vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2003 Kan se at mit topnice sprogbrug har smittet af haha Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 13, 2003 Sussi er jo pokkers lækker! *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 13, 2003 Hvem faaaaen er sussi??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2003 http://www2.aos.se/etc/barsbors/mal.asp Se dette er nyttig læsning :-) Måske den skulle bruges til næste tur rundt i byen? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 26, 2003 Swoop....DET er sgu' da et link der kan bruges til noget !!! Jeg stemmer for en tur på "Persson's kök & Bar" (mest pga navnet !!!) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2003 Tænkte nok det vakte lidt interesse :-) Men så kan der jo faktisk komme lidt produktivt ud af en røv-dag på jobbet - *GG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2003 Damn, så ryger hele mit lager af special importeret øl - men som jeg sagde til tullarna.. 46 kasser øl om dagen må da være det absolute minimum til privat brug ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 27, 2003 Persson: Er det så ikke på tide at opgradere din A6'er til en ford transit?? Gider godt at tage hen på din restaurant, men også for at spise! Hvornår kan vi få en prøvemiddag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest nikolaj Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Nå ... Tofts diskrete vink med en vognstang kan ikke bare ignoreres. Og med henblik på sommerens indtog i både Kbh og Malmö bør man gøre sig klar igen til en brunch. Ann og Jeg tager lørdag d. 5/6 til Malmö for at tage billeder af lejligheden, men vil godt mødes først til brunch. Hvad siger i til Lørdag d. 5. juni ml. 11-13 ca? Ann og jeg tager under alle omstændigheder en brunch, så det er bare at hoppe på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret June 1, 2004 Desværre.... jeg padler rund i øresund sammen med 3 andre herfra.... mest under vand, altså.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites