Guest martin Anmeld indhold Skrevet January 27, 2005 Ja.. så er det tid igen.. den årlige SuperBowl finale skal spilles igen.. Og jeg skal se den.. men jeg gider ikke se den alene. Er der nogen der er friske? Afhængigt af hvor friske folk er, så laver vi nogle sandwicher(et eller andet amerikansk), ser Football, spiser chips, dip osv.. Vi kan også mødes tidligere og lave lidt sjov og ballade, varme op med lidt film osv. Jeg har ladet mig fortælle at kampen starter kl. 02.25 dansk tid. Transmissionen skulle starte kl. 00.00 fra TV2. Jeg ved at Steelsky er parat.. er der andre der er klar? Kick Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 27, 2005 Tjek!! Count me in! men jeg mener da nok at kampen plejer at starte kl 2400 men det er måske lavet om i år? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret January 27, 2005 Jeg tror du har ret, men fandt bare det andet tidspunkt et sted på nettet.. men jeg mener også det var kl. 24.. men som skrevet så starter TV2 også deres transmission kl. 24.. Men godt at se Brizz.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret January 27, 2005 Haha, Brizz, der er ikke noget, der hedder kl. 2400, så mon ikke du provokerer. ;o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 27, 2005 hmmm hvad heddet det så tidspunktet efter 23:59? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest frøken Anmeld indhold Besvaret January 27, 2005 23:59:01 Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2005 Midnat? 00:00:00? ...mener nu sagtens "klokken fireogtyve" kan gå an. Men nok mere i tale end på skrift. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret January 28, 2005 hmmm...frøkken klokken er vist lidt næsvis va Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
thygesen 0 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2005 Nåh alle de mærkelig indlæg væk fra mit åsyn.. Drenge.. Jer der har lyst til at se dette arrangement.. Kom til Gasverksgatan 3, Søndag kl. 22.30 så vi har lidt tid til at sætte det hele op.. Medbring selv drikkelse og eventuelle Chips.. Jeg køber dip, sandwich brød og lidt pålæg.. Så skriv lige hvis i kommer. Jeg regner med Brizz og Steelsky indtil nu.. andre er stadig velkomne og Steelsky: skriv lige herinde om du kommer eller ej.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 4, 2005 håber ikke du har været ude og handle endnu. For jeg bliver nødt til at melde fra.har en mission med nogen U2 billeter som i denne omgang er vigtigere for mig. Beklager. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2005 Jeg kommer, jeg har bare ikke checket herinde siden vi havde julefrokost :-) Giv mig et ring på 040 216947 on der noget jeg skal have med. /Steelsky Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2005 GOOOOOO! Patriooooooooots!....*Woo*Woo*Woo* ...hvem holder I med!? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret February 6, 2005 Cowboys men det hjælper mig jo ikke det store i år. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites