Jump to content
Guest tom

Påskefrokost for os halvsvenskere?

Recommended Posts

Guest tom

Hej Alle Er ny herinde på forummet, men er der nogle der holder lidt påskefrokost for os halvsvenskere herovre på den anden side af sundet?.. Med Venlig Hilsen Tom Ahasverussen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest tom

Er det noget som man kan melde sig til? Kunne godt tänke mig at hilse på nogle andre der er flyttet hinsidan happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Tom; du arrangere bare ... der skal nok være en masse der har lyst til at møde op, det plejer der at være. Desværre er det lidt tordenskjolds soldater der arrangere, derfor er der vist ikke så meget i øjeblikket.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Brian, ja... det har du helt ret i, men det så ofte med, at kun dem man kender, kommer med .... det er jo lidt synd for alle de "nye". Jeg syntes der er nogle andre der skulle få fingeren ud, og finde på et-eller-andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Brian, det er jo så ikke sikkert de nye bliver inviteret. Altså, det er jo ikke så svært at arrangere en bowlingaften, fisketur, pils på Lilatorget eller noget helt andet. Der er jo ingen der siger at det skal være det vildeste, voldsomste, mægtigste... (se bort fra grammatiken), bare gør noget.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Palle: Nu går jeg ud fra det bliver slået op herinde også er det jo bare at melde sig til. Men kan da lige tænke over lidt arrangement også vender jeg tilbage...lige pludselig :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites