Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 jaja, jeg er der også.... 18.30 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Ses 18.30... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Jeg kommer desværre til at melde afbud på dette arrangement da der er kommet noget arbejde i vejen, og jeg skal senere ud og hente Switch til i morgen...så jeg må have det til gode...velbekomme Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 22, 2003 Må da lige sige tak for sidst. Det var en sjov måde at lære menukortet at kende på Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest helle Anmeld indhold Besvaret September 25, 2003 Det vil jeg give dig helt ret i Det var faktisk et ret hyggeligt sted... Det må vi snart gøre igen... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 25, 2003 ...og denne gang MÅ jeg med! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 ...næste gang skal vi bare sidde i rygerafd. Jeg havde helt ondt i benene dagen efter (og hovedet). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Skal vi ikke lige tage en gang pool først? Hvem kunne være interesseret? ... hvornår? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Jeg synes jo personligt at ikke ryger afdelingen var perfekt :-) Men for min skyld ingen alarm.. Jeg vil gerne noget pool, men ikke om torsdagen, der kan jeg ikke!! Ellers er jeg frisk nok, og gerne på InterPool, det ligger nemlig 3 minutter fra mig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kelld Anmeld indhold Besvaret September 26, 2003 Hejsa jeg er osse frisk på en gang pool, interpool var jo et perfekt sted, så lad os da bare finde ud af noget der igen, eller hvad mener i andre? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 27, 2003 You name a day, and I'm in !!! Bare helst ikke en mandag Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest michael Anmeld indhold Besvaret September 27, 2003 Hvis der er nogle som slet ikke kan få nok, så kan det godt være at min kæreste og jeg tjekker lidt ud i Malmø i aften/nat. Er der andre???? :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Nu er weekenden jo næsten passeret, så hvad med Tirsdag d. 30/9 ... bare et par timer ml. 18-21? måske? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Vincent, jeg er med....30/9 er fin fin Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret September 28, 2003 Pool tirsdag - Count me in! Jeg prøver om jeg kan lokke Anders med igen. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest spiff Anmeld indhold Besvaret September 30, 2003 Er det stadig planen at mødes på Interpool i aften? Jeg syntes ikke at tilmeldingen har været så overvældende. Jeg er dog stadig frisk . Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 30, 2003 JA kl. 18 ca... Mig og palle kommer på samme tid Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Havde egentlig tænkt mig at være i DK hele weekenden, men kan nu godt vente med at tage derover til en gang på lørdag. Så.... ...er der nogen der har lyst til at lave noget fredag aften her i Malmö? Tænkte at det kunne være noget bowling eller pool kombineret med X antal fadøl, og evt. noget spisning hvis det var...? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 er frisk nok på noget bowling hvis man kan finde et sted ... har jo været indlagt til pool de sidste par uger Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Hej Hvis i ikke har fundet e tsted endnu, så ligger der en Big Bowl på Östra Förstadsg. 32 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Ja, det er den Big Bowl jeg havde luret her den anden dag! Ved ik om der ligger flere bowling steder her i byen, men den her ligger jo sådan set temmelig godt (centralt). Men man skal vel bestille bane® i forvejen, så vi må se om vi kan blive et par stykker mere. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret October 8, 2003 Man kan booke og se tilbud på deres hjemmeside www.bigbowl.se Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Cool .. så kan jeg også varme op til julefrokosten :D Tusind tak Miriam Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Bigbowl har ledige baner kl. 20-21. Hvor mange vil med? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 9, 2003 Det lader til at vi bliver to Vincent ;-) Skal vi to bestille en bane i morgen til kl. 20? Og hvis der så senere er nogen der kommer i tanke om, at de ikke gider glo på "Skodstars" eller "Til grin for en aften" eller "Linie 3 show for 341. gang" i tv'et i morgen aften, så kan de jo melde sig til her? Så bestiller vi bare et par sko+øl mere, og evt en bane mere, hvis interessen pludselig stiger helt vildt her på finalen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites