Jump to content
Guest brian

Risk/Settlers aften

Recommended Posts

Guest brian

Så skal vi da til det igen. Efter en vellykket julefrokost er vi en del der har lyst til at mødes igen. Der vil være risk og mulighed for at spille Settlers også. Datoer at vælge imellem: 29/1 - 12/2 Det vil foregå hos mig på Solvändegatan i Almhög Hvilken dato er bedst?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeg kan ingen af de 2 dage. MEN jeg vil meget gerne spille lidt brætspil her i Malmö snart. Jeg snakkede med Torben omkring noget Diplomacy. Diplomacy er et spil uden terninger, med ok nemme regler og en masse snakken frem og tilbage. Det jeg gerne så var nogle folk der skrev her at den var de friske på. For man skal helst være 7 mennesker til det! Her er bare lige et enkelt link: http://www.diplomacy-archive.com/diplomacy_rules.htm Det er et gammelt spil fra 50erne og det siges at det er blevet spillet i det hvide hus af Kennedy happy.gif Nå men jeg skriver en hel masse mere, hvis folk giver lyd fra sig!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sarah

Hej Totter. Jeg skal nok hive fat i Torben mht. Diplomacy. Det plejer nemlig at være mig, der er ørnen til at få læst og skrevet i forummet her. Men nu må han selv på banen *GG* Ellers kan du måske fange ham via e-mail: tsbille@telia.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Totter: jeg er bestemt også klar på Diplomacy. Jeg dog intet til spillet endnu, men vil dog kigge nærmere på linket. Du kan altid fange mig på MSN eller e-mail. Brian: jeg skal huske at sige, at kæresten også er klar på et slag Risk den 29/1.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Hej Sara Jamen det vil jeg da gøre så! Men slæb ham lige her forbi også ;) Ja kig endelig på linket Allan. Jeg har endnu ikke spillet det hvor folk ikke har moret sig og jeg har spillet det med mange forskellige "slags" folk happy.gif Lad os få nogle flere folk på banen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Men er der slet ikke nogen der har lyst til at spille risk eller settlers? Mht Diplomacy er jeg klar hvis man kan nyde en kølig "on the side" wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Altså RISK spiller man indtil man prøver noget bedre og tror mig, der er meget der er bedre! Men jeg er da helt klart med på et enkelt slag hvis det endelig skal være. Og ellers har jeg f.eks. også et spil ved navn Formula Dé, hvor man slår en masse terninger og rykker sin bil. Men efter lidt øl bliver det meget meget sjovt! Formula Dé kan man iøvrigt være 10 til...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest torben

Hej Totter! Ja, så er jeg her ;-) Jeg kan desværre heller ikke de nævnte dage, men ellers er min kalender rimelig tom... Er der en poitiv stemning for at prøve Diplomacy?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Man skal helst være 7 mand til Diplomacy. Så det skal vi helt klart stile imod. Lige nu er vi 4, jeg kan godt få fat i de sidste 3 men er her virkelig ikke flere Malmö boys der vil nørde den? happy.gif I får lige lidt dage til at finde ud af det og så finder vi en dato!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Det er måske lettere at nævne en dag, for jeg spiller gerne (det ved du) men det er lidt svært at binde sig til en ubestem dato :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Mette, de øvrige gange vi har spillet har det været fredag eller lørdage, da det oftest tager end del timer. Sidste gang spillede vi 19:00 til 04:00, men det var også rekord

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Risk/Settlers aften blev alligevel gennemført. Resultatet blev: Anna blev vinder i RISK (efter have snydt og bedraget sig igennem spillet) og jeg blev i Settlers. Samtidig blev der tømt ganske pænt ud i Brians Royal-lager, samt i tøsernes sprutbeholdning. Alt i alt, kunne Anna og jeg begive os hjemad kl 03:30 med høj vindermoral. Selvtiliden er på sit højeste, og vi ser frem til næste spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har lige været en tur forbi kopimaskinen og gået lidt til den. Dermed er jeg nu indehaver af 5 kopi-eksemplar af Settlers reglerne (inkl. kort, opslagsbog og FAQ). De kan afhentes hos mig (så kan man jo passende øve lidt på reglerne), eller jeg kan medbringe ved næste spil.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Også gik der lige 3 måneder happy.gif Well der bliver spillet brætspil hos mig på lørdag. Vi er pt 4-5 mand. Vi spiller fra klokken 11 til klokken 01 cirka (midt i Malmö). Og det bliver lidt forskellige spil og der må gerne tages spil med. Skriv endelig her hvis det lyster... Og Torben? Jeg har smidt din mail væk, så hvis du en dag ser det her, må du gerne lige skrive/ råbe op.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites