Jump to content
Guest thomas

Julefrokost anno 2005, 15 januar 2005

Recommended Posts

Guest sanni

Hey Allesammen Trine og jeg var/ er pjattede med arrangementet i går (trods hangovers)! Godt gået til Toft og Thomas! Tak for godt selskab allesammen...... happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Mette: Hehe, point taken med Piña Colada! Men så er bilen vist også nød til at blive stående derhjemme næste gang ik'? wink.gif Kan du i øvrigt ikke maile mig Thomas' mobilnr? Det snakkede vi om, men glemte selvfølgelig at få udvekslet. Det kunne jo være hyggeligt, lige at dingle forbi Thomas ude på arbejdet en dag, til en sludder og en kop the happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest zeni

God morgen allesammen ..... også en mega tak til alle for at skabe en super hyggelig fest. Jeg synes jeg havde taget den med ro, så på vej hjem satte jeg uret til 08:00, så jeg kunne nå at male soveværelset som jeg skulle. Glæder mig egentligt ikke til at komme hjem idag og se resultatet ! ! !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

JA så var der vist nogen der skulle af med penge isteddet for...og jeg er RIGTIG glad for der ikke var kamera med videre i byen blush.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest ole

Mange tak for den gode stemning i lørdags ! Håber vi snart kan gentage det , hvad med til påske ? vh olek - kirseberg

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest totter

Jeg er helt enig med de andre indlæg. Godt initiativ og messinghornet var sgu for cool! Lobo og senere ham "rocker kokken" var også helt rigtig. Glæder mig allerede til næste år og vil allerede nu foreslå en sommerfest! VH: Totter

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Vi kan da bare lave nogle små "get-together´s" på Hornet henad vejen!? Det var sgu´ et ok lille hyggeligt sted, som sagtens kunne blive "det lille hemmelige "dansker-i-malmö-sted" ;o) Og m.h.t. billederne - så nyd dem. De blev de sidste taget med dét kamera sad.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest sarah

Hej Alle. Det var simpelthen alletiders skægge aften. Sjovt at så mange forskellige mennesker kan gå så godt i spænd - Herlig fornemmelse! Synd at Torben skulle på arbejde søndag morgen, ellers var vi bestemt blevet hængende noget længere. Vi er helt klart med på en opfølger.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest morten

Tak for en kanon aften....!!! Glæder mig allerede til næste fest.. Selvom jeg ikke kendte et øje,var det bare mega hyggeligt, dejlige mennesker... ps: Kan ikke lige huske navnene på dem som var med på slagterhuset, Var det ikk BO(BIZ)og hvad mere??? MÅ sku værer alle de øl... :o)))) Hilsen den ny tilflyttede...!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bo

@ Morten Ifølge mine kreditkort kvitto´er ser det ud som om at jeg har været med på Slagthuset happy.gifDet er fandme ærgerligt at jeg intet erindrer derom happy.gif det sidste jeg har en (1/2)klar fornemmelse af, er at vi gik på Skeppsbron happy.gifhappy.gifhappy.gif Ellers er jeg med på en gruppe-gentagelse mht. Hornet, anytime !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Bo: Jeg husker dig ihvertfald på skepps bron. Ik for noget pinligt...bare rolig biggrin.gif og jeg husker også du var klar på mere kl 3 da bron lukkede. det var jeg IKKE!!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites