rat, og umuligt med taster! Eller er det bare mig...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 8, 2003 John: Det er bare dig. Glem dit rat, og lær at spille med tasterne. Jo mere du vinder, desto bedre kan du gøre din cykel. Den bliver bedre/hurtigere at håndtere efterhånden. Husk også på at bruge dine bremser korrekt, alt efter hvilke forhold du kører op til. Derudover kan du med fordel powerslide ud af en kurve, hvis du har modet til det, og har styr på din maskine. Så kan du komme endog rigtig hurtigt rundt i et sving. Men det handler om at lære den gyldne linie på en given bane at kende. Og har jeg ikke ret? Der er fart på! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 9, 2003 Status: 10 tilkendegivelser, plus Thygesen og to roomies - altså 13 ialt. Hvilket er det max-antal Thygesen har sat. D.v.s. der er "lukket" for tilmeldinger, indtil vi finder en dato. Derfra må vi så justere, og tage folk ind som kan de dage, som erstatning for dem som IKKE kan på datoen. Så jeg mangler en del dato-tilbagemeldinger fra de af jer der har mailet mig. Plz come out of the busk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 11, 2003 Jeg kommer med en liste senere. Forhåbentlig i aften...så vi kan se hvem der kan hvornår. Ud fra den må vi så rette ind, og blive enige om en af datoerne. jeg har bare lige lidt problemer med min pc for tiden. Er ved at teste et par andre ramklodser, da dem der sad i lader til at lave ballade. Så skal liiiige.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 14, 2003 Ja...som i sikkert bemærkede, så gik sitet ned. Og faktisk gjorde min maskine det samme. Jeg sidder lige p.t. med en totalt clean windows-installation, som jeg "lige" skal have på benene. Så kommer den liste jeg lovede i mandags! Jeg har travlt... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret August 15, 2003 Sådan...så spiller debatten igen. Jeg havde den her klar tidligere iaften: Sådan...så fik jeg løbet datoerne igennem i jeres tilbagemeldinger. Og lidt klodset sat op, så ser det sådan ud: Tilbagemeldinger i løs vægt Gio: 20-21/9 og 27-28/9 Thygesen + to: Alle Allan A. (Swoop): 13-14/9 og 20-21/9 Totter FC: 13-14/9 og 20-21/9 Tommy: (?) ingen tilbagemelding Søren W.: Alle John P.: Alle Jan Bjarke: (?) ingen tilbagemelding Iwan: 20-21/9 og 27-28/9 Christian S.: 13-14/9 Christian P.: 20-21/9 Bo: 20-21/9 og 27-28/9 13-14/9 Thygesen + to Allan A. (Swoop) Totter FC Søren W. John P. Christian S. Tommy (?) Jan Bjarke (?) I alt: 10 styk 20-21/9 Gio Thygesen + to Allan A. (Swoop) Totter FC Søren W. John P. Iwan Christian P. Bo Jan Bjarke (?) Tommy (?) I alt: 13 styk 27-28/9 Gio Thygesen + to Søren W. John P. Iwan Bo Jan Bjarke (?) Tommy (?) I alt: 10 styk Så det ligner altså en dato der hedder 20 og 21 september. Dem der er spørgsmålstegn ved er dem der ikke har vendt tilbage med datoer. Dem har jeg tilladt mig at sætte på alle datoer. Hvad siger i til det!? Arrangementet skulle løbe fra lørdag formiddag og frem til søndag sen eftermiddag...hvis jeg ikke har fået sagt det. Men kom med spørgsmål m.m. Så kigger vi på det, og arrangerer derefter. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 18, 2003 Skal jeg betragte stilheden som en accept på 20-21/9!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 18, 2003 Ja gør det...Kontakt mig endelig hvis der skal bruges nogen form for hjælp til det ene eller andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 19, 2003 Totter: Du er taget på ordet! Tjek din mail Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Hotmail meldte tilbage med det samme efter jeg mailede til dig GIO, den kunne ikke aflevere mailen sagde den? Nu skriver jeg bare hele møllen her: Hola! Tjo jeg er som sagt frisk nok, hvis der skal ordnes nogle små ting. En smart ting kunne være at sikre vi har kabler nok. Så du/I kunne jo skrive man selv tog sådanne med. Men hvad gør vi med selve vore LAN? Jeg har selv en lille 4 ports router, så vi kunne lave nogle koblinger mellem routerne? Eller hvad gør vi der? Så burde folk også have gjort klart hvilke spil de skal have med og selv have sat deres netkort op osv. Har blot brugt alt for mange timer, hvor man sad 12 mand og ventede fordi Microsoft et eller andet sted brokkede sig i en af de 12 computere. Fordi folk lige skulle have geninstalleret windows - fordi de skulle have alle spillene først osv. Jeg har ikke selv bil, men jeg kunne forestille mig nogen måske havde brug for transport af hardware? Hvad med borde og stole til folk? Noget andet kan være mad og drikke? Går ud fra vi spiser noget til aften ude i byen og folk selv dækker deres Cola forbrug? Jeg syntes i øvrigt at resten burde komme ud af busken og skrive på boardet - blot hej og hvilke spil de spiller. Totter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Jeg tager selv kabler med. Kan evt. også tage min 4 ports router med, hvis der ikke er andre der har bedre grej. Jeg har vist nok nogle klapstole, jeg evt. kan bidrage med - Checker lige og vender tilbage... Jeg kan evt. have plads til 2 ekstra i bilen, afhængigt af hvor meget andet jeg skal have med. Jeg bor i området ved Pildamsparken. Så hvis der er nogen i området der skal have et lift, så skriv her eller i en mail. Hvor er det forresten lige vi mødes...? Mht. til spil har jeg det sidste stykke tid kun spillet MGP2, så Gio kan få baghjul . Så jeg er åben for forslag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 20, 2003 Der vil altid være nogle maskiner der ikke kan komme på netværket og problemer med andet snask osv. Det kan du umuligt gardere dig imod. Men jeg syntes nu også det lidt er charmen ved et LAN...sådan at få det hele til at spille, og hjælpe folk med at komme op at køre osv. M.h.t. routere og kabler, så skal vi jo passe lidt på at det hele kan spille sammen. En switch der sense´r forkert kan risikere at smide alle på den i 10mbps og ½ duplex. Ikke det sjoveste. Så her tror jeg at Swoop og jeg fixer switchene. Det ultimative ville være at kunne nøjes med én switch til det hele. Men sådan en fætter ligger jeg ikke inde med. Alternativt to mindre switche i en stak. Det må vi lige finde ud af. (Jeg har en 8-ports D-Link DES-1008) M.h.t. kabler, så er vi jo ovre i Cat5...og det plejer ikke at være et problem, da folk som regel har flere kabler med. Så skulle der være ét der laver ballade, så kan man altid låne sig til success. Men sørg for at de kabler du tager med ikke er for korte!! Hellere for lange, end det modsatte. Hvad angår borde og stole, så har jeg skrevet til Thygesen og venter på at få svar. Vi skal utvivlsomt have nogle bukke og bordplader fikset et sted fra. (anyone!?) Spil: Tja...det er også svært at blive enige om fra starten. Men folk må jo tage dem med de gider spille, og som de ved kan være underholdende til LAN. Så går resten nok af sig selv derfra. Så vidt jeg forstod, så kunne Swoop også fikse nogle lange netkabler (2 stk...så vi har ét i reserve), som skal bruges oppe fra førstesalen og ned til "vores" switch(e). Kan du bekræfte det, Swoop!? Lad os høre hvad i siger til det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 22, 2003 Konfirmeret dato: 20 og 21 september 2003 Sted: Gasverksgatan 3, Malmö Tid: T.B.A. Antal: 13 styk (ikke ved samme bord, nej! hehe) Nærmere detaljer følger efter ÖresundsLAN2003´s "styregruppe" har holdt møde på mandag. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2003 Lige nu sidder jeg sammen med et par kammerater og noerder lidt. For at vi ikke skulle loebe helt toer, har jeg loent en af firmaets switche - en HP sag med 24 porte ;-) Den skulle nok ogsaa vaere muligt at laane til sep. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret August 22, 2003 Jeg glemte lige, at naeven at jeg vil forhoere mig paa mandag om vi kan laane den til vores LAN :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 24, 2003 Jeg har netop mailet jer alle. Så er jeg sikker på at info om fastlagt dato er rundkastet til alle. Som jeg skrev, så hellere en gang for meget end én for lidt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret August 24, 2003 Swoop: Forrygende med den switch! Den kan altså hurtigt komme til at spare os for et par hovedpiner. Og til jer alle andre: Spørg endelig løs hvis i har tvivlsspørgsmål! (Anything!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 24, 2003 Ja super fedt med den switch. Havde allerede koldsved ved tanken om at bruge de første 10 timer på at få computerne på vore LAN. Vi ses i morgen! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret August 26, 2003 Hejsa alle der skal med til LAN d.21/22.. Vi har nu lidt opdateret info til jer: Vi mødes på: Gasverksgatan 3 Fra: Kl. 10 Lørdag Til: Kl. 15 Søndag Mad: Købes på den lokale så vi kan få lidt luft :-) Chips: medbringes selv Sodavand: medbringes selv Andre fornødenheder: medbringes selv Computer og netkabler: medbringes selv Husk et eller andet at sove i, hvis i altså skal sove.. mvh. Öresundslan-LAN 2003 udvalget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret August 27, 2003 Jeg ville i hvert fald blive glad hvis det er sådan jeg kan køre med en (Gio sagde noget ;) ). Da jeg så kan slæbe min monitor med. Måske andre også står med et sådan problem? Det er desuden den 20-21 Martin ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites