Jump to content
Guest zeni

Indefodbold 28/11 13:00-15:00

Recommended Posts

Guest zeni

Sted: Heleneholm eller Kockum Fritid Pris: 30-60 SEK pr deltager Regler: Svenske, d.v.s uden bander, målmænd tager med hænder, ingen 100% taklinger. 5 mod 5 og alle bevæger sig frit over hele banen (kun kondien sætter grænserne) Banen: Håndboldbane Vi skal være minimum 12 stk. for at det bliver til noget. Det er intet krav at du kan spille fodbold, vi skal hygge os. Skriv KUN i dette link hvis du er interesseret. En julefrokost om lørdagen er IKKE EN UNDSKYLDNING - SPRUTTEN SKAL JO UD IGEN.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Jamen så nærmer vi os, men 4 mere ville være at foretrække. P.t. er vi: zeni Spiff Thygesen Credde " kammerat Palle Velocity Ian ½ (er til julefrokost og derfor noget usikker)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

STATUS: Sted: Kockum Fritid (nær ved Västre Hamnen) Tid: 14:00 - 15:00 (Ingen havde 2 ledige timer i forlængelse desværre). Vær der 15 min før. der er bademuligheder. Parkering kan sker ved siden af Sportscentret for 2kr i timen mener jeg det er. Vi er: zeni Spiff Thygesen Credde Christian Velocity Palle Ian Kim Jacob (Patrick) En mere kunne være rart --> En udskifter til hver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Hvis jeg kan, så kan enhver sgu da ! ... flere udskiftere...og chauffør.. svenske regler MÅ være lig med guldøl !!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Jeg synes godt nok folk de har fået sig nogle fordomme om de meget seriøse sportsfolk som svenskerne jo er ;-) Det er jo en søndag og enhver svensker med respekt for sig selv, har vel på det tidspunkt allerede kværnet et par guldøl og behøver derfor ikke undervejs i kampen.. Det eneste væske man behøver der, er Vand.. i ved det gennemsigtige der kommer ud af vandhanen.. det kan faktisk, tro det eller lad være, drikkes.. Palle: jeg glæder mig til at se dig hive efter vejret og så vil jeg tænke tilbage til midt sidste dyk i år med glæde.. Husker stadig hvordan du nød at have din dragt på..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Martin, skal du med 17/18 december ?? Jeg har lige 4 dyk som skal gennemføres... Og, det vand jeg ser når jeg dykker er rigeligt... altså, jeg behøver ikke ligefrem drikke det som fiskene skider i !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest palle

Er der også en der gider medbringe en hjertemaskine, ala dem der er installeret i Metroen i kbh ?? Selvfølgelig kommer Persson... tilmeldingen er bindende, og så kan vi hænge over banden i fællesskab

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anders

Jeg er fresh på lidt BALL! SES i morgen med Pamol i den ene og reperations pils i den anden! P.S. vi er en 5-6 stk. der tar på ETAGE i nat. see YA!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

Godt at se, at der gudskelov dukkede nok op, selvom jeg ikke modtog afbud fra de udeblivende :-( Tak for et godt tempo og en fairspillet 2-2 kamp ....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites