Jump to content
vincent

*Fika i Malmö*

Recommended Posts

Guest copyman

Hej vincent ja det var jo rent ud sagt skide ærgeligt!., tror at jeg gik kl 12.45, kan ik finde Zenis tråd. men hvad går det ud på?, skal i spille fodbold rundbold eller hvad.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tina

Hey.. er jeg lige blevet hængt ud som den der kom for sent..;) Det var faktisk efter aftale..;) Synd vi missede hinanden.. God hygge søndag Hejdå

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Jeg springer over. Vi har jo ÖresundsLAN2003 fra om lørdagen. Så der skulle mit hovede gerne kunne fungere bare nogenlunde optimalt. happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest toft

Jeg vil gerne deltage i noget halløj på fredag, men skal desværre på arbejde lørdag morgen :-( Så den store tur kan det ikke blive for mit vedkommende, men lidt er vel bedre end ingenting ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest christian

Selvom jeg også skal til det allerede sagnomspundne ÖresundsLAN2003 kunne jeg da godt overtales til i hvert fald en restaurationstur, men byturen springer jeg nok over

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

NÅh.. nu har jeg konfereret med de to bofæller og den ene er ikke hjemme, og vi andre to skal jo gøre rent og parat til der kommer 10 mennesker og invaderer os med deres computere.. så derfor har vi besluttet at vi er 2 styk der gerne vil med ud og spise på fredag, drikke en øl eller tre, men så ikke mere denne gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Nåh men nu er der jo ved at være mange folk.. skal vi så ikke finde et sted at spise samt et tidspunkt??? Måske skal der bestilles bord når vi kommer så mange på en gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest helle

Hejsa! Vi er også med på en bytur på fredag! Hvis altså vi begger bliver lidt mere raske... (Har været syge og dårlige i weekenden) Kærlig Hilsen Klaus og Helle

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hey Hey Palle.. jeg skal bare deltage har jo været med til at arrangere Öresundslan2003... Ej joke.. jamen et forslag bum bum. var det ikke Totter der var restaurant manden herinde??? men jeg kan huske at der var nogen der nævnte om en god chili burger og gode øl oppe i nærheden af stationen.. ellers så afhænger det jo af hvad det skal være for noget?? skal det være "fint" altså rigtig restaurant med dyrt og billigt kød? skal det bare være noget Café lignende?? Totter må sgu på banen her :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Citat: "Ved Møllen ligger der restaurant Möllan. Som er et super hyggeligt og ærke svensk sted. Det er mest unge folk der, men det er ikke sådan noget overdrevet cafe halløj. Maden er ganske god og stemningen er helt i top." Har de plads til en masse danskere mons tro?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Here I come to save the daaaaay! Thygesen: Jo jeg snakkede om "Bishop arms" men det er jo ikke ligefrem hygge stedet. Det er jo stadig en pub/bodega der tilfældigvis serverer den bedste chili burger intown (nb: jeg har stadig ikke smagt den, men blot læst dette og NEJ ikke på deres hjemmeside happy.gif. Tag på Restaurant Möllan, det er svensk "all the way". Det er ikke super billigt, men det er alle de barer der ligger ved siden af, så det burde gå lige op. Möllan virker som stedet for folk der godt kan lide at spise på f.eks. Jensens bøfhus, men som ikke gider have legetøj i nakken og gerne vil se bare lidt smarte ud happy.gif Rigtig fed stemning, men hvis I bliver meget mere end 6 personer så det NU der skal bestilles bord, for der plejer at være proppet. Desværre kan vi ikke komme. Men skriv blot hvis der skal flere alternativer på bordet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Jeg har ringet til Mollan. De tager ikke imod bordbestillinger. Skal vi moedes 18.30-19.00 ?? Jeg kender desvaerre ikke Mollanvaangstorget godt nok, til at anbefale et sted at moedes. Nu maa I andre lige komme paa banen. (ja, min maskine kan ikke skrive de danske/svenske bogstaver)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites