Jump to content
Guest martin

Superbowl Søndag d.6/2-05

Recommended Posts

Guest martin

Ja.. så er det tid igen.. den årlige SuperBowl finale skal spilles igen.. Og jeg skal se den.. men jeg gider ikke se den alene. Er der nogen der er friske? Afhængigt af hvor friske folk er, så laver vi nogle sandwicher(et eller andet amerikansk), ser Football, spiser chips, dip osv.. Vi kan også mødes tidligere og lave lidt sjov og ballade, varme op med lidt film osv. Jeg har ladet mig fortælle at kampen starter kl. 02.25 dansk tid. Transmissionen skulle starte kl. 00.00 fra TV2. Jeg ved at Steelsky er parat.. er der andre der er klar? Kick

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg tror du har ret, men fandt bare det andet tidspunkt et sted på nettet.. men jeg mener også det var kl. 24.. men som skrevet så starter TV2 også deres transmission kl. 24.. Men godt at se Brizz..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Nåh alle de mærkelig indlæg væk fra mit åsyn.. Drenge.. Jer der har lyst til at se dette arrangement.. Kom til Gasverksgatan 3, Søndag kl. 22.30 så vi har lidt tid til at sætte det hele op.. Medbring selv drikkelse og eventuelle Chips.. Jeg køber dip, sandwich brød og lidt pålæg.. Så skriv lige hvis i kommer. Jeg regner med Brizz og Steelsky indtil nu.. andre er stadig velkomne og Steelsky: skriv lige herinde om du kommer eller ej..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

håber ikke du har været ude og handle endnu. For jeg bliver nødt til at melde fra.har en mission med nogen U2 billeter som i denne omgang er vigtigere for mig. Beklager.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites