Jump to content
Guest zeni

Indefodbold 17/4-2005 1100 på Kockum Fritid

Recommended Posts

Guest zeni

Så er det vist blevet tid til forårets sidste indedag. Nogle som er friske på endnu en gang indefodbold, hører jeg gerne senest 12 april.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Morten, 2 x Christian er klar - det passer heldigvis ikke med mit udendørs kamp program. Palle: Du sendte mig aldrig en email og jeg har ikke lige kunne få fat på din (kan stadigvæk og desværre ikke i morgen).

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

P.t. er vi 9, men vi skal gerne op på 12, så ryk jeres bekendte. Lige nu er vi: Zeni Spiff Credde Christian Kim Thomas Hansen Velocity Jørgen Thygesen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Jeg er også med... happy.gif Håber stængerne holder til en hel time denne gang... uhoh.gif Sikke en LORTEweekend der er ved at slutte nu.. FUCKING neverton angry.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

VI MÅ AFLYSE..... Der var ikke plads 1100 grundet arrangement, der var kun 0900-1000, men det er for tidligt for et par stykker, hvorfor vi må udskyde det. Giv venligst alle en bekræftigelse om, at I har set denne besked, så jeg ved hvem jeg i fald skal få fat i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites