Jump to content
Guest zeni

Indefodbold 27/2-05 11:00 Kockum Fritid

Recommended Posts

Guest zeni

Nu er det efterhånden lykkedes at spille et par gange. Skulle det være muligt at samle minimum 10 personer til en times bold til denne dato/tid. Pris 35-45 SEK alt efter antal.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Jeg vil helt sikkert gerne være med til disse søndags arrangementer, også når vi rykker udendørs! Men som I ved, så gik det galt i søndags, og det er yderligere gået helt galt idag angry.gif Så jeg regner med en pause på ca. 6 uger sad.gif Vi ses gutter!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Vi er p.t 7, men jeg arbejder på at skaffe 5 mere, så vi er en udskifter på hvert hold. Er vi ikke 12 mand fredag, bliver jeg desværre nødt til at aflyse, men jeg vender tilbage.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Status er 9 mand, savner stadig 3 mand. Så det ser lovende ud. -Credde -Christian -Spiff -Thomas Hansen -Anton (Jørgen) -Lars -Thygesen -Alex -Zeni

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Kanon, så er vi 10 mand. Jeg ser frem til at se jer imoregn 10:50 i Kockum Fritid. Jeg arbejder stadig på at få 2 mere, men ellers må vi bare spille 10 mand. HUSK 47SEK pr mand OBS, kom i god tid, da der nogle gange er fyldt op på parkeringspladsen. Sportslige hilsener

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites