Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 19, 2004 Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Der er hermed 27 ledige pladser tilbage Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret October 19, 2004 Toft, jeg overførte penge i fredags, de burde vist være kommet på kontoen tillige. Hvis ikke så drop mig en mail/MSN besked, så jeg kan kontakte banken Zeni & Anne Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret October 20, 2004 Så har jeg også betalt.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret October 20, 2004 Det har vi også Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 21, 2004 Jeg har ikke betalt endnu, skal lige have vekslet nogle baht Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest toft Anmeld indhold Besvaret October 21, 2004 Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Der er hermed 22 ledige pladser tilbage PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest palle Anmeld indhold Besvaret October 21, 2004 Hold nu op med at være så smart... Lad være med at skrive i mit navn... nar... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 21, 2004 w00t!...jeg glæder mig da allerede helt ustyrligt! Humøret fik allerede et hak opad den anden dag, da jeg så Netto havde fået Harboe Julepils (I KNOW!!...men det er en start, og et skridt i den rigtige retning mod ØLLÉN!) *slurk* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret October 21, 2004 Gio: Ja d. 5/11 er det J dag... mon man glæder sig bare lidt? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest lasse Anmeld indhold Besvaret October 21, 2004 Shit jeg vil også med, men kan bare ikke svare så tidlig da jeg først får mit vagt-skema til dec.. pis pis men håber jeg kan nå at være med.. Mvh lassemand Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 23, 2004 Hvis kæresten ikke lige har eksamen omkring disse dage, er vi bestemt også klar. Svaret på dette, skulle vi gerne have i løbet af en af dagene. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sarah Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Hej med jer. Næh, det er ikke DEN Torben Bille. Hvordan er det lige, det er... Kender I alle sammen hinanden på forhånd? Det virker som om, en del af jer har haft noget med hinanden at gøre i længere tid - også udenfor dette forum. Jeg forsøger bare at danne mig et lille indtryk af denne her blind-date-julefrokost, som vi har kastet os ud i *SS* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest helle Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Hej Sarah! Ja, vi er mange der kender hinanden, men det er da altid sjovt at møde nye mennesker Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Sarah: Jeg kender ikke nogen særligt herinde fra. Har mødt 1 eller 2 så jeg glæder mig også til at se nogen ansigter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 26, 2004 Toft: Hvad er status på tilmeldinger p.t.? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret October 27, 2004 Sarah Bille: Husk på, at vi alle stort set startede samme sted, da vi flyttede fra DK til SE. Jeg kendte ikke et øje da jeg flyttede over i sin tid, men ganske hurtigt lærte jeg en del at kende, bare ved at melde mig til forskellige arrangementer, samt selv ved at arrangere diverse. Den årlige julefrokost, som vi arrangerer, er et tilbud til alle dem der har lyst (helst så mange "nye" ansigter som muligt). Hvis det var en privatfest vi ville holde, så kan du være helt sikker på, at Thomas og jeg ikke havde slået arrangementet op på sunddebatten. Vel mødt Gio: Hvis deltagerlisten for en tid ikke bliver opdateret, så er det jo fordi der ikke er nogen der har tilmeldt sig siden sidst. Bare rolig, jeg ER på sunddebatten hver dag, men hører til gruppen af brugere, der ikke nødvendigvis behøver kommentere herinde hver dag ALLE: Som det kan ses, er jeg blevet registreret bruger. Fandt det nødvendigt, da der gik sport i at misbruge Palle's brugernavn.. Idioten der gjorde det, begyndte også at skrive i denne tråd i Palle's navn. Jeg indså at idioten lige så godt kunne skrive i mit navn, og dermed skabe kaos i tilmeldingerne. Den mulighed er hermed elimineret. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 27, 2004 quote: Gio: Hvis deltagerlisten for en tid ikke bliver opdateret, så er det jo fordi der ikke er nogen der har tilmeldt sig siden sidst. Bare rolig, jeg ER på sunddebatten hver dag, men hører til gruppen af brugere, der ikke nødvendigvis behøver kommentere herinde hver dag *av*....*/me tøffer hen i et fjernt hjørne - langt væk fra tastaturet* Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2004 Så er vi også med. Jeg har dags dato overført for 2 personer :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
steelsky 0 Anmeld indhold Besvaret October 28, 2004 Er der stadig plads til 2 til? Jeg må hellere få Sussie til at overfører penge i aften nu hendes computer er tilbage. /Søren Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sanni Anmeld indhold Besvaret October 28, 2004 Nu er jeg jo ikke just arrangør, med-arrangør eller noget i den dur, men min hovedregning siger mig, at der i hvert fald er plads til to mere og mange flere oveni ;) Håber vi ses... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret October 28, 2004 Følgende har pr d.d. tilmeldt sig julefrokosten (betaling registreret): Toft Thomas Brian Søgaard (Brizz) Gio Klaus Helle Sarah Bille Torben Bille Sanni Trine Zeni Anne Martin Thygesen Torben (1) Ronni Allan Andersen (Swoop) Swoop's kæreste Der er hermed 18 ledige pladser tilbage PS. Der er 1,50% rente på julekontoen, så de renter der er løbet ind på kontoen, når vi tømmer kontoen i starten af det nye år, vil gå til "mandelgave-puljen". Hvis der var 35 der havde tilmeldt sig første dag, ville vi få max rente afkast på ca. 18 sek.. Det skal vel lige siges at der bliver en fin mandelgave til en værdi af nogle hundrede kroner, så det er ikke rente afkastet her der afgør hvad der blir årets mandelgave.. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest malezar Anmeld indhold Besvaret October 28, 2004 Hep...så er jeg og tøsen også på. Penge er blevet overført Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest susan Anmeld indhold Besvaret October 29, 2004 Er det kun mig der har problemer med clearingnummer? Min internetbank vil meget gerne have det i hvert fald. Hjaelp! /Steelskys kone Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret October 29, 2004 Sussie: *hmm*...jeg tror du er den eneste der har problemer. Hvad er det for et nummer netbanken vil ha´? "Clearingnummer"?? Overfører du fra den hemmelige konto i Schweitz? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest martin Anmeld indhold Besvaret October 29, 2004 Jeg ved ikke hvilken bank du har.. men i min bank(nordea) kunne jeg som clearing nummer vælge på en liste af banker.. og der valgte jeg så den bank som kontoen tilhører: Skandiabanken. Så indtastede jeg kontonummeret og vupti så blev pengene overført.. Håber det kan hjælpe dig. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites