Guest tom Anmeld indhold Skrevet March 23, 2005 Hej Alle Er ny herinde på forummet, men er der nogle der holder lidt påskefrokost for os halvsvenskere herovre på den anden side af sundet?.. Med Venlig Hilsen Tom Ahasverussen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 24, 2005 Plejer man ikke at invitere andre, før man inviterer sig selv? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret March 24, 2005 Ja! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret March 25, 2005 arhh Gio, du er bare bitter over at andre fik ideen før dig ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest tom Anmeld indhold Besvaret March 25, 2005 Er det noget som man kan melde sig til? Kunne godt tänke mig at hilse på nogle andre der er flyttet hinsidan Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret March 25, 2005 Tom; du arrangere bare ... der skal nok være en masse der har lyst til at møde op, det plejer der at være. Desværre er det lidt tordenskjolds soldater der arrangere, derfor er der vist ikke så meget i øjeblikket. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret March 25, 2005 Ja du laver bare en fest! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2005 Palle: Så kan man også sige de har trænningen til det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret March 26, 2005 Brian, ja... det har du helt ret i, men det så ofte med, at kun dem man kender, kommer med .... det er jo lidt synd for alle de "nye". Jeg syntes der er nogle andre der skulle få fingeren ud, og finde på et-eller-andet. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 26, 2005 Palle: Enig! Men er det ikke lidt de "nye's" egen skyld hvis de ikke møder op? Har dog ikke selv mod på at lave et arrangement. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 Brian, det er jo så ikke sikkert de nye bliver inviteret. Altså, det er jo ikke så svært at arrangere en bowlingaften, fisketur, pils på Lilatorget eller noget helt andet. Der er jo ingen der siger at det skal være det vildeste, voldsomste, mægtigste... (se bort fra grammatiken), bare gør noget. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 persson: YES...jeg véd ikke hvad det ligner! *gg* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret March 27, 2005 Palle: Nu går jeg ud fra det bliver slået op herinde også er det jo bare at melde sig til. Men kan da lige tænke over lidt arrangement også vender jeg tilbage...lige pludselig :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites