vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Fint ... hvad siger i så til lørdag ved kl. 12. Forslag: Spot (Stora Nygatan 33) Café Gökboet (Lilla Torg) Bageri Caféet (Lilla Torg) Indianside (Lilla Torg) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Jeg har aldrig været på Café Gökboet (Lilla Torg), så den stemmer jeg for. Jeg er klar på dræber tidspunktet kl 1200. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Hmm...lørdag kan jeg desværre ikke :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Booooork Boooork Weekenden er vist også lørdag ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret March 25, 2003 Jeg er også klar på lidt brunch... i bestemmer tid og sted, så skal jeg nok møde op.. ;) kl. 12 lørdag er fin fin for mig.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret March 28, 2003 Hvad blev vi enig om? Café Gökboet (Lilla Torg) kl 1200? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret March 28, 2003 Hej Allan - snakkede lige med Vincent, det er en aftale.. kl. 12 på Gökboet... ses.. Og alle er selvfølgelig velkommen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret March 29, 2003 God fornøjelse :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 6, 2003 Der åbnes hermed op for brunch igen på lørdag kl. 12. Og så håber jeg der bliver foreslået et sted! Jeg skal nok skrive et kort resumé af brunchen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret May 6, 2003 Jeg kan desværre ikke selv den dag. Men jeg kan anbefale SORL nede ved enden af gågaden. Det er dog ikke helt så brunchet som jeg kender det fra andre steder, men de laver en god sandwich (som de så vælger at kalde brunch). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jan Anmeld indhold Besvaret May 7, 2003 Hmm... må desværre vente til næste brunch-session. Min mægler kan ikk' finde ud af med sig selv om, hvornår jeg kan overtage min nye lejlighed. Første scenarie var på mandag - men nu...?! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 12, 2003 Så brunch'en blev ikke til noget denne gang, men så kan man jo tage initiativ til en anden? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Nej?? .. nå men så må jeg jo selv prøve at arrangere en lørdagsbrunch igen! Tidspunkt er stadig lørdag kl. 12. stedet? ... SORS er blevet anbefalet, men ved sq ik lige om det ligger i den ene eller anden ende af gågaden. Totter må lige vende tilbage om hvor mere specifikt det er. Ellers er der også den mulighed at besøge saluhallen ved lilletorget. Der er en masse spisesteder, lige noget for enhver smag Jeg har dog ikke forsøgt mig med nogen af stederne endnu, men ellers kan vi tage saluhallen næste weekend Nu håber jeg der bliver noget ud af det, og hvis Scanianet i værste fald skulle gå død før der er fastlagt noget, kan vi jo skrive på bropendler.com i stedet for Jeg har som nævnt et andet sted oprettet et nød-forum til den slags uheld Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest copyman Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Hej vincent Jeg har i et tidliger indlæg fra dig læst at du oprindelig er fra helsingør, må jeg spørge om din alder?, er nemlig selv fra helsingør( bor osse i malmø nu), jeg er 32år, og har gået på marienlyst skole, nu byskolen, tænkte at du måske osse har gået der??. Mvh keld Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Nej, jeg har ikke gået på byskolen, derimod gik jeg på nord-vest skolen, men var egentlig mere interesseret i at høre nogle tilmeldinger ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret May 14, 2003 Stedet hedder som sagt SORL og ligger rimelig tæt ved Trianglen. Udemærket sted og gerne proppet. Hvis jeg selv skal være med, vil jeg dog hellere prøve noget nyt. Kan ikke lørdag. Men søndag? Noget helt andet: Hvis der er nogen der har en bil og tilfældigvis alligevel skal til Ikea i denne uge, må I meget gerne skrive her. Har lige set at fragten for vores reol er 400kr Og det er lige før jeg selv henter den med i bussen så i stedet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 15, 2003 Copyman: jeg er 26. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret May 16, 2003 Jeg er bestemt frisk på en gang brunch.. kan både lørdag og søndag, så der er frit valg. Er der nogle friske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret May 16, 2003 Hej. Jeg er klar på at mødes lørdag. Søndag regner jeg med at deltage i den fællestur, zeni har foreslået. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Som tidligere foreslået holdes fast i kl 12 i dag lørdag på SORL ved trianglen da der jo i morgen skal dyrkes noget motion For enden af gågaden var måske lidt positivt, det ligger hér: http://www.sorl.se/map.asp Som det kan ses har de en "frukosttalrik" til 25,- man kan få den ristet og så kan der vælges pålæg. Men de har en brunchmenu til 60.- problemet er at vi kommer kl. 12 og de serverer den indtil kl. 12, så medmindre vi mødes lidt før kan vi nix få den Jeg tager derned kl. 11.45, og er på min mobil (+45) 61 65 80 62. Så kan dem der kommer jo sende en sms eller noget Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest copyman Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Hej vincent Hvor mange kommer på SORL, i dag kl 12? Virker lidt som om vi desværre ikke bliver så mange. Mvh Keld Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Hej Keld. Allan, Tina, Dig og mig Der er jo ikke andre der GIDER ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest copyman Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Forgæves ventetid på SORL! Hej vincent Sad i næsten 1 time og ventede på jer inden jeg besluttede at traske hjem igen!, kendeligt at det ikke skulle blive til noget, men sådan kan det selvfølgelig gå, hvad er det for noget idræt i morgen søndag?, eller det bliver måske heller ik til noget?. kan osse kontaktes på tlf:040 13 60 41. Mvh Keld Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Hej Keld. Jeg er meget ked af at du ikke kontaktede mig på min mobil. Vi ventede på Tina nede på torvet ved trianglen og kom først derop ca. 12.50. der sad vi så til ca. 14.40, så vi må lige have misset dig Arrangementet i morgen bliver styret af Zeni. Kontakt ham for detaljer, kig i den anden tråd for kontaktoplysninger! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Hej Keld. Jeg er meget ked af at du ikke kontaktede mig på min mobil. Vi ventede på Tina nede på torvet ved trianglen og kom først derop ca. 12.50. der sad vi så til ca. 14.40, så vi må lige have misset dig Arrangementet i morgen bliver styret af Zeni. Kontakt ham for detaljer, kig i den anden tråd for kontaktoplysninger! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites