Jump to content
vincent

*Fika i Malmö*

Recommended Posts

Guest tina

Jeg er også klar på lidt brunch... i bestemmer tid og sted, så skal jeg nok møde op.. ;) kl. 12 lørdag er fin fin for mig..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tina

Hej Allan - snakkede lige med Vincent, det er en aftale.. kl. 12 på Gökboet... ses.. Og alle er selvfølgelig velkommen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeg kan desværre ikke selv den dag. Men jeg kan anbefale SORL nede ved enden af gågaden. Det er dog ikke helt så brunchet som jeg kender det fra andre steder, men de laver en god sandwich (som de så vælger at kalde brunch).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jan

Hmm... må desværre vente til næste brunch-session. Min mægler kan ikk' finde ud af med sig selv om, hvornår jeg kan overtage min nye lejlighed. Første scenarie var på mandag - men nu...?!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej?? .. nå men så må jeg jo selv prøve at arrangere en lørdagsbrunch igen! Tidspunkt er stadig lørdag kl. 12. stedet? ... SORS er blevet anbefalet, men ved sq ik lige om det ligger i den ene eller anden ende af gågaden. Totter må lige vende tilbage om hvor mere specifikt det er. Ellers er der også den mulighed at besøge saluhallen ved lilletorget. Der er en masse spisesteder, lige noget for enhver smag happy.gif Jeg har dog ikke forsøgt mig med nogen af stederne endnu, men ellers kan vi tage saluhallen næste weekend happy.gif Nu håber jeg der bliver noget ud af det, og hvis Scanianet i værste fald skulle gå død før der er fastlagt noget, kan vi jo skrive på bropendler.com i stedet for happy.gif Jeg har som nævnt et andet sted oprettet et nød-forum til den slags uheld happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest copyman

Hej vincent Jeg har i et tidliger indlæg fra dig læst at du oprindelig er fra helsingør, må jeg spørge om din alder?, er nemlig selv fra helsingør( bor osse i malmø nu), jeg er 32år, og har gået på marienlyst skole, nu byskolen, tænkte at du måske osse har gået der??. Mvh keld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Stedet hedder som sagt SORL og ligger rimelig tæt ved Trianglen. Udemærket sted og gerne proppet. Hvis jeg selv skal være med, vil jeg dog hellere prøve noget nyt. Kan ikke lørdag. Men søndag? Noget helt andet: Hvis der er nogen der har en bil og tilfældigvis alligevel skal til Ikea i denne uge, må I meget gerne skrive her. Har lige set at fragten for vores reol er 400kr sad.gif Og det er lige før jeg selv henter den med i bussen så i stedet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tina

Jeg er bestemt frisk på en gang brunch.. kan både lørdag og søndag, så der er frit valg. Er der nogle friske?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Som tidligere foreslået holdes fast i kl 12 i dag lørdag på SORL ved trianglen da der jo i morgen skal dyrkes noget motion happy.gif For enden af gågaden var måske lidt positivt, det ligger hér: http://www.sorl.se/map.asp Som det kan ses har de en "frukosttalrik" til 25,- man kan få den ristet og så kan der vælges pålæg. Men de har en brunchmenu til 60.- problemet er at vi kommer kl. 12 og de serverer den indtil kl. 12, så medmindre vi mødes lidt før kan vi nix få den sad.gif Jeg tager derned kl. 11.45, og er på min mobil (+45) 61 65 80 62. Så kan dem der kommer jo sende en sms eller noget happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest copyman

Hej vincent Hvor mange kommer på SORL, i dag kl 12? Virker lidt som om vi desværre ikke bliver så mange. Mvh Keld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest copyman

Forgæves ventetid på SORL! Hej vincent Sad i næsten 1 time og ventede på jer inden jeg besluttede at traske hjem igen!, kendeligt at det ikke skulle blive til noget, men sådan kan det selvfølgelig gå, hvad er det for noget idræt i morgen søndag?, eller det bliver måske heller ik til noget?. kan osse kontaktes på tlf:040 13 60 41. Mvh Keld

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Keld. Jeg er meget ked af at du ikke kontaktede mig på min mobil. Vi ventede på Tina nede på torvet ved trianglen og kom først derop ca. 12.50. der sad vi så til ca. 14.40, så vi må lige have misset dig sad.gif Arrangementet i morgen bliver styret af Zeni. Kontakt ham for detaljer, kig i den anden tråd for kontaktoplysninger! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej Keld. Jeg er meget ked af at du ikke kontaktede mig på min mobil. Vi ventede på Tina nede på torvet ved trianglen og kom først derop ca. 12.50. der sad vi så til ca. 14.40, så vi må lige have misset dig sad.gif Arrangementet i morgen bliver styret af Zeni. Kontakt ham for detaljer, kig i den anden tråd for kontaktoplysninger! happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites