Miriam 10 Anmeld indhold Skrevet January 21, 2005 Hej Alle Jeg tænke at der måske var nogen er jer der kunne være interesseret i den madskole Aarstiderne er ved at lave. I kender sikkert Aarstiderne fra DK, dem der køre økologiske grøntsager til hoved døren. De er i gang med at promovere sig i Sverige, og har kontor i Malmö. Et af deres tiltag er bl.a. at lave en smagsprøve aften, hvor man kan deltage, få råd til madlavningen, og hygge. Der er ingen møde pligt og det koster ikke noget at deltage. Men man for en masse tilgengæld. Det er hver torsdag fra kl. 16- ? på Minc, Anckargripsgatan 3. En sidste lille ting er at det er kendte danske kokke som er tilstede. Hvis der er nogen af jer der har spørgsmål, skal jeg svare så godt jeg kan ellers kan det være vi ses dernede :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest karin Anmeld indhold Besvaret February 14, 2005 Har lige bestilt Aarstidernes singlekasse, så er spændt på hvordan den er. Er der nogen der har været med til madskoleaften? Miriam evt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 Nej men det lyder meget spændende, det kunne være man skulle tage ned forbi og kigge engang... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 skal vi evt prøve at koordinere en aften vi tager derned sammen nogen stykker? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Miriam 10 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 Jeg har kun været med i den spade start da jeg kende dem der er ved at starte det op her i se, men det var sjovt, og jeg ved der kommer en del der hver gang nu, men jeg er da klar på at tage derned en aften! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 Jo helt sikkert brian, hvor ligger det der sted har ikke lige hørt om det før, bare om der er nogle der ved om det ligger i nærheden af noget man kender.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 hmm der er vist ikke andet for end at glo på http://www.gulasidorna.se/query?stq=0&streetname=Anckargripsgatan&streetnumber=3 &city=malm%F6&what=map&asearch=1 Så hvis du kender noget vand ligger det i nærheden af det Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 Det ved jeg godt hvor er henne....:-) Vi finder en dag og tage derned... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 ja vi gør sq! ps. jeg så dig i frederiksberg centeret forleden dag og kender en der kender dig Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 Mig ???? Det tror jeg nemlig ikke, flere år siden jeg har været i frederiksbergcentret, og desuden , hvor skulle du kende mig fra ??? Vi kan dog sagtens tage ned til madskolen alligevel :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 15, 2005 Hmm tror jeg har forvekslet dig med en anden Claus...fra Bornholm. Men ja spiller ingen rolle for at vi kan tage på madskole alligevel :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
claus 0 Anmeld indhold Besvaret February 16, 2005 He he, puha længe siden jeg har været på Bornholm, det var dengang jeg var i korpset... Hvad med næste torsdag så , hvem er klar ?? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
BS 4 Anmeld indhold Besvaret February 17, 2005 går ikke ud fra det var idag og næste torsdag tror jeg nu nok jeg er klar...melder lige tilbage i starten af næste uge. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites