Jump to content
Guest thomas

Julefrokost anno 2005, 15 januar 2005

Recommended Posts

Guest jesper

Jeg laver klart den sikre fra Centralen: "Taxa...kør mig til Messinghornet!" (...så er der bare udtalen af "Messinghornet" på svensk!? *gg*)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Gio Kom forbi mig så tager vi en taxa fra mig af, det er tættere end fra centralen, jeg bor ved Varnhem Østervarnsgatan 12C jeg skriver lige mit svenske nr herinde imorgen tidligt Alex

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

Velo: Jeg ved endnu ikke hvad tid jeg lander på centralen imorgen. Og hvis jeg skulle forbi dig, så skulle jeg jo på en bus o.l. - eller vaaaade hele vejen op på Östervärnsgatan...så mon ikke bare jeg prajer en cab!? ;o) ...og egentlig havde jeg lovet Sanni & Trine at tømme deres barskab hvis jeg kom i go´ tid (de har alligevel ikke flyttekasser nok til al deres booze *s*). Men måske vi kan kombinere det hele?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Så er det sgu efter 3 måneders venten, endelig blevet tid til den 2. officielle Sunddebat Julefrokost i historien! happy.gif Dette er blot en lille reminder: HUSK at vi mødes kl. 18.00 på Messinghornet, som ligger på hjørnet af vattenverksvägen og Kirsebergsvägen: http://malmo.se/html/www/malmokarta/karta/lev3/t16-9.gif Bus 14 (nej ikke den mod Svågertorp wink.gif) kører dertil, stå af ved Kirsebergs torg. Vi går til bords kl. 18.30 - SÅ KOM TIL TIDEN wink.gif Vi glæder os til at se jer alle, vel mødt biggrin.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

...glemte selvfølgelig lige: Bus 14 mod Svårgertorp standser også ved Kirsebergs Torg, hvis der skulle være en enkelt der boede på strækningen fra Torget og til Sege. Men dem der evt måtte bo der, kender nok området, og har ingen problemer med at finde Messinghornet wink.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest aj

Jeg er syg og må desværre konstatere, at jeg ikke har fået det bedre i løbet af dagen. Hvis der derfor er en som gerne vil med, er der nu mulighed for det. God fornøjelse til jer alle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

hivs jeg nu havede et liv var jeg gået o seng men man skal jo lige skrive en besked her... danm det var kanin og hyggeligt også. Godt det er et ehlt år til vi skal på den igen...av av. Men svenske tjejer er nuy snygga...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest stokholm

Jeg siger bare tak til alle for en god aften. Bare ärgeligt at Malmö har en nazi politik mht. alder og jeg var ikke her.. ;) Ses dér.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest martin

Hejsa Alle, Hvor satan blev i af??? Nåh men undertegnede og et par stykker mere kørte til byen, gik over mod etage, så mega kø og gik så over mod Skeppsbron. Der kom der nogen flere til og PUF sagde den magiske drage, eller det vil sige den mega stive Gio.. Så var han væk. Nåh men vi gik derind og blev der til de lukkede.. Alt ialt en ok bytur. Thomas og Toft: Supert arrangement, håber sgu der bliver en næste år igen.. datoen er vel bare den samme ;-) Stokholm(og andre interesserede): min MSN: Daplaze@hotmail.com

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites

God morgen alle sammen. Mange tak for i aftes, super hyggeligt. Det værste er nu desværre, at der et helt år til næste julefrokost :-( Lad os lige få et par historier om, hvordan det gik videre i byen?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest bo

Har kun en ting at brokke mig over :D Aaaaaaaaaav for nogle lede tømmermænd :P Quote:hivs jeg nu havede et liv var jeg gået o seng men man skal jo lige skrive en besked her... danm det var kanin og hyggeligt også. Godt det er et ehlt år til vi skal på den igen...av av. Men svenske tjejer er nuy snygga... ROFL !!!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest jesper

*fnis*...jeg gik over og skulle lade vandet - og imens jeg stod dér, eller rettere kæmpede for at holde balancen - så blev jeg enig med mig selv om at kapitulere, og finde et tog hjem. Så jeg kan skrives for en sniger-finte, yes. ;o) Og tømmermænd...er i sindssyge, mand - jeg har fået hele holdet fra Turning Torso indlogeret på øverste etage. *av* Men hooold da op, det var hyggeligt! Tak til Thomas og Toft for et super arrangement. Og pas på med de der mikrofoner! Det er en gammel arbejdsskade jeg har - jeg kan ikke lade dem være. happy.gif Og det var super-nice at hilse på alle jer andre - that we must do again soon! (...og så lægger jeg forresten billeder op fra festen i løbet af dagen. Smider et link herinde når de er klar.)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest velocity

Hvor stor sandsynlighed er der for at møde en Svensker i Sverige som arbejder og bor i KBH?? Så kan jeg sku da lige så godt flytte tilbage igen : ) Super aften!!! Det eneste der manglede for at det ville være årets fest var et godt gammeldaws håndgement happy.gif Men ingen tømmermænd her, jeg fik delt et par nr ud her i løbet af aften, Stokholm hvis du har messenger så hedder min velocity@ofir.dk, andre er selvfølgelig også velkommen happy.gif

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest anfield

Tak for en herlig aften, til alle jer der deltog! Også stor tak til Messinghornet, personalet, og vores helt specielle troubadour, som virkelig fik taget til at lette adskillige gange!! Thomas og jeg har tilladt os selv, at kalde arrangementet for en "succes" biggrin.gif Og også en venlig tanke til de par stykker, der pga sygdom eller andet, ikke kunne deltage sammen med os andre. Vi skulle også sige tak til alle, fra Messinghornet. De var glade for vores eksemplariske opførsel hehe, og synes i det hele taget, at vi skabte en god aften på stedet happy.gif Selv endte jeg i en taxa med Thomas og Torben, og vi tog til Heartbreak. Men da da gutterne i døren mente at Thomas og Torben var for stive til at komme ind, så gik vi på Harry's i stedet (der var ingen problemer med at komme ind her happy.gif). Her brillierede jeg med at smide min drink på gulvet, inden jeg havde nået at smage på den, så jeg røg på dansegulvet i stedet, og så ikke mere til de to andre?! Gio: KLASSE billeder!! Det er sgu rart at se billederne, og blive overbevist om, at man i hvert fald ikke selv var den der var mest vissen lol.gif Til sidst vil jeg da gerne sige, at Thomas og jeg arrangerer Julefrokost igen, og datoen bliver ligesom de to foregående julefrokoster: DEN 3. LØRDAG I JANUAR!! Men mere om det til oktober, nu skal vi lige komme os oven på igår wink.gif Tak, og hej-hej herfra!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Toft: vi ser frem til det næste arrangement. og godmorgen herfra også. Skal helt sikkert ud og have noget junkfood nu..og skal vist også gøre det på gåben. er ikke sikker på jeg skal blæse i en ballon idag uhoh.gif Til dem der tør, MSN: messenger@gronaerten.dk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest stokholm

Hej igen! Mand, jeg har fået årets förste seriöse tömmermänd! Lige nu kan jeg ikke rumme noget som helst så jeg skriver lige senere eller noget til jer jeg har aftalt det med ;) Ellers er min msn mayonaiseboy@hotmail.com Og ja, helt enig med Velo, en svensker der bor i DK men er i sverige er jo for vildt! hmm ja. Forresten var det MIG der kvalificerede mig mest som reserve svensker, pga mit herlige svensker hår! hahaha

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites
Guest brian

Er jeg forresten den eneste når man kigger på aftenens fantastisk sjove billeder der ikke kan huske navnene på halvdelen af folk som man fik af vide masser af gange igår? Så jeg vil da lige gå for og sige at jeg er den med den lyse skjorte på billedet P1010080. Endnu engang takker for at stort arrangement

Del dette indlæg

Link til indlæg
Del på andre sites