Admin 12 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2004 Nej den location dims var ikke korrekt. Jeg har fået oplysningerne fra TDC. Det er et firma i Nivå og da jeg har fornavnet er det ingen sag at buste vedkommende. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret October 25, 2004 Buste??? eh...? ...næh men kan han lave sjov med vores forum, kan vi vel også gå sammen et par stykker og lege lidt med nogle tools på hans IP adresse. Og NEJ jeg mener ikke de "familiefaderdetektivtools" der finder ud af hvad han hedder for pokker, ... men de tools der smadrer hans PC ned når han er på nettet... for at tale klart sprog. Og være på internettet er som at gå i byen, provokerer man så får man nogen på snuden. Nak ham - eller glem ham ... istedet for alt det andet pladder. Hvad siger i? Halvdelen af os der bor herovre er jo IT folk.... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jacob Anmeld indhold Besvaret October 25, 2004 Thomas :-) Så sidder Du vel osse og laver virus og sådan noget? Og synes det er sjovt at sende til folk? Nej, skriv en mail til det pågældende firma og fortæl om brugen af deres forbindelse, tror nok vi ville få lukket for vores internet på jobbet hvis min chef fik sådan en mail :-) Arbejder ikke i Nivå :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jacob Anmeld indhold Besvaret October 25, 2004 Lav evt. en ekstra mail, kun til sunddebat, de fleste abb. er der jo flere mail adresser med i. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret October 25, 2004 At gå ind og buste hans PC som står hos en virksomhed i Danmark virker bare liiiiiidt selvdestruktivt, hvor lang tid vil det tage deres IT nisse at finde ud af hvem der har gjort det, finde ud af hvorfor og derefter komme efter Steen? Det er (syntes jeg) alligevel meget mere tilfredsstillende at få hans arbejdsgiver til at snakke et par alvorsord med ham, de har sikkert et usage policy som siger han skal opføre sig pænt på nettet. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kenneth Anmeld indhold Besvaret October 25, 2004 jeg vil lige smide en komentar her det er værkern steen eller andre som skal gÃ¥ i kontakt med firmaet hvis steen menner at den bruger har lavet noget skal han meldele det til den som ejer ip nummeret i dette tilfelle tdc sÃ¥ sidder der nogle folk som kontkter brugeren af dette ip numme .. og sÃ¥ holder de øje med brugeren af ip nummeret for det kan jo være han/hun har lavet dette før andre steder eller gør det nu pÃ¥ et andet forum i mit navn ? .. sÃ¥ steen du skal tage din phone og ringe til tdc dette er det bedste at gøre jeg arbejder selv i telebrancen og ved at dette findes de skal have control over trafik pÃ¥ deres server i 3 Ã¥r tilbage .. nej dette er ikke tdc :-) .. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Jeg er helt enig med Søren. Hvis vi leger med deres netværk, så er vi jo præcis ligeså latterlige og uintelligente som fjolset selv. En mail til firmaet (cc til TDC), evt. kombineret med et opkald, burde nok kunne få vedkomne til at forstå, at det er ligeså ulovligt at udgive sig for andre på nettet, som det er at underskrive sig André Lublin (eller hvordan det nu staves). Kenneth, dit sikkert velmente indlæg, er desværre komplet ulæseligt. Tjek lige din opsætning. Hvis du (også) bruger andet keyboard layout end dansk, så skal det lige slås HELT fra, inden du kan skrive her. Se evt. nogle af mine fucked indlæg :o) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest kenneth Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 jeg ser det ogsÃ¥ i min mail men ikke i forumet fatter ikke en skid men køre kun dansk key.. det kan være det er pÃ¥ tide med en format c: Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
ulmus 0 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Hej, jeg synes, Steen skal hænge vedkommende ud her på siden med fuldt navn til skræk og advarsel. Efter at have kontaktet hans firma og tdc. Det kan måske afholde andre fra at gøre det samme i fremtiden. Og også gerne den person, der i mit navn ville sælge lejlighed i Helsingborg. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Nu skal der ikke overreageres. Jeg syntes fremgangsmåden må være: 1. Kontakt til arbejdsgiveren med info om problemet. 2. Kontakt til TDC, for at gøre "1." mere *vi mener det her alvorligt*! 3. Offentliggørelse af (mis)brugerens navn og brugernavn her på forum´et. And thats it - ikke noget med fuldt navn, privat-adresse e.l. Selvom miséren er irriterende, så skal vi ikke have nogle "mindre heldige" episoder på eks. anklagedes private adresse. Det er, trods alt, kun falske indlæg. Forurettede forum-brugere kunne "bare" have ladet sig registrere tidligere. Så havde problemet løst sig selv. Men nu fik den lov til at køre i længere tid, med en masse polemik til følge. Desværre. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest henning Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Nu kan jeg ikke klappe i - Ind imellem burde jeg gøre det.... Denne, "falske Palle", er dum, fjoget og åndsformørket - Palle ! Det må være en du har pisset godt af på et tidspunkt ? - Men han/hun har jo ikke gjort noget ulovligt. Han kalder sig Palle og skriver nogle ting så det kan forveksles med en anden Palle - Hvor er det ulovlige i det ? Han påberåber sig ikke at være andet en sit nick, Palle. TDC vil da hverken bruge tid eller energi på det her, han har så vidt vi ved, ikke spredt ondsindet kode, virus eller hacket "øresundsdebatten". Jo mere I/vi hidser os op hans åbenlyse idioti, jo mere glæder det hans minimale hjerne - Den type skal ignoreres ihjel. Hvis man skal dette til livs, skal foraet være meget mere styret. Enhver kan kalde sig hvad de har lyst til og blot angive rigtige eller urigtige mailadresser. Løsningen ville være at der var tvungen brugeroprettelse, således at man havde unikke brugernavne - På den måde kan man ikke udgive sig for at være den "rigtige Palle". I øvrigt skulle de undre mig meget, at et firma med respekt for sig selv ikke har en firewall der NAT'er IP-adresser. Nu skal det ikke opfattes som om jeg forsvarer fjoget, men jeg er bange for at de mange skarpe reaktioner, blot giver "blod på tanden". Og kære Falske Palle - Du må hjertens gerne udgive dig for at være mig - hvis det kan kan give din åndsformørkede hjerne lidt små glæder i en mørk tid. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Ja, Henning ... Det er sikkert en jeg har pisset af på et tidspunkt. Jeg kan sgu heller ikke altid styre mig, så jeg burde sikkert også flette næbbet en gang imellem. En ting er dog sikkert... Det ER ulovligt at udgive sig for at være en anden, og han har ihvertfald ikke ret til at publicere min email "underskrevet" med mit navn. Det er jo forekommet herinde. Jeg har efterfølgende valgt at lade mig registrere, selvom jeg ikke syntes der er så meget ide i det, når ikke alle der skriver herinde behøver at gøre det....Men, nu er det gjort, og fjolset er stoppet. Selvfølgelig kunne det være sjovt at vide hvem han er, og så er der ikke mere i det, dog kan jeg da godt være enig i, at jeg gerne så hans arbejdsgiver fik en hilsen fra Sunddebatten/Steen. Det der irritere mig mest er at, i de 1½ år jeg har brugt dette forum, har der aldrig været problemer af denne karakter. Hvis nogle har en anden mening end en selv, så skal man respektere dette, og det syntes jeg også vi har gjort. At der så er et fjols som begynder på dette, er vel egentlig mest til at grine af. Heldigvis er hans indlæg SÅ langt ude, at jeg da håber man kan/kunne se forskel. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Gio 23 Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 quote: Heldigvis er hans indlæg SÅ langt ude, at jeg da håber man kan/kunne se forskel.Du staver bedre end han gør/gjorde, Palle. Så bare rolig ;o) Desuden, Henning, så har vi jo snakket om tvungen registrering herinde. Og det bliver jo nok også resultatet når, og hvis, dette fora vokser sig ret meget større. Det er som med et lille samfund der har vokseværk. På et tidspunkt er der nødt til at komme regler, og en delvis topstyring af tingene. Og hermed tvungen registrering. Men samtidig er jeg da frisk på at lade en sandkasse eller to være åben for legebørn o.l. Så kan de se om de gider veksle deres baht derinde *g* At "Fjog" har gjort noget utilgiveligt er jeg ikke i tvivl om. At udgive sig for at være "den rigtige Palle", og underskrive sig med "den rigtige Palle´s" mail-adresse er forkert, basta. At der så juridisk set ikke kan gøres en hujende fis...det er en anden sag. Men netop Internettet overlever på et vist anarki tilsat en god slat netikette - så derfor skal sådan en padde ikke slippe med en næse. Nej, jeg syntes bestemt (hvis vedkommende tilmed er en regget bruger herinde) han/hun/den/dét skal i gabestokken med brugernavn - og så heller ikke mere. Ret skal være ret - også i vores lille "samfund" herinde. Og et grundlovsforhør for lukkede døre hører den demokratiske verden til. Ikke (endnu) på vores allesammens lille verdensomspændende netværk. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites