Guest copyman Anmeld indhold Besvaret May 17, 2003 Hej vincent ja det var jo rent ud sagt skide ærgeligt!., tror at jeg gik kl 12.45, kan ik finde Zenis tråd. men hvad går det ud på?, skal i spille fodbold rundbold eller hvad. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Hej Keld. Zenis tråd: http://www.sunddebat.com/discus/messages/183/591.html?1053163028 Mit net virker ik helt, så kontakt mig enten på mobil +45 61 65 80 62 eller fastnet +46 40 22 95 59 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tina Anmeld indhold Besvaret May 18, 2003 Hey.. er jeg lige blevet hængt ud som den der kom for sent..;) Det var faktisk efter aftale..;) Synd vi missede hinanden.. God hygge søndag Hejdå Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret May 19, 2003 Nej Tina det er du ikke Men det var sq alligevel ret hygsomt, stille og roligt nede på jorden osv. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Er det tid til at få sat dato på en restaurationstur i malmö snart? ...evt. med efterfølgende bytur? Hvad siger i til på fredag? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Fredag den 19 sep d.å. lyder som en god dag, der er jeg på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Jeg er også på.... d. 19. lyder som en rigtig god dag !!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Jeg springer over. Vi har jo ÖresundsLAN2003 fra om lørdagen. Så der skulle mit hovede gerne kunne fungere bare nogenlunde optimalt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Jeg vil gerne deltage i noget halløj på fredag, men skal desværre på arbejde lørdag morgen :-( Så den store tur kan det ikke blive for mit vedkommende, men lidt er vel bedre end ingenting ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest christian Anmeld indhold Besvaret September 15, 2003 Selvom jeg også skal til det allerede sagnomspundne ÖresundsLAN2003 kunne jeg da godt overtales til i hvert fald en restaurationstur, men byturen springer jeg nok over Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 16, 2003 NÅh.. nu har jeg konfereret med de to bofæller og den ene er ikke hjemme, og vi andre to skal jo gøre rent og parat til der kommer 10 mennesker og invaderer os med deres computere.. så derfor har vi besluttet at vi er 2 styk der gerne vil med ud og spise på fredag, drikke en øl eller tre, men så ikke mere denne gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 16, 2003 Det lyder så til at blive hyggeligt .. tror heller ik min kæreste er til den vilde bytur, så vi nøjes også bare med middagen : Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 16, 2003 Nåh men nu er der jo ved at være mange folk.. skal vi så ikke finde et sted at spise samt et tidspunkt??? Måske skal der bestilles bord når vi kommer så mange på en gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest helle Anmeld indhold Besvaret September 16, 2003 Hejsa! Vi er også med på en bytur på fredag! Hvis altså vi begger bliver lidt mere raske... (Har været syge og dårlige i weekenden) Kærlig Hilsen Klaus og Helle Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 16, 2003 Thygesen...Jo, kender du et sted ?? Bare det ikke er en thai-restaurant !!! (jeg faar sgu altid thai-mad) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Hey Hey Palle.. jeg skal bare deltage har jo været med til at arrangere Öresundslan2003... Ej joke.. jamen et forslag bum bum. var det ikke Totter der var restaurant manden herinde??? men jeg kan huske at der var nogen der nævnte om en god chili burger og gode øl oppe i nærheden af stationen.. ellers så afhænger det jo af hvad det skal være for noget?? skal det være "fint" altså rigtig restaurant med dyrt og billigt kød? skal det bare være noget Café lignende?? Totter må sgu på banen her :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Citat: "Ved Møllen ligger der restaurant Möllan. Som er et super hyggeligt og ærke svensk sted. Det er mest unge folk der, men det er ikke sådan noget overdrevet cafe halløj. Maden er ganske god og stemningen er helt i top." Har de plads til en masse danskere mons tro? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Here I come to save the daaaaay! Thygesen: Jo jeg snakkede om "Bishop arms" men det er jo ikke ligefrem hygge stedet. Det er jo stadig en pub/bodega der tilfældigvis serverer den bedste chili burger intown (nb: jeg har stadig ikke smagt den, men blot læst dette og NEJ ikke på deres hjemmeside . Tag på Restaurant Möllan, det er svensk "all the way". Det er ikke super billigt, men det er alle de barer der ligger ved siden af, så det burde gå lige op. Möllan virker som stedet for folk der godt kan lide at spise på f.eks. Jensens bøfhus, men som ikke gider have legetøj i nakken og gerne vil se bare lidt smarte ud Rigtig fed stemning, men hvis I bliver meget mere end 6 personer så det NU der skal bestilles bord, for der plejer at være proppet. Desværre kan vi ikke komme. Men skriv blot hvis der skal flere alternativer på bordet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Godt så ... hvor mange blir vi til spisning? Mig +1 Palle +1? Helle og Klaus Thygesen +1 Toft Zeni CSA ... Og hvem kan/vil reservere bord til ovenstående? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Kontaktinfo er forresten... Restaurang Möllan Bergsg. 37 C 21422 MALMÖ 040-12 10 15 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret September 17, 2003 Jeg har ringet til Mollan. De tager ikke imod bordbestillinger. Skal vi moedes 18.30-19.00 ?? Jeg kender desvaerre ikke Mollanvaangstorget godt nok, til at anbefale et sted at moedes. Nu maa I andre lige komme paa banen. (ja, min maskine kan ikke skrive de danske/svenske bogstaver) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Skal vi ikke bare mødes ude foran? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Mødes vi så kl. 18.30 på Bergsgatan 37C, eller hvad? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Det stemmer jeg ja for.. 18,30 ude foran :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 19, 2003 Ja, det bliver vi næsten nødt til? ... eftersom de ikke booker må vi tage derned når der er plads til min 8-10 pers. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites