Jump to content
vincent

*Fika i Malmö*

Recommended Posts

Guest christian

Jeg kommer desværre til at melde afbud på dette arrangement da der er kommet noget arbejde i vejen, og jeg skal senere ud og hente Switch til i morgen...så jeg må have det til gode...velbekomme

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg synes jo personligt at ikke ryger afdelingen var perfekt :-) Men for min skyld ingen alarm.. Jeg vil gerne noget pool, men ikke om torsdagen, der kan jeg ikke!! Ellers er jeg frisk nok, og gerne på InterPool, det ligger nemlig 3 minutter fra mig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest kelld

Hejsa jeg er osse frisk på en gang pool, interpool var jo et perfekt sted, så lad os da bare finde ud af noget der igen, eller hvad mener i andre?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest michael

Hvis der er nogle som slet ikke kan få nok, så kan det godt være at min kæreste og jeg tjekker lidt ud i Malmø i aften/nat. Er der andre???? :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest spiff

Er det stadig planen at mødes på Interpool i aften? Jeg syntes ikke at tilmeldingen har været så overvældende. Jeg er dog stadig frisk happy.gif.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Havde egentlig tænkt mig at være i DK hele weekenden, men kan nu godt vente med at tage derover til en gang på lørdag. Så.... ...er der nogen der har lyst til at lave noget fredag aften her i Malmö? Tænkte at det kunne være noget bowling eller pool kombineret med X antal fadøl, og evt. noget spisning hvis det var...? happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Ja, det er den Big Bowl jeg havde luret her den anden dag! Ved ik om der ligger flere bowling steder her i byen, men den her ligger jo sådan set temmelig godt (centralt). Men man skal vel bestille bane® i forvejen, så vi må se om vi kan blive et par stykker mere.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Det lader til at vi bliver to Vincent ;-) Skal vi to bestille en bane i morgen til kl. 20? Og hvis der så senere er nogen der kommer i tanke om, at de ikke gider glo på "Skodstars" eller "Til grin for en aften" eller "Linie 3 show for 341. gang" i tv'et i morgen aften, så kan de jo melde sig til her? Så bestiller vi bare et par sko+øl mere, og evt en bane mere, hvis interessen pludselig stiger helt vildt her på finalen happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites