Jump to content
vincent

*Fika i Malmö*

Recommended Posts

Guest toft

Perfekt, så er vi indtil videre fire. Det er jo lige til en bane. Men vi kan jo sagtens være flere, hvis der er andre der har lyst? Det er mere om vi skal bestille en eller to baner. Skal vi bowle i 1 eller 2 timer? Personligt synes jeg ikke at 1 time er nok, men dagen efter synes min røvballe som regel at 1 time kunne have været nok ;-) Hvis det skal være to timer, så bliver det enten fra 18-20, 19-21 eller 22-24, da der er udsolgt af baner fra 21-22. Vi er jo også i lidt dårlig tid, men pyt. 1 times bowling= alle tider (undtagen: 21-22). Spisning: (hjemmefra, før bowling eller efter)?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Nåh ok, Vincent nåede lige at bestille en bane mens jeg skrev mit forrige indlæg (jeg er extrem træt af det "verdens laaaaaaangsomste lortebredband" vi har her i huset! Det minder om en 0,001 kb analog forbindelse, det tager ca. 5 min. at lukke en hvilken som helst website op)... AAARGH! Nåh det var så et sidespring. Men skal vi holde os til 20-21 eller skal vi tage en 19-20 med i købet? Og hvad med mad? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jeg stemmer for 19-21, og så noget mad et sted der ikke behøver være så fanzy, således at vi ikke behøver mødes før 17.30. Men er det noget I andre også har lyst til, eller hvordan med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg er også frisk på en spiser inden. Vedr. hvor mange timer vi skal bowle, så ville 1 time være ok...men to går nok an (Hvis jeg kan få overtalt min r** til det...*G*) Så kunne vi jo gå på bævver-ding bagetter!? Sådan lige og få repareret det værste... happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vincent: Ikke drille mit gangstativ! happy.gif Jeg er sgu´ ikke en kylling. Skal vi spille to timer, så spiller vi to timer...færdig...bum...strike! ;o) M.h.t. mad...tja, så skal det vel bare være noget kvikt!? Hvor kan vi finde noget á la det i nærheden?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Vincent: Er din største opgave på arbejdet idag så ikke at booke en tid fra 19-20, så vi har to timer? 1 time er altså for lidt, inden man har fået drukket sig lidt mod til og skudt sig ind på keglerne, så er tiden jo gået ;-) Jeg kender godt nok ikke lige nogen steder omkring der hvor vi kan mødes, men det behøver vel heller ikke være lige ved siden af Big Bowl vi mødes og spiser. En taxi inden for bygrænsen er vel til at overskue for fire talenter? Så hvem har et bud på hvor vi mødes til en times mad (skulle vi så sige kl. 17.30)?? Gio: After bowling på Bæverding er Top Hat!! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Sounds mighty fine! Og mon ikke der ligger et aller andet spiseligt i nærheden? Og vi er enig om at dén Big Bowl ligger på Östra Förstadsgatan 32...inte sannt!?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

17.45 uden for Big Bowl er i vinkel! Og jeg kan fortælle at der inden for en radius på 50 meter fra Big Bowl's indgang ligger de første seks restaurenter med noget for en hver smag, så det er perfekt! Så skal jeg bare lige i bad, og dernæst påmontere bowlingarmen, og så afsted - vi ses happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Det var sgu´ top-hyggeligt! Takker for en super aften...vi endte jo med at få en del indenfor vesten til sidst! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Yes...top-najz. Så må vi ud og svinge dellerne i selskab med en fjerbold imorgen, så vi kan få lidt af al den booze ud af kroppen. (Har jeg ret Vincent, hvis jeg mener at huske at du tager fjerbolde med?)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Top-nice humor der, Vincent happy.gif Ja, det var hyggeligt i fredags! Og det blev en del senere end jeg umiddelbart havde regnet med... Puuuh jeg skulle tidligt op lørdag morgen, men hva' Danmark er med ved EM næste år, så alt i alt en super weekend ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

...så er det nu jeg skal sige at jeg slet ikke vidste der var bold!? *gg* Seriøst! happy.gif Kan nu ellers godt lide bold. Gider bare ikke sidde og glane det alene. Så hellere i selskab med nogle gutter/gutinder og noget øl. Men så kan jeg altså også risikere at blive revet med. Ikke altid en dæmpet oplevelse. *høhø*

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites