vincent 0 Anmeld indhold Skrevet September 25, 2002 Denne tråd er oprettet med tanke på dem der gerne vil mødes og snakke (eller ...) over en kop kaffe, eller en junge øl Skriv hvornår i gerne vil mødes og hvor. Om det er hjemme hos en privat, eller det er på café er sådan set ligemeget. Husk ... The more the marrier Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest julie Anmeld indhold Besvaret September 25, 2002 Hej Vincent, jeg er frisk og jeg tror også at min kæreste er. Men vi kan vel finde en cafe inde i malmø eller noget ?jeg ved ikke hvornår det skulle være, men det er vel bare om at sætte en dato :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 25, 2002 Forslag til café-hygge d. 27/9. * Tid: 18/19? * Sted 1: Lilletorget? ... der ligger en café lige på hjørnet ved stortorget (den med baren udenfor) hvor man kan få en kande (6 ½L øl)faxe for 184sek ... måske er det for koldt!? (på den anden side har de gasvarmere...) * Sted 2: Harry's på gågaden ml. Stortorget og Gust. Adol. Torg. Meget stort indenfor (hvis jeg husker ret), men også udendørs servering hvis vejret er til det * Sted 3: nogle forslag?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest camilla Anmeld indhold Besvaret September 26, 2002 Hej, Vi er et par (camilla og Junaid) og bor på statistgatan i lindeborg. Vi er også frisk på at mødes. I er meget velkommen til at holde først møde hos mig hvis der er kun 5-7 menesker. Hvad med næste weekened? I kan skrive til mig på cada78@hotmail.com. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2002 Hej Camilla. Lyder cool! Jeg kommer helt sikkert Hvis der er nogle der vil mødes i aften også (kl. 18 - 19/21) kan i skrive til mig på nikolaj_vincent@hotmail.com ... eller SMS'e mig på +45 61 65 80 62 Jeg sætter mig indenfor på Harry's mellem Stortorget og Gustav Adolfs Torg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 27, 2002 Ja,forum er jo en ting, men nu griber det vist om sig :-) Fortæl gerne om jeres fika. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2002 Resumé so far ... Jamen det man kunne sige om det her lille stævnemøde som jeg "lissom" havde sat var følgende: * Spiste *overordentlig* lækker aftensmad på Harry's ... men pga. det store fremmøde ... var det jo nærmest umuligt at finde andre danskere ;) * Fik 1 stk. SMS med ordlyden "Er du stadig på Harry's?" * Svarede kort at jeg var gået på Lilla Torget i stedet for, men at jeg stod og kævede bajere og røg smøger i den udendørs bar på Moose * Allan vendte kort efter tilbage med beskeden "God stil" .. og piskede derefter afsted mod Lilla torget hvor vi mødtes kort efter. I alt var vi 4 ... Allan og jeg, samt min bofælle og hans "date" fra Århus. På Moose gled nogle "få" øl ned ... og vi blev hurtigt enige om at fortsætte hjemme hos mig .. hvor vi, i vores brændert stadig sidder og prøver at redegøre for hvorfor vi var nødt til at hente forstærkninger - hele 2 gange - fra den lokale tank... ... Med bagklogskabens vished kan vi kun konstatere at, det her SKAL vi gentage ... og helst så hurtigt som muligt!!! Vi håber næste møde bliver endnu bedre - og med mere deltagelse af de "lokale" ;-) ... forhåbentlig mere på vej ... når jeg vågner igen Hyg jer ... Mats Vincent Allan og ... -århusgæsten- Anja Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest filur Anmeld indhold Besvaret September 28, 2002 Gab. Det er mere spændende at se maling tørre, end at læse denne tråd her. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Admin 12 Anmeld indhold Besvaret September 28, 2002 Kan du så ikke bare gøre det ? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest maleren Anmeld indhold Besvaret September 29, 2002 Jammen Filur dog. Kan du ikke bare købe noget mere spændende maling til at kigge på når det tørrer, det gør jeg når jeg skal have det sjovt. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest camilla Anmeld indhold Besvaret September 29, 2002 Hej alle sammen, Jeg holder en hgyye aften næste lørdag den 5. oktober ved 19 tiden på statistgatan og vil derfor gerne vide hvem der kan komme. Jeg beder jer venligst om at sende en bekræftelses email på babasahab@hotmail.com senest onsdag.kh. C og J Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest junaidogcamilla Anmeld indhold Besvaret September 29, 2002 undskyld, men datoen er skubbet til den fjerde oktober pga andre planer. Håber at denne dag passer. Med venlig hilsen j og c Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kristian Anmeld indhold Besvaret October 1, 2002 Det var dog en genial ide, med at mødes til nogle hyggeaftener. Det ville nu været rart at lære flere at kende i Malmø. Jeg er frisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 9, 2002 Vil bare lige følge op på sidste hyggeaften hos Camilla & Junaid. Først vil jeg have lov at sige mange tak for indbydelsen, og at I var villige til at lægge lokaler til denne gang. For det andet synes jeg vi skal holde fast i denne (efterhånden) gode tradition som er ved at udvikle sig her i forummet. For det tredje syntes jeg vi fik etableret nogle gode kontakter med nogle rare og søde mennesker Vi burde snart aftale næste hyggeaften - og hvor den skal holdes .... nogen forslag? Ellers vil jeg gerne lægge lokale til næste gang, medmindre vi aftaler et sted ude i byen - f.eks. på en café? I kan evt. kontakte mig via mail: nikolaj_vincent@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 10, 2002 Også fra mig en stor tak til Camilla & Junaid for deres gæstfrihed. Det var hyggeligt at møde jer andre, og deltager gerne i lignende arrangementer hvis tiden tillader det. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 16, 2002 OK ... skal vi snart prøve igen? Hvad med næste fredag (d. 25/10) på Harry's kl. 20? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret October 24, 2002 ingen der gider på fredag? .. i morgen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2002 Jeg skal desværre arbejde denne weekend, så jeg kan desværre ikke være med :-( Jeg håber turen bliver til noget, og er i hvertfald klar næsten gang. Vi ses Allan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret November 17, 2002 Jamens så lad os da tage en hurtig navnegimmick ... alle dem der hedder Marianne (eller det der ligner!) vil jeg gerne invitere på middag ;) Stedet er Harry's Tiden er når du har lyst og tid Prisen er gratis /det her indlæg er et typisk fuldmandsinlæg /Hi5's Vince Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret December 10, 2002 Nogen der er friske på at tage i byen med mig og Kristian Ørmen Pedersen på fredag? Vi bliver foreløbigt 3 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kristian Anmeld indhold Besvaret December 15, 2002 Og skulle måske lige sige at det er bytur igen på lørdag d. 21 Og at jeg gerne tilbyder at vi mødes hjemme hos mig kl. 21 - 22 :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
vincent 0 Anmeld indhold Besvaret March 21, 2003 Nogen der har lyst til at mødes næste weekend til brunch ude i byen? og i den forbindelse .. hvor skal det være? ... havde tænkt mig ved 12-tiden inde i Malmö C Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret March 21, 2003 jeg r frisk! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest csa Anmeld indhold Besvaret March 21, 2003 Ja klart, jeg er også på. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2003 Jeg er også kampklar :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites