Jump to content
Gio

Öresunds-LAN 2003

Recommended Posts

Jeg har lige et par forslag (igen): Skal vi prøve at finde ud af, først og fremmest, hvilken adresse vi skal afholde arrangementet på!? Så kan vi få styr på hvor mange der max. kan være til arrangementet, og derefter få sat en dato fast. Derefter kan vi så få detaljer på plads vedr. selve afviklingen, såsom hvem der gør hvad. Jeg kan forestille mig at jeg selv kommer til at trække en del af læsset! happy.gif Men det gør jeg med glæde. Så, Thygesen: Hvor mange vil vi MAX kunne være hos jer?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Hvad skulle meningen være med arrangementet? Spille spil? Dele filer? Jeg spiller selv CM4, Fifa og alle strategispil cirka...Har 160gb af sjov og ballade. Men jeg har ingen speciel interesse i fildeling som sådan, da vi jo bor i Sverige (med vores dejlige forbindelser ;)... Men jeg vil mægtig gerne møde nogle af jer folk, så giv lige til kende hvad der er meningen med mødet? Jeg kan ikke selv ligge lokaler til hvis vi bliver mange flere end 5-6 styks sad.gif Har dog en 4 ports router og en del kabler osv. Så lidt burde jeg kunne bruges til. Jeg har fået svar fra Bostream og selvom jeg bor mere eller mindre midt i Malmö (tæt ved Södervärn) så ligger jeg 1500meter fra nærmeste central (det tog dem i øvrigt lidt over en måned at svare og mail overskriften var blot "info" så den var tæt på at ryge ud til venstre sammen med alt det andet junk). Så jeg er lidt i tvivl om jeg skal skifte min stabile 2.5mb ud. Jeg kan nemlig ikke helt gennemskue om man som minimum er "sikret" 8mb. Faktum er dog at man efter 2 år har tjent oprettelsen hjem igen, så bare linjen er hurtigere og lige så stabil...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anonym

Pas lige på med hvad du skriver, og hentyder til på www. Læs lige een gang til på dit indlæg ! Det første afsnit burde du ikke have skrevet, og må stå helt for din egen regning. Vi andre aner ikke hvad du snakker om.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Formålet med arrangementet er primært at møde mennesker og få en sjov aften ud af det. Og selvfølgelig skal vi spille. Spil som BF1942, Counter-Strike, MotoGP2 osv osv osv er nok oplagte muligheder.... Men formålet: Møde folk & få en sjov aften/weekend! (om arrangementet kun skal løbe en dag, eller over en hel weekend ved vi ikke endnu) ...hvilket minder mig om at Thygesen lige skal vågne op! happy.gif hehe.... Jeg har stadig ikke fået svar på hvor mange vi max ville kunne være hos jer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Til Anonym, Nu har jeg læst dit indlæg 4-5 gange, og jeg fatter stadig ikke, hvad det er du skriver om ..... Jeg kan absolut intet se noget forkert i Totter's indlæg. Det kunne næsten være skrevet af mig. Til Totter, sikke noget pis med den afstand. Jeg har endnu ikke selv fået svar fra dem. Endvidere deler jeg din begrundelse for evt at holde fast i den nuværende forbindelse - den er jo stabil. Nogen som ved, om de 8Mbit er det man vil få eller ej, når afstanden er over 1000m?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Anynom: Tyv tror hver mand stjæler eller hvad? Jeg kan sagtens spille spil og dele filer uden at gøre noget ulovligt. Men jeg går ud fra dit indlæg var ment godt, så tak, men ellers tak. "Vi andre aner ikke hvad du snakker om." Kan ikke helt forstå hvad du ikke forstår. Du skal være velkommen til at stille spørgsmål. Gio: Ok lyder fint nok...Er ikke den store skydespils- og ej heller bilspils haj, men for en enkel aften så lyder det vel ok. Allan: ">1000m Upp till 8 Mbps Upp till 1 Mbps..."Vi skal bestemt ikke regne med 8mb sad.gif Sidder i en gamle lejlighed fra 1930, hvor el- ledninger osv. Er temmelig gamle så jeg tror ikke det er specielt optimalt sad.gif Jeg har dog svært ved at tro det skulle være langsommere end mine 2.5mb nu. Så det er vel blot stabiliteten man risikerer at ryge på røven på. Det prisen jo på de 1200 tjener sig selv ind.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thygesen

sorry.. har lige været på ferie i en uge og er lige vendt tilbage.. jeg kan fortælle at vi MAX kan være 9 UDOVER os 3 der bor i lejligheden.. dvs.. 12 ialt, hvis vi også skal kunne røre os..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Mr. T: Velkommen tilbage! happy.gif Ok..så må 12 jo være vores maximum, såfremt vi bliver enige om at afholde det hos dig/jer! Skal vi oprette en uforpligtigende interesse/tilmeldingsliste, og se hvor mange vi kan komme op på? Og i dén forbindelse...hvad ville passe jer bedst m.h.t. dato/tidspunkt? Så kan vi jo ligeså godt komme igang med at få det på benene.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest csa

Jeg er helt klart også med på at game lidt... det er jo efterhånden lang tid siden jeg har været til et godt gammeldags net arrangement. Kunne efterhånden også godt tænke mig at møde nogen af jer :-) /Christian

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Godt så...jeg foreslår dem der er friske på "ÖresundsLAN2003" at smide en mail til mig. Så er det lidt nemmere at holde styr på hvem der vil med. Smid en mail med "ÖresundsLAN2003" i subject-linien til gio@ig.dk . Skriv også dit navn/adresse/telefonnummer i mailen. Så ser jeg lige hvad der sker på en uges tid, og så tager vi den derfra. Gio www.ig.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Status: Indtil videre er der 4 der har mailet, og vist interesse i LAN´et. Det vil sige 7 ialt, da Thygesen tæller for tre (inkl. 2 roomies), og så mig selv. Kom da lige ud af busken! happy.gif Er du interesseret i at deltage i vores lille hygge-LAN, så smid mig straks en mail på gio@ig.dk, med ÖresundsLAN2003 i emne-linien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Så er det en uge siden jeg bad folk om at maile mig med deres "interesseforhåndstilkendegivelser" (...dejligt ord!)happy.gif. Det er blevet til ni styk ialt, inkl. mig selv, en DK-kammerat og Thygesens 2 roomies. Der skulle max kunne være 13, så der er stadig plads, hvis nogen skulle være interesserede. Men jeg tror folk holder lidt igen, indtil de kender en dato. ...så derfor: Thygesen! Vi skal have fundet et par datoer at arbejde med! Skriv lige her eller på min mail. (Vi skal jo nok over i september, for at folk kan få det plottet ind, og få plads til det, i deres kalender!?) Jeg hører nærmere! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest thygesen

jamen jeg skriver da gerne lige nogle datoer: Som sagt skal vi hen i september: 13-14/9 , 20-21/9, 27-28/9 Disse datoer er selvfølgelig med forbehold for overarbejde osv.. men da vi er tre derhjemme er der nok en hjemme uanset hvilken weekend vi vælger..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Thygesen: Super! happy.gif Jeg har mailet rundt til alle der har vist interesse. I bedes svare på mail´en, da det så er lidt nemmere at holde styr på. (...for et "retorisk mindrebemidlet" rodehoved som mig. red.) ;o)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Mulige spil: MotoGP2 ColinMcraerally 3 Age of wonders 2 CM4 Rise of nations Fifa 2003 Plz ikke for meget Counterstrike! Hvis det endelig skal være FPS er der så mange andre. Er der nogle spil jeg har glemt? Ville jo være meget smart om vi alle havde de rette spil med :=) Men kan vi ikke kordinere det og få folk på banen om hvad vi overhovedet skal lave/spille osv. Jeg f.eks. også et brætspil eller to hvis vi blev trætte af at kigge ind i skærmen (Diplomacy og Formula DE er altid sjovt). Gider dog ikke slæbe noget med hvis det rager folk en papand happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvordan vil du spille MP i CMR3?? Så skal der være kommet en patch der implementerer multiplayer i spillet, som jeg IKKE har set!? (fatter ikke at de overhovedet udgav det uden MP-del!!) MotoGP2 = jeg er på ColinMcraerally 3 = ...læs ovenfor Age of wonders 2 = nope...den er jeg ikke på, dén vogn CM4 = heller ikke Rise of nations = nix Fifa 2003 = mulighed...men er sjældent jeg spiller det Counterstrike = nævn alternativer. CS plejer at holde 110% til LAN. Men igen, så har jeg lagt CS på hylden for 5 mdr siden, p.g.a. for meget cheat og lamerz-piv-piv på serverne. Dette er bare en kommentar til de spil du lige nævnte, og som sådan bare en indikation på mine spillevaner. happy.gif Af andre spil kunne nævnes BF1942, UT2003, Delta Force: Black Hawk Down osv...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Bum bum.. Spiller ikke så meget selv, så jeg vil følge flertallet.. Af de nævnte spil har jeg kun spillet Delta Force: Black Hawk Down. Jeg er frisk på Colin McRae 3, men jeg har ikke kunnet få det til at virke på min maskine sad.gif. Af racing spil er der også F1 Challenge 99-02.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites