credde 0 Anmeld indhold Besvaret November 28, 2004 Yes, det var jo ganske sjovt. Lad os da bare prøve det igen en anden dag ;) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 28, 2004 Jeg er også med igen....når mine ben ellers kan bevæges igen. Det gik jo lige så godt som det berømte rundboldspil, engang for meget længe siden... Persson, næste gang har du vist pilsnerne med ??? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest dansken Anmeld indhold Besvaret November 28, 2004 Palle: Så vidt jeg husker havde du også problemer med at bevæge dig efter rundboldspillet. ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret November 29, 2004 Palle, du sparkede i det mindste ikke lige så mange huller i luften som du slog til rundbold...*GGG* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 29, 2004 det ville da også (selv for Palle) være en fysisk umulighed Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret November 30, 2004 Jaja, Persson... og, du har pilsner med næste gang. Afbud 10 min. før kick off accepteres ikke :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Persson 10 Anmeld indhold Besvaret November 30, 2004 det var nu flere timer inden kick off (et af dem der ramte luft ????) - men top, jeg tager et par pils med næste gang. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Hva' mon ikke nogen savner lidt revanche? Jeg er i hvert fald klar på en omgang bold, dog er kondien & teknikken på sit højeste.... præcis ligesom til rundbold :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
credde 0 Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Yes, lad os finde en dato, jeg er super klar som en kurvand :-) mvh, Christian Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Jeg er også med... dog ikke de 2 kommende weekender.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velocity Anmeld indhold Besvaret January 10, 2005 Bip me up scottie Jeg er altid klar Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites