Guest sanni Anmeld indhold Besvaret January 16, 2005 Hey Allesammen Trine og jeg var/ er pjattede med arrangementet i går (trods hangovers)! Godt gået til Toft og Thomas! Tak for godt selskab allesammen...... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 16, 2005 hej hej. Det var et rigtig godt arrangement, I fik stablet på benene, Toft og Thomas! Tak for en hyggelig aften, som gav nogle ret store tømmermænd... :-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Tak for en super hyggelig aften allesammen. Kanon gået Thomas og Toft. Glæder mig til næste arrangement! Og der var vist noget med nogle Piña Colada'er !!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Mette: Hehe, point taken med Piña Colada! Men så er bilen vist også nød til at blive stående derhjemme næste gang ik'? Kan du i øvrigt ikke maile mig Thomas' mobilnr? Det snakkede vi om, men glemte selvfølgelig at få udvekslet. Det kunne jo være hyggeligt, lige at dingle forbi Thomas ude på arbejdet en dag, til en sludder og en kop the Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Mette 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Klart....bilen bliver hjemme....når der er piña coladaer på menuen er det vist højst den trehjulede, der skal køres på. Sæ'fø'li...hvad er din mail adresse? Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest anfield Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Email: cawle @ hotmail.com (uden blanke felter) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 God morgen allesammen ..... også en mega tak til alle for at skabe en super hyggelig fest. Jeg synes jeg havde taget den med ro, så på vej hjem satte jeg uret til 08:00, så jeg kunne nå at male soveværelset som jeg skulle. Glæder mig egentligt ikke til at komme hjem idag og se resultatet ! ! ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest zeni Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 oh ja mozeni@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bo Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Ditto oh ja fiatlux64@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Ogs mig;) Thomaschansen@hotmail.com Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bo Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Så lige billederne een gang til Det er da godt vi ikke skal ha´betaling for det Kanon billeder Gio !!! Godt gået ... Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 JA så var der vist nogen der skulle af med penge isteddet for...og jeg er RIGTIG glad for der ikke var kamera med videre i byen Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
swoop 0 Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Måske var der ikke kamera med videre i byen, men der må da være nogen her, som kan fortælle så malende, at et kamera ikke er nødvendig? ;-) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Mange tak for den gode stemning i lørdags ! Håber vi snart kan gentage det , hvad med til påske ? vh olek - kirseberg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest totter Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Jeg er helt enig med de andre indlæg. Godt initiativ og messinghornet var sgu for cool! Lobo og senere ham "rocker kokken" var også helt rigtig. Glæder mig allerede til næste år og vil allerede nu foreslå en sommerfest! VH: Totter Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 17, 2005 Min mund er lukket Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest jesper Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Vi kan da bare lave nogle små "get-together´s" på Hornet henad vejen!? Det var sgu´ et ok lille hyggeligt sted, som sagtens kunne blive "det lille hemmelige "dansker-i-malmö-sted" ;o) Og m.h.t. billederne - så nyd dem. De blev de sidste taget med dét kamera Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest sarah Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Hej Alle. Det var simpelthen alletiders skægge aften. Sjovt at så mange forskellige mennesker kan gå så godt i spænd - Herlig fornemmelse! Synd at Torben skulle på arbejde søndag morgen, ellers var vi bestemt blevet hængende noget længere. Vi er helt klart med på en opfølger. Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest morten Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Tak for en kanon aften....!!! Glæder mig allerede til næste fest.. Selvom jeg ikke kendte et øje,var det bare mega hyggeligt, dejlige mennesker... ps: Kan ikke lige huske navnene på dem som var med på slagterhuset, Var det ikk BO(BIZ)og hvad mere??? MÅ sku værer alle de øl... :o)))) Hilsen den ny tilflyttede...!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest velocity Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Han hed velocity eller Alex dit stive bræt ' Fang mig på msn når vi engang skal i byen MSN: velocity@ofir.dk Alex Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest bo Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 @ Morten Ifølge mine kreditkort kvitto´er ser det ud som om at jeg har været med på Slagthuset Det er fandme ærgerligt at jeg intet erindrer derom det sidste jeg har en (1/2)klar fornemmelse af, er at vi gik på Skeppsbron Ellers er jeg med på en gruppe-gentagelse mht. Hornet, anytime ! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest torben Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Hej alle. Tak for en hyggelig aften, dejligt at møde så mange glade og festlige dansker herover Torben (1) Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest brian Anmeld indhold Besvaret January 18, 2005 Bo: Jeg husker dig ihvertfald på skepps bron. Ik for noget pinligt...bare rolig og jeg husker også du var klar på mere kl 3 da bron lukkede. det var jeg IKKE!!! Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest ole Anmeld indhold Besvaret January 19, 2005 Er der stemning for en tur i byen lørdag aften ? vh olek - kirseberg Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites
Guest thomas Anmeld indhold Besvaret January 19, 2005 Hej Ole! Dit indlæg har ikke noget med julefrokosten at gøre, så hold det lige ude herfra Citér Del dette indlæg Link til indlæg Del på andre sites