Guest zeni Anmeld indhold Skrevet April 1, 2005 Så er det vist blevet tid til forårets sidste indedag. Nogle som er friske på endnu en gang indefodbold, hører jeg gerne senest 12 april. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest claus Anmeld indhold Besvaret April 1, 2005 damm der er jeg på arbejde, arrangerer i også noget udendørs bold , når tiden kommer... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2005 Jeg er frisk... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret April 1, 2005 Tyvärr... gokart sæsonen starter den søndag ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 1, 2005 Morten, 2 x Christian er klar - det passer heldigvis ikke med mit udendørs kamp program. Palle: Du sendte mig aldrig en email og jeg har ikke lige kunne få fat på din (kan stadigvæk og desværre ikke i morgen). Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velocity Anmeld indhold Besvaret April 8, 2005 Jeg er frisk Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret April 9, 2005 Jeg melder mig klar! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret April 10, 2005 Ogs mig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret April 10, 2005 P.t. er vi 9, men vi skal gerne op på 12, så ryk jeres bekendte. Lige nu er vi: Zeni Spiff Credde Christian Kim Thomas Hansen Velocity Jørgen Thygesen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret April 10, 2005 Jeg er også med... Håber stængerne holder til en hel time denne gang... Sikke en LORTEweekend der er ved at slutte nu.. FUCKING neverton Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret April 10, 2005 Thomas Hansen fik lokket mig og mit store boldtalent med. Så jeg er med på en omgang bold. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 VI MÅ AFLYSE..... Der var ikke plads 1100 grundet arrangement, der var kun 0900-1000, men det er for tidligt for et par stykker, hvorfor vi må udskyde det. Giv venligst alle en bekræftigelse om, at I har set denne besked, så jeg ved hvem jeg i fald skal få fat i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 Ævvvv :-( mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
anton 0 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 Læst og forstået... :-( Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 Pokkers :-/ Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
spiff 0 Anmeld indhold Besvaret April 12, 2005 Nederen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret April 13, 2005 Folk må da bare stå tidligere op *hehe* så vi kan få spillet fodbold ;) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomasd Anmeld indhold Besvaret April 13, 2005 Hvad med om lørdagen? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Thomas 10 Anmeld indhold Besvaret April 15, 2005 Øhh, nu spørger jeg bare, men skal det være indenfor. Solen er ved at være god ved os og jeg er sikker på at det ikke regner på søndag!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites